TTT deel 135

@Marion: Hee, dat is goed nieuws van je werk. Gelijk heb je dan.
Lampje kan nu ook uit de etalage, want alles gaat nu achter gesloten gordijnen. smkiek Gelukkig maar weer he!!! Weer een stukje verder. :thumbsup:

@Beps: Dat klinkt allemaal gezellig. Een mooie HP, met misschien ook nog SM erbij, dus wie doet je wat!!! Lekker genieten zo!!!

Enneh… natuurlijk weten ze wie ze moeten/kunnen vragen ( jou dus ) en zolang jij er plezier in hebt, waarom niet he!!! Weer voor DE pot. :thumbsup:

@Roanna: HP?? SM?? Geloof dat beps harry potter bedoelt en jij??

Harde Politiefilm, met Spannende Momenten dat bedoelt Roanna ;)!!!

Ja ik zit nu ook aan de HP… Harry en de gevangene van Azkaban

@Toos: Joh!!! Dat weet ik toch wel. Hi, hi. Maar in de Harry Potter film zitten toch ook wel Spannende Momenten ?

Toch goed begrepen, dacht even dat ik van mn padje af was:biggrin::smiley:

Nou, hier… Beps zegt het zelf al!! :lol::crybaby:

Ja hoor HP heeft SM haha

Lijkt wel steno:D. Heb nog geen slok drank op, maar begreep er effe geen bal van

Meen je dat nou? Misschien door de medicijnen dan? :unibrow:

Medicijnen?? Nee geloof het niet, ben een beetje traag van begrip vandaag. Mn grijze cellen zijn bevroren denk ik.

Ben gewoon de weg kwijt vanavond, Beps ook zei ze daarstraks, ben gelukkig niet de enige

Nou Toos, geeft niets hoor!! Het is ook al bijna einde van het jaar, dus zullen je cellen wel heel wat te verduren hebben gehad. Komt vast wel weer goed in 2010. :thumbsup:

Het kan geen kwaad, is vast niet besmettelijk. Er is dus toch nog hoop, gelukkig maar

Toos… hoop is er altijd. Weet niet wat voor een hoop… maar het komt goed. Echt!

vlagnic Deze wilde ik al de hele tijd een keer plaatsen en nu doe ik het een keer.

Je hebt groot gelijk, ziet er grappig uit

@beps: je hebt t inderdaad helemaal goed, ik zit momenteel heel dicht bij je in de buurt

Oh ok, waar zit je dan Linda??

@Toos: het einde van het jaar, elke dag een ‘dagje ouder’ en al ‘verbergen we onze ondeugende haartjes’ het is nu dus ook al te merken doordat we het niet meer volgen :wink:

Daar begint het mee he Beps. Je bent nog iets jonger dan ik, heb je er nog geen last van?

Nee geen last, maar geen gemak ook ;)!!! :lol:!!!

Ohhh meiden zo naar bed, morgen eerst werken dus tot 12 uur, dan de vergeten boodschappen en dan… even nog naar de nachtdienst(om 7 uur, lekker vroeg, heb ik ook nog een vrije avond)

Zo Dames,ben ik weer terug. Wat een gezellige bedoening is het hier geweest.Is bij mij niet veel blijven hangen helaas, zie scheel van de honger, ga nu eerst ff wat eten. Wat een drukte overal:tssk:
Cyn :als ik je niet meer zie : hele fijne kerstdagen met de hele familie, ga er maar lekker van genieten en als bonud ook nog internet, komt helemaal goed dus