@Beps: Slaap lekker en werk ze morgen
@beps: werk ze morgen, stuur je morgen wel effe een pb met de plaatsnaam
Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Goedemorgen all, heb er zin in, ben al aan het koken haha tutti frutti en stoofperen!!! Maar dat is ook het enige wat ik hoef te doen vandaag
Iedereen een heel fijne dag:dag:
:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
Marion,lekker meer uren in de thuiszorg. C is nog steeds ziek,pffff al 3 nachten bijna niet geslapen.Zal je tip eens proberen
Goeiemorgen,
Ga zo voor de koffiedrinksessie en dan net als raak de stoofperen en tutti frutti opzetten. Hoef ook verder weinig te doen dit weekend. Vanavond fonduen, morgen naar mn broer, 2de kerstdag gaan we uit eten en zondag blijven we thuis en eten we makkelijk
Fijne dag vandaag!!
Goede morgen …
De laatste werkdag voor het lekker lange weekend. Ik heb bij gelezen maar uuuuuffffff. C die nog steeds ziek is. Vet K TRL, hoop dat je vannacht weer eens goed kan slapen.
Grijze hersencellen, Beps die moet werken op haar vrije dag, maar het halve forum is in de buurt om je te steunen. Vergeten boodschappen, tutti frutti en stoofperen. En dan nog HP’s met SM’ten.
Tot straks meiden!
Ook goedemorgen al.
Oh, wat ben ik een bofkont. Ik hoef helemal niets te doen vandaag dan even nog een paar uurtjes werken zo en dan een weekje vrij. Kokkie gaat straks wel een lekkere salade maken en in de kast heb ik nog van die heerlijk romige soepen staan, stokbroodje erbij en dat wordt het hier vandaag.
Morgen komt dochter als het goed is, want er wordt weer een pak sneeuw verwacht, dus kijken maar en dan wordt het bakplaten, met alles er op en aan. En de andere dagen maken we de restjes wel op. ![]()
Zoon heeft zelf de schoonfamilie op bezoek met deze dagen, dus misschien dat we daar ook nog een paar uurtjes naar toe gaan. We zien het wel. In ieder geval was ik was plan om het relaxed aan te pakken met deze dagen.
Verder wens ik ook iedereen een fijne dag verder. What ever you do, where ever you go, met deze dagen :dag: Heel veel plezier.
PS: Vinden julie het erg als ik zeg… dat ik geen gestoofde peertjes lust? Maarja, ik mag toch niet bij jullie eten. :lol: Maar geniet ervan hoor.
:dag:
Thank you!
Ook fijne kerstdagen toegewenst!
goedemorgen iedereen nog aan het werk,…
Raak aan de stoofperen (jammie) alleen een pokke werk om de krengen te schillen, en de tuttifrutti mag je houden bah dat vind ik dus niet lekker.
C. nog steeds ziek nou ben je mooi klaar meer, gelukkig een paar dagen vrij, en dan hopen dat je een beetje bij kan slapen.
Toos weer op de koffie bij het werk,
Roanna aan de soep en broodjes, is ook lekker toch.
Hubs gaat zo naar de slager, en Damber en ik trekken hier de boel strak, en dan zijn we er klaar voor.
Wij hebben een nieuw recept: gewone handperen koken in de witte wijn: KWIJL!!!(helaas ik niet, mn zus doet het vanavond koken)
Heb net een kistje vol zitten schillen, vanillestokjes, kaneelstokjes en suiker er in en staan te stoven nu, ruikt heerlijk. Maarre ik eet ze ook niet hoor, is voor de kids en kleinkids. Hoort echt bij wild, maar we eten helemaal geen wild hahaha. Tutti frutti staat zi leuk op de foto’s zegt hubs altijd en geeft een nostalgisch tintje, dus vooruit, gisteren in de week en nu ook aan de prut. De laatste boodschapjes doen en we zijn er helemaal klaar voor
Meiden…
Zoals jullie wellicht (of niet) gemerkt hebben praat ik sinds een week niet meer mee op ttt… Ik ben niet iemand die gewoon niks meer laat horen, dus ik ga het jullie proberen uit te leggen…
Ik stop met TTT… mede omdat ik me hier gewoon niet meer op mijn plek voel… Sinds het voorval een eind november is alles hier veranderd… andere sfeer, soms 5 posts op een dag, niet echt iets waar ik me in thuis voel…
Tevens vind ik het erg jammer dat er in al die dagen (sinds 16 december) nooit naar me gevraagd is, geen pbtje niks… Mag best zeggen dat ik hier echt teleurgesteld door ben… dacht dat we echt een hechte club waren… En correct me if i’m wrong… heb het idee dat sinds ik voor M. heb gekozen dat er gewoon heel weinig op me gereageerd wordt… Dus ja… wat doe ik hier dan nog???
Is absoluut verder geen aanval naar iemand van jullie… maar zo voel ik me nu gewoon…
Wens jullie het allerbeste, en fijne feestdagen…
Cynthia
@cyn: je moet doen wat voor jouw het beste aanvoelt!..het is wel jammer!
Maar als nog een fijn kerstweekend in oldebroek!!
@raak: stoofpeertjes aan het maken met een lekker geur!!!
@beps: zus aan het koken
nou ik wens iedereen een fijne kerst!!!
ik ga zo eten en dan nog proberen te slapen!!! Dan kan het werk beginnen!!!
Misschien kom ik vannacht nog langs!
Groetjes
@Cyn: PB en een fijne tijd in Oldenbroek… (is trouwens dichterbij dan waar Linda zit hihi!!!)
Ik ben klaar… huis aan kant, zo naar de kerk, en dan even chillen…ben er meer door moet ik zeggen. Vandaag dus dag 10 op rij dat ik gewerkt heb, en ik weet eigenlijk niet eens welke dag het vandaag is ;)!!!
Nou goed, ik heb alles in huis geloof ik(oh nee, roomboter vergeten, jammer dan) en nu… even niets
@beps: zit normaal niet zo dicht bij je in de buurt haha!
Nee ok… maar het scheelt dehelft… haha… Ik rijd naar Cyn maar 10 min langer … haha…
@ Cyn, jammer…maar ik begrijp je gevoel, herken het wel…Het is hoe je er zelf mee om gaat. Trek het je niet teveel aan. We waren een hechte club, dat zie je goed.
**
Iedereen, nu om kwart voor twaalf kerstavond, een heel fijn kerstfeest, ieder op zijn eigen manier.
**
Ook ik heb vanavond een dipje…Maar ik gun iedereen het allerbeste, en een heel mooi kerstfeest.
Heel veel kerstliefs, Mar
@mierre: Knuffel!!
net het leger des heils op bezoek gehad. Een lekkere tw*x gehad en een pen + cd. Het is toch leuk want ze hoeven het niet te doen!
Nou ik ga verder met het nachtleven!!! Politie rijd af en aan! dus iedereen die de deur uit moet 's morgensvroeg voor 11 uur dan! Doe kalm aan!!