Roanna, Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik dacht, ik blijf maar een beetje in de sfeer van deze dagen met het bloemetje!! En lekker volgende week vrij. Voor mij begint het gewone werkleven nu juist weer. Maar vind het niet zo erg, ben er wel aan toe. Ik ga over een halfuurtje ook weer richting werk, nog ff de hondjes uitlaten op de ijsbaan hier. Grrrr, die straat hier is nog niet normaal te lopen, nog geen strooiwagen gezien.
Fijne dag allemaal!
Roanna : gefeliciteerd met jullie 43e trouwdag, wat een prestatie
:lol::lol:
Ook gefeliciteerd namens hubs en dikke kus ook voor jouw kokkie:kus:
@Raak: Nog even en dan jij 40 jaar he:thumbsup:
. Komen we feesten:D:D
@roanna en kokkie: gefeliciteerd met jullie trouwdag, nog vele jaren erbij!
Wat een rust hier vanmiddag!
Zo vandaag kerstviering op het werk gehad, nu weer aan de slag
**@ROANNA EN KOKKIE(kan geen bloemmetje hier doen!!)
GEFELICITEERDDDDD**
Meld me straks hopelijk nog wel, vandaag tot 23 uur, en morgen… HAHAHAHA
Zal ik het effe doen Beps? Sta net in de bloemenshop;)
@beps: druk vandaag?
Voor ik het trouwens vergeet…bedankt voor de kerstkaarten:kus:
Roanna en Kokkie,van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag
@trl: hoe gaat het nu met C?
@Roanna en kokkie: GEFELICITEERD MET JULLIE TROUWDAG!!!
@Beps: werk ze, hopelijk was de kerstviering leuk!!
Ik ga vanaf morgen nachtdiensten draaien! En er komt standaard het leger des heils op bezoek met een cadeautje voor de mensen die met kerstnacht werken!
Lief he. Ze lopen alle verpleeg en verzorgingshuizen af in de buurt!
Nou fijne avond en tot morgen denk ik!
Ga verder kijken voor een nieuwe computer.
Deze heeft zijn beste tijd gehad HELAAS!!!
Goedenavond.
Daar is ze weer. :dag:
Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitatie’s, de bloemen en de kransen. Prachtig!!! Heb van kokkie toen ik thuis kwam van het werk ook een hele mooie bos kersbloemen met versieringen erin gehad. Lief he!!! :wub: En dat na zoveuuuuuuuuuuuuul jaren nog!!!
Ook zij weer bedankt, waarvan ik kaartjes heb gehad en vandaag nog kaartjes kreeg. Heel leuk allemaal.
Verder zijn we de hele middag in de stad geweest en heb bijna alles van de verlanglijstjes binnen en straks even alles leuk inpakken, voor zover het al niet gedaan was. Meteen de portemonee een stuk lichter en mijn pasje heeft overuren gemaakt, maargoed… het is niet altijd kerst, zullen we maar zeggen.
@Beps: Werkse hoor! La je nie gek maken daar he!!! Rustig blijven. ![]()
Nou, wie weet tot laters nog weer. :dag:
Cyn,weet niet hoe laat je morgen weggaat,maar wens je alvast heel veel plezier in Oldebroek.En vergeet je klepdoos niet
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
.
@Roanna&kokkie
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
En natuurlijk nog heeeeeeeel veel gelukkige, gezonde jaren samen.
Dan alleen nog … het bloemetje
Goeieavond,
Heb bijna alle boodschappen voor de kerst binnen, morgen alleen de dingen nog die besteld zijn.
@Cyn: Veel plezier in Oldebroek en fijne kerstdagen
@Cyn
Ërop uit het weekend. En wat een geluk, er is internetverbinding, hoef je :wub: in ieder geval niet te missen.
Veel plezier

in Oldebroek
Ziezo, ik dus ook klaar met inpakken. Alles onder en naast de miniboom.
@Marion: Ook bedankt voor de bloemen. Prachtig boeket ook nu weer. ![]()
@Toos: Er ook al bijna klaar voor!!! Mooi!!
@Cynthia: Heel fijn kerstweekend gewenst en natuurlijk ook hele fijne feestdagen. Maak er wat leuks van. Klepdoos mee, dan komt het wel goed. Ga er lekker even van genieten met je familie. :kus:
Oh ja, ook nog bedankt voor de smsjes van deze en gene. ![]()
En dan de rest nog he …
@TRL
Een zware nacht gehad want C was ziek. Akelig als ze zo benauwd zijn. En frustrerend als ze zo tegenwerken met de medicijnen. Is ie al weer wat opgeknapt inmiddels?
Trouwens, ik smeerde altijd wat (room)boter op het voorhoofd en langs de neus, geeft ook wat lucht als je verkouden bent. Tip van mijn oma ;), ook een ui op de slaapkamer helpt zegt men.
@Toos&Viva
Allebei aan het shoppen voor de kerst. Toos met hubs en Viev met Damber
@Miere
Ja, dat is nou echt een investering waar je dus NIET lang van hoopt te genieten.
Jij naar askim geweest. Lekker de schade van zondag ingehaald.
@Raak
De verwensessie er weer op zitten. Sta jij er PIEKfijn op met de kerst.
@Beps
De beestenboel gedaan en naar het feest. Was het gezellig?
@Jac
Op zoek naar een nieuwe computer en gaat de nacht in met de kerst
Zo … nu zijn we ook weer bij.
Vandaag naar kantoor geweest en het telt lekker af. Vanaf half januari ga ik ermee stoppen en voor meer uren de thuiszorg in. Lekker dicht bij huis en ik kon mijn draai op kantoor toch al lang niet meer vinden.
Het verdere nieuws vanaf hier. Ik zit niet meer in de etalage, mijn 1e gordijn hebben ze gehangen vandaag ![]()
Zo meiden niets zo veranderlijk als het bedrijf waar ik werk haha!!!
Morgen overdag hebben ze mensen nodig en raad eens wie…maar dat was mn ‘enige’ vrije dag in 10 dgn… dus,…vanavond naar huis, morgen van 8-12, en dan vrij verder…(*Lijkt ook een vrije dag haha)
Boodschapjes in huis, hubbie doet morgen het huis… en dan 1ste kerstdag met HP in de middag gourmetselen(saampjes en dan HP kijken) en dan… werken natuurlijk haha
@Roanna: Mooi dat het een fijne dag geweest is…
ik ben het kwijt meiden… Lindag zit hier in de buurt, Cyn komt deze kant op, anderen blijven waar ze zitten en gaan niet weg… of gaan naar vertrouwde stranden… zo was het toch…
nu maar eens HP kijken