TTT deel 135

goedemorgen all. Iedereen al vrij dat het hier nog zo rustig is.
Toos : was heerlijk relaxed, vandaag naar de kapper en de nagels, dan heb ik mijn rondje weer gehad tot afscheidsfeest van dochter
Roanna : ja wij zitten weer paar daagjes in Noordwijk
Miere : dat was een flinke update op de late avond:thumbsup: Jouw dagen zien er ook goed gevuld uit

Zo ik ook weer wakker, bijna alle boerderien/beesten/oogst weer op orde.
De 2 rode monsters zijn de hele dag in de tuin te vinden(ze vinden die sneeuw SCHITTEREND!!!

Vanmiddag heb ik een feestje van het werk, en daarna werken…morgen:

VRIJ!!!

(ik ben het even kwijt, mn hoofd draait alleen nog op CV’s en geisers…en wat ik voor boodschappen moet doen hihi!!)

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover

Cyn weggevallen sorry niet gezien dan,dacht dat alles er nog instond?

Pfff zware nacht achter de rug,hele nacht bijna opgelopen,een worsteling om de neusspray erin te krijgen bij C.

Goedemorgen all.

@Miere: Nou, dat ziet er toch ook gezellig uit daar bij jou. :thumbsup: Ook nog even bij askim langs geweest dus…je dag was weer goed!!

@TRL: Oh, ja dat zal een hele klus zijn. En maar praten als brugman tegen zo’n kereltje van, dat het MOET, maar weet zo’n kind veel!! Heel herkenbaar weer hoor TRL.

@Raak: Oh, heerlijk weer in DAT hotel. Laat je weer lekker verwennen hoor. Maar eerst vandaag nog een grote beurt en de feestdagen kunnen wat jou betreft weer beginnen zo te lezen. Heerlijk vooruitzicht!!! :thumbsup:

Hier verder niet veul te melden. Zijn zo nu en dan even de zolder/vliering aan het leegruimen en dat begint nu een beetje te lijken. Iedere keer alvast wat met de container mee. Opgeruimd staat netjes. Hi, hi.

Goeiemorgen,
Heb weinig te melden, ga vanmiddag samen met hub de boodschappen voor kerst doen.
@Bloem: Geen parijs met oud en nieuw?
@Miere: Het is een gashaard. Heb ook zo’n elektrische haard gehad, gewoon gekocht bij leen B. Niks mis mee. Jouw kerstdagen zijn goed gevuld hoor
@Raak: Naar Noordwijk, leuk hoor

@Raak: Vermaak je bij de kapper en de nageldoos:dag:

@Toos: Ook aan de schapjes. Ja, het moet er een keer van komen he! Wij gaan vanuit het werk even door naar de stad, want moet nog presentjes halen en heb daar niet zoveel tijd meer voor. Van mijn dochter heb ik al een heel lijstje gekregen wat ze wel zou willen hebben en voor zoon en schoondochter worden het kadobonnen, want die wilden weer wat aan huisraad veranderen en kunnen het dan zelf uitzoeken.

@Roanna: dus jij ook onder de pannen vanmiddag. Wanneer is jouw trouwdag? Toch ergens in deze dagen toch?

@Bloem: Ja, nu zie ik het ook. Uit het lijstje met oud en nieuw, alhoewel er ook steeds een vraagteken bijstond. Toch maar niet dus? He, best jammer dan.

Dat je er nog aan denkt!!! :thumbsup: :king:

Today is the day. En dat alweer 43 jaar. :king: :king: Pfffff…

Gefeliciteerd met jullie trouwdag:kus:!! Ja wat een geheugen he. Vind het een prestatie hoor, 43 jaar

Hoort een bloemetje bij he

http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BOU06_175.jpg

@Toos: Oh, bedankt hoor en ik ben helemaal ontroerd. :king: Prachtig boeket.

Dat is zeker een hele prestatie, met z’n ups en downs, ( waar niet? ) maar heb er nog steeds geen spijt van. Nouja… soms… ha , ha, ha.

Zo is het, kan niet altijd koek en ei zijn. En als je na 43 jaar nog altijd kan zeggen dat je het goed met elkaar kan vinden, dan hebben jullie het tot nu toe goed gedaan. Al kun je hem bij tijd en wijle wel wurgen, maar dat heb ik ook hoor na 28 jaar

Goedemorgen meiden.

Iedereen druk met de boodschappen, kapper en nagelmutsen. Ook nog nadenken of je niet iets vergeet…

Roanna gefeliciteerd met jullie trouwdag, ook names Damber en hubs.

http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BOU06_175.jpg

Trl. de hele nacht aan het spoken geweest met C., beterschap voor hem
Beps aan de boodschapjes.
Bloem niet wel met oud en nieuw
en een mega update van Marion.
Ik zo naar de winkel, …samen met Damber, hubs is weer aan het werk.

Denk het ook wel he!!!

Nou, het was even gezellig zo op deze morgen bijbeppen met z’n beidjes. Koffie en gebak en borrel is er vanavond wel. :redface:

Ik ga me klaar maken voor het werk. Volgende week dus echt een weekje vrij gekregen, maar heb genoeg te doen.

Latersssssssss :dag: en iedereen een fijne dag verder.

@Viva toch. Dat had toch niet gehoeven. Ook jullie hartelijk bedankt hoor! :kus:

Ik ga onder de grote regenbui, zit nog in mn doll.
@Viva: Shop ze!
@Roanna: Fijne dag vandaag en ook een :kus: voor kokkie