TTT deel 135

Goede middag …
Klaar is kees. Vanmiddag lekker vrij. Ik heb mijn inboedel uitgebreid met een sneeuwschuiver dus kan zo meteen aan de slag. Eerst het paadje naar mijn voordeur maar een schoonschuiven. Hier gelukkig ook al aan het dooien want heb het nu wel gehad. Weer een gedoe om weg te komen. Maar een beetje meer gas erop dan, een beetje boos worden, en soms is het geluk dan met je en kom je vooruit. Of beter gezegd, achteruit in dit geval. Maar iedereen heeft problemen op de weg lees ik, dat verzacht een beetje. Dacht dat het aan mijn rijkunst lag … de held … haha.

@Beps
Mag wat eerder naar huis. Heb je wel verdiend hoor!

@Viva
Met hub naar paps vandaag. Fijn dat je niet alleen hoeft nu. Heb je wat hulp als ie weer dwars is.

@Raak
Blijft lekker thuis en gelijk heb je als die mogelijkheid er is. Straks lekker de stoel in. Ik zou eigenlijk gisteravond maar heb het maar uitgesteld tot volgende week. Ik heb het in ieder geval nog tegoed he.

@TRL
Ook parkeerplaats problemen.

@Crazy
Ook voor jou en je familie hele mooie kerstdagen en natuurlijk alle goeds voor 2010!

@Toos
Krijgt de haard vandaag. Dan zitten jullie er deze kerst helemaal warmpjes en gezellig bij he?

@Roanna
Heeft een verrwendag vandaag. Groot gelijk … geniet er van!

Zo weer terug, bij paps geweest, die liep erbij als een zwerver, dus schone kleren aan, de boodschappen in de kast. Hubs een uur aan het stofzuigen geweest, ik nog ff de tegels in de keuken gedaan want daar kon je je naam in schrijven…voor de rest paps heel stil. Nou ja het zij zo, hubs nog een poging gedaan om met hem te praten, dat lukte dus niet. Vervolgens naar de winkel hubs wilde een paar sneeuwlaarzen en waar slaag je dan juist, bij het hyppisch centrum dezelfde als Damber, dus kan hubs lekker schuiven door de sneeuw. Daarna ff naar de groothandel geweest, allerlei lekkers al gehaald voor de kerst. Dus morgen of overmorgen de allerlaaste dingetjes en dan ben ik er klaar voor. We gaan met de buurtjes bakplaat eten en tapas dus vanalles was, bij de groothandel hadden ze van die amuselepels dus die gehaald. Gelijk een rib uit je lijf, je hebt niets en bent een vermogen kwijt… Hubs vanochtend Damber naar het werk gebracht die vind het helemaal niets dat rijden met die gladdigheid. dus paps was zo lief om haar om 7 uur weg te brengen. Nu hubs dus naar Damber die is een uurtje eerder vrij dus nu even het rijk alleen.
Hier dooit het nu behoorlijk en het heeft ook al geregend, maar de temp. gaat nu weer naar beneden.

Toos zit je al bij de haard?
Roanna lekker naar de kapper
Raak ook naar de verwennerij
Marion een sneeuwschuiver aangeschaft.
Tlr maar niet de parkeerplaats op.
Crazy voor jou ook fijne feestdagen.
Beps vrij geloof ik, of vandaag nog en dan morgen vrij, ik ben het even kwijt.
Bloem koe is onderweg…

Ik nu ff lekker een bakkie.

@Viva: Gelukkig dat je niet alleen naar paps hoefde. Klinkt als dat het niet echt goed gaat met hem. Boodschappen voor de feestdagen binnen, ook weer gebeurd. Haard staat inmiddels, is echt mooi

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture14869.jpg

Zo, ik ook weer is op WW.
vanmorgen gewerkt, nu al weekend, tis niet druk op de BSO tijdens de vakantie.
@toos, Mooi haardje… spiek gelijk effe mee…

Toos dat is mooi zeg…geweldig. Ik hou daar van dat weet je.

Ja is ook jouw stijl he, weet het. We waren er allebei weg van toen we deze zagen. Ik hou net als jij van nostalgisch/klassiek. De schoorsteen staat maar moet nog gestuked worden, doen we na de kerstdagen want dan mag hij 3 dagen niet branden

Zo, ben inmiddels ook terug. Lekker weer een kort en gekleurd koppie, dus kan er weer even tegen. Meteen vanuit de kapper ff wat schapjes gedaan bij Appie. Die had veel van die losse doosjes gourmetselvlees op de bonus, dus daar alvast wat van meegenomen. De rest halen we morgen nog wel even en zoveel heb ik ook weer niet nodig. Had al het een en ander in huis gehaald.

@ Raak: Oh, lekker met de feestdagen in een hotelletje. Hebben wij ook weleens gedaan en ik denk dat ik dat ook maar weer eens ga invoeren bij de volgende kerst. Wordt voor jullie zeker weer Noordwijk he? :thumbsup:

@Marion: Weer wat voor de uitzet gekocht las ik. Nou, je ziet het maar. Heel handig zo’n schuivert. :thumbsup:

@Viva: He bah, wat vervelend dat je paps weer zo was. Dan zit je dat toch niet lekker he en vooral met dagen als deze. Sterkte hoor. :kus:

@Toos: Oh meid, wat mooooooooooiiiiiiiiii!!! Hou ik ook wel van hoor. Prachtig is het geworden. Nou, geniet er maar van hoor. Lekker zo’n berevelletje ervoor en dan heerlijk met hubs samen genieten. :wub:

By the way… jullie sturen mij op FB ook regelmatig cows en horses toe en ik accepteer ze dan ook wel, hoewel ik zelf daar niet meedoe, maar krijgen jullie die dan ook terug van mij, als ik jullie het terugzend? Krijgen jullie daar extra punten voor ofzo?

We hebben al meer dan een uur geen tv. Ik denk kabelstoring van UP*.

@Viva
Paps stilletjes. Dat is ook niet leuk maar beter dat dan dat hij een grote mond tegen je op zet he. De kerstinkopen al een heel eind binnen. Het feest kan voor jou dus eigenlijk al beginnen.

@Toos
WOW!! Ziet er super uit die haard van jullie.

@Roanna
Loopt er weer gekleurd bij en heeft ook al inkopen gedaan.

Zo de ergste druk weer weg op t werk… ik ga zo maar eens naar huis…
Tot zo

Toos,wat een mooie haard zeg,lekker warm nu dus.

Viva,paps weer geholpen,jammer dat hij niet veel zei.

Vandaag C eerder van het kdv opgehaald,had 38.9 koorts en was heel benauwd,dus ook maar langs de ha geweest,kleine infectie en oorontsteking,en door zijn verkoudheid wordt hij dan toch wel benauwd

@tkl: beterschap voor C!

@beps: goede reis naar huis

@toos: wat een gave schouw/haard

@viva: sterkte met de situatie met je vader!

@TRL: He bah, wat vervelend dan weer. En nu? Een pencelinekuurtje zeker? Wat wil je ook met dit weer he!!! Nou, beterschap ermee.

Wij net pas weer tv. Pffff…

Toos: Schitterende Haard zeg!!!

@TRL: Beterschap

Ik ga onderuit…nietsen haha

Roanna,nee geen penciline kuurtje een speciale neusspray gekregen en flumincil,maar wat een 'gevecht’om die neusspray er in te krijgen zeg…

Zo, ikke ook weer thuis
Toos : prachtig hoor, kun je lekker met een borrel voor de haard gaan liggen
Roanna : jouw haartjes al weer mooi in de kleur, ik ben nog asblond haha
Viva : al die extraatjes die je maar een of twee keer gebruikt zijn altijd zo duur he, valt dan weer ff tegen. Maar als je amuses maakt staat het wel gaaf
Marion : vanmiddag lekker thuis geweest en kunnen schuiven met de nieuwe aanwinst
Trl : C beetje ziek, potje vi.ks openzetten in de kamer, krijgt ie 's nachts ook wat meer lucht. Wel zorgen dat ie er niet bijkan.
Beps : lekker aan het nixen nu
Wendy : gezellig, ook weer even tijd om langs te komen

Ik ook weer thuis. Ben vanavond naar de kapper geweest, weer geknipt en gekleurd dus kan er ook weer even tegen.
@Trl: Beterschap met C., wel vervelend zo net voor de feestdagen.
@Raak: Hoe was jouw beautydagje?
@Roanna: Staat er ook weer gekleurd op
@Marion: Genoten van je vrije middag?
@Beps: Niks ze

Zo, ik ook ff m’n dagelijkse praatje.

@ Viva, sterkte met je vader. Halen jullie hem met de kerst nog naar jullie huis toe? Of wil hij alleen maar in z’n eigen huis zijn? Enne…amuselepels hebben ze ook wel bij de Ac*n, hoor!
@ Toos, echt gaaf haardje! Brandt ie op gel? of “echt”? Ik heb zo’n elektrisch dingetje, staat wel gezellig, maar dit is veel mooier.
@ TRL, sterkte met de kleine, zo zielig! Die van mij was zondag ook wat ziekies, koorts, hoesten…
@ Roanna en Toos klaar voor de kerst, wat haartjes betreft.
@ Marion aan t sneeuwschuiven geweest. Mooie investering, haha. Hopelijk kan die over 30 jaar weer een x uit de schuur.
@ Raak wordt lekker verwend met de kerstdagen, heerlijk in een hotel. Noordwijk? Met m’n ex-hubs ging ik vaak met oud en nieuw in een hotelletje, meestal zo om het jaar, ene jaar thuis, andere jaar weg. Vond het altijd wel leuk
@ Beps is lekker aan t niksen nu. Nou, niks ze!
@ Enne Crazy…ook voor jou fijne feestdagen…:wink:

Vandaag geen problemen op de weg gehad, fingers crossed, dat het zo blijft. Ben zelfs vanavond naar Askim toegeweest, heb de grote stap richting d H maar gewaagd, en ging ook goed. Vandaag overdag veel dooi, maar nu vriest het weer.
Ik zou 1e kerstdag met zoon, schoondochter en kleinkind naar friesland gaan, waar een andere schoondochter van mij woont. Ben daar nog nooit geweest, ken haar ouders ook helemaal nog niet, dus dat wordt weleens tijd, vooral omdat ze nu bijna gaan samenwonen. Maar ja, we nemen natuurlijk geen enkel risico, zeker niet met die kleine erbij. Dus nog even bekijken hoe het weer zich ontwikkeld. Maar als het zo blijft gaan we wel.
2e kerstdag werken in restaurant, gezellig. Eerst met z’n allen uitgebreid eten, en dan werken. Ik vind het niet erg, wel leuk.
En 3e kerstdag komen 2 van mijn 3 zonen met aanhang bij mij eten. En askim waarschijnlijk ook. Die 2 die in Friesland zitten dus niet. Heb het meeste ook al in huis, alleen nog wat verse spulletjes halen donderdagochtend

Hehe, wat een lap tekst! Ik krijg het niet voor elkaar om van die korte berichies te schrijven, hoor. Maar ja, ik kom ook meestal maar 1 x per dag.
Slaap lekker allemaal…XXXX

[attach]3394[/attach]

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Bloem29: 31 December Paris…?
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna