Goede middag …
Klaar is kees. Vanmiddag lekker vrij. Ik heb mijn inboedel uitgebreid met een sneeuwschuiver dus kan zo meteen aan de slag. Eerst het paadje naar mijn voordeur maar een schoonschuiven. Hier gelukkig ook al aan het dooien want heb het nu wel gehad. Weer een gedoe om weg te komen. Maar een beetje meer gas erop dan, een beetje boos worden, en soms is het geluk dan met je en kom je vooruit. Of beter gezegd, achteruit in dit geval. Maar iedereen heeft problemen op de weg lees ik, dat verzacht een beetje. Dacht dat het aan mijn rijkunst lag … de held … haha.
@Beps
Mag wat eerder naar huis. Heb je wel verdiend hoor!
@Viva
Met hub naar paps vandaag. Fijn dat je niet alleen hoeft nu. Heb je wat hulp als ie weer dwars is.
@Raak
Blijft lekker thuis en gelijk heb je als die mogelijkheid er is. Straks lekker de stoel in. Ik zou eigenlijk gisteravond maar heb het maar uitgesteld tot volgende week. Ik heb het in ieder geval nog tegoed he.
@TRL
Ook parkeerplaats problemen.
@Crazy
Ook voor jou en je familie hele mooie kerstdagen en natuurlijk alle goeds voor 2010!
@Toos
Krijgt de haard vandaag. Dan zitten jullie er deze kerst helemaal warmpjes en gezellig bij he?
@Roanna
Heeft een verrwendag vandaag. Groot gelijk … geniet er van!