TTT deel 135

Hallo,
Ik had gehoopt dat het vandaag wat beter zou zijn, maar lijkt nog nergens op buiten, is nog gladder dan gister. Ik ga maar om 1 uur weg, hoop dat ik dan om 2 uur op t werk ben.

@ Viva, jeetje, wat een toestand met je vader, en de hele nacht in de gang? Waar is hij nu dan? Je zou toch zeggen dat dit al een reden is om in te grijpen.
@ Beps, groot gelijk, als het niet persé moet, lekker thuis blijven. Ik sta ook niet bepaald te trappelen nu, om weg te gaan, en nog erger, vanavond weer naar naar huis te rijden. Maar ja, ik heb me voor 50% beter gemeld, dus moet nu wel gaan werken. Nog even gibber de glibber de hondjes laten plassen, en dan gaan…Brrrrrrrr

Goede middag meiden …
Even snel een ego voordat jullie denken dat ik ingesneeuwd ben. Ik lag er hier uit gisteravond.
Hier ook bar en boos op de weg. De sneeuwschuivers rijden af en aan. Ze doen hun best maar zo’n sneeuwmassa krijg je niet 123 weg he.
En nu maar weer op weg, ik zie jullie straks weer!

Goeiemiddag,
Hier dus ook behoorlijk glad, dacht dat het wel mee zou vallen. Nou niet dus. Ben vanmorgen naar mn werk geglibbert. Hier is het nu mistig en volgens buienradar zit er weer een nieuw pak sneeuw aan te komen.
@Viva; Heelhuids overgekomen? Wat een drama met paps, je zit er maar mooi mee. In iedere geval sterkte ermee:kus:

Voor degene die de weg nog opmoeten…doe voorzichtig!!

@Roanna: Ben benieuwd hoe het met de makelaar gaat straks. Succes!!

Roanna : suc6 zometeen, ben reuze benieuwd

Ook hier duimen dat de makelaar er iets in ziet!!!
STERKTE ALLEN…

Viva,hoop dat je veilig aangekomen bent.En sterkte met je vader.

Hmmm vanavond toch de auto maar uitscheppen,moet morgen toch C naar het kdv brengen.

Zo ik weer heelhuids terug, wat een bende zeg, het is echt glibberen en glijden. Maar de ruit zit er weer in, moet je wel even 2 en een half uur op wachten…fijn!!!. Maar goed het is weer gebeurd.
Meiden kijk uit, want echt er is niet te rijden, althans hier niet, en idd er komt nu mist opzetten en het vriest…en er komt ook nog een bak sneeuw…

@Viva: Hier ook niet. De mist vriest aan, het lijkt wel een ijsbaan. Ben net naar de C duizend geglibbert, had ook moeite om zonder op mn plaat te gaan bij de auto te komen. Hier dwarrelt inmiddels wat poedersneeuw naar beneden en er wordt weer een flink pak verwacht. Dus iedereen voorzichtig, want het is verradelijk glad

R zou mij gisteravond weer naar huis brengen en van daaruit vanmorgen naar het werk gaan, maar gezien het weer ben ik bij R gebleven, ben nu heel dicht bij Beps in de buurt. zoals t er nu naar uit ziet blijf ik tm 1e kerstdag dan maar hier en gaan we 2e kerstdag naar mijn ouders toe. volgende week proberen weer paar uurtjes te werken en dan oud en nieuw weer hier vieren.

@roanna: hoe was t bezoek van de makelaar?

Goedenmiddag ladies.

Zal ik dan maar beginnen? Nou, de makelaar stond al voor de deur voordat wij thuis waren, dus heeft de buitenkant voor zover het te zien was, al goed kunnen bekijken. Hi, hi.

Het is eigenlijk een beetje gegaan zoals ik gedacht en verwacht had. Ook de prijs. Rondleiding door het huis gehad. Hij vind, dat we nog wel even de tijd hebben om 'm definitief met alle toeters en bellen in de verkoop te doen, maar heeft het een en ander hier achtergelaten en een belletje naar hem en ze komen in aktie, als wij er ook klaar voor zijn. We, de makelaar en wij, denken zelf zo rond januari /februari dus.

Ik vroeg aan hem of hij er ook daadwerkelijk wat in ziet om dit huis te willen/kunnen verkopen en zei dat hun kantoor de klus heel graag willen klaren, mede ook omdat zijzelf klanten in het bestand hebben, die door willen stromen naar iets ruimers.

M.a.w. wij en hij zijn er heel positief over en de rest … tja is toch weer afwachten, maar heb er wel een goed gevoel bij.

Zijn nadat hij weg was, even weer met de benewagen schapjes gaan doen en inderdaad… wat een blubber.

Kokkie zat zelfs even vast in de sneeuw met de auto bij de ingang van CB toen hij mij wegbracht. Gelukkig waren er van die hulptroepen die daar de paden een beetje berijdbaar moesten maken en hebben hem weer de het pad opgeduwd. Moest er eigenlijk wel om lachen. Hi, hi.

@Viva: Wat een verhaal weer over je vader. Ik dacht ook al, het is al best een tijd rustig, maar het is dus weer zover. Nou, sterkte ermee.

Verder iedereen, fijn dat jullie even aan me gedacht hebben vanmiddag.
Daarvoor :chin: :kus:

@Roanna: Klinkt positief en verder moet je het toch maar afwachten. Heb het idee dat je je wel goed voelt bij deze makelaar. Vraag je er nog een of laat je het hierbij?

@Toos: Nee, voorlopig laten we het bij deze makelaar, mede ook omdat we er inderdaad een goed gevoel bij hebben. Heb hun ook uitgekozen, vanwege toch wel goede berichten van collega’s en ook via onze zoon die zakelijk connecties met deze makelaar heeft. Het is al een lang bestaand bedrijf. Je weet wel, zo’n vader op zoon bedrijf en deze 2 jongens hebben het overgenomen van hun vader, maar gaan echt met hun tijd mee.

En de rest is toch afwachten. Hij zei ook, dat het momenteel ook even een stille tijd is i.v.m. de feestdagen en daarbij ook nog, als er sneeuw ligt, maken hun geen foto’s. Hij vond echt, dat we nog wel even de tijd hebben.

Hebben jullie nog even de tijd om te behangen enzo. En is ook zo, het is niet bepaald de tijd en weersomstandigheden om naar een huis te gaan kijken

Zo … weer lekker veilig binnen.

@Raak
Hub moeite om de wijk uit te komen vanmorgen.

@Beps
Afspraak verzet vandaag. Heel verstandig. Dat heb ik net ook maar gedaan. Ik mocht vanavond weer de stoel in maar heb mijn karretje met veel moeite de parkeerplaats opgekregen, ik zat compleet vast, en daar blijft ie lekker staan voor vandaag.

@Viva
Wat een verhaal weer van je vader. Moeilijk weer he? Je vraagt je af WAT er moet gebeuren voordat er eindelijk wat gedaan wordt. Vreemd wel dat de dokter geen inbreng hierin heeft toch? Hij weet toch ook wat er de laatste tijd al allemaal gebeurd is? Kus voor jou!

@Miere
Ook glibberend naar het werk. Soms, heel soms, zou je willen dat je voet nog in het gips zat he :wink:?

@Toos
Konden ze de koffietherapie niet verzetten naar een andere dag? Zo veel vaart zit er toch niet achter?

@TRL
Heb je de auto ook weer onder de sneeuw uit gekregen?

@Roanna
Een positief bezoek van de makelaar vanmiddag. En dan volgend jaar, de markt op! Ook kokkie vast gezeten met de auto. En jij maar lachen he!

@Roanna: bezoek van de makelaar was dus positief!

@Toos: Precies. Volgende week heb ik waarschijnlijk een weekje vrij en gaan we ff aan de slag in die (rommel) kamer die nog behangen moet worden. Balkon er weer aan zodra het weer het weer toelaat en mijn zwager terug is van vakantie, want kokkie krijgt dat ding er natuurlijk nooit alleen weer op. Maargoed, da kom allemaol nog wel. :smile:

Toos, je bent weer verwent op die andere topic he!!! :biggrin:

@Linda: Jee, ook verhaal van jou dan. Gestrand bij je vriend. Zul je denk ik niet als straf zien he? :stuck_out_tongue:

@Marion: Oh, gelukkig ook weer veilig thuis. Denk dat we dat allemaal vandaag gedacht hebben. Pffff… wat een pokketroep he!!!

Vind het voor de kids wel leuk, maar voor mij hoeft dit echt niet. Bah, de winter. Bah!!!

@roanna: nee zeker geen straf, zijn tot begin volgende week nog lekker samen, zijn dan in totaal 3 weken samen geweest, de eerste weken na de opratie was R bij mij, 3 weken samen zeker geen straf haha