TTT deel 135

Weer goed voor mekaar TRL. :thumbsup:

Roanna,hij doet het uit zichzelf,vraag er nooit om,dus wie weet heeft tie er morgen wel geen zin in

@trl: volgens mij zijn alle papa’s hetzelfde, zo is die van mij ook

@Roanna
Hoop ook dat het er morgen beter uit ziet. Hier is de straat een glijbaan, ondanks dat de strooiwagen langs is geweest. Hoe de ā€˜grote’ wegen er bij liggen weet ik niet. Dat zien we morgen ook wel.

@TRL
Handig he, zulke hulptroepen.

@Trl: Toch fijn zo’n vader die het zomaar voor je doet.
Hier inmiddels ook glad en…het sneeuwt weer

Zo meiden, eerst even gerust, en gegeten…jammie…

Nu even de boerderie, visjes(JAAA IK HEB EEN PINGUIN!!!) en de andere (s)hits verzorgd… en nu… niets… SLAPEN!!!
Kan mnogen niet openhouden
Tot morgen

@Toos: Wat hebbie toch weer mooie ballen tevoorschijn getoverd. :thumbsup:

Iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer. Hopenlijk is het dan wat beter op de weg!!!

:dag:

Mooi zijn ze he. De makelaar kwam morgen toch??

Ik ga ook zo mn mandje opzoeken. Truste en tot morgen:dag:

Ja, morgenmiddag tegen half 3 voor eerst een orienterend en vrijblijvend gesprek.

Doegi en de groetjes thuus he!!! :dag:

Kom ook ff welterusten zeggen, we hebben de rampenfilm der rampenfilms zitten kijken haha. Welterusten all en tot morgen:dag:

vanaf hier ook welterusten, zomaar onverwacht bij de buurtjes gegeten, was heel gezellig…en ja hoor het sneewt hier weer en ook af en toen een bliksemslag.

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Bloem29: 31 December Paris…?
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover

Goedemorgen deze maandag van de kerstweek. Wie de weg opgaat kijk uit,J. is 30 min. geleden vertrokken en de wijk nog niet.:kus::kus:

Ik ook wakker, Rubbie is buiten aan het ā€˜sneeuwscheppen’!
Wij moesten morgen naar het zuiden, rondom Eindhoven, maar hebben dat afgebeld. Volgend jaar maar dan!

Iedereen voorzichtig he!

goedemorgen meiden,…ik zo naar cargl.ss ze kunnen niet hier komen, dus mag ik lekker glibberen…paps vannacht wederom gevallen (afgelopen woensdag ook al), heeft de hele nacht in de gang gelegen. Hij wil geen avondzorg meer, maar heeft zijn medicijnen ook niet ingenomen pffffff…dokter gebeld krijg ik gewoon niet te pakken…tja wat dan??

dokter gesproken…die gaat proberen hem tot rede te brengen dat het zo niet langer gaat, maar het dpteam heeft mijn vader bekwaam geacht, dus kunnen ik en hij niets verder doen dan afwachten tot het echt mis gaat, hij in het ziekenhuis terrecht komt en dan kunnen ze hem pas sturen bijv. naar een verzorgingstehuis…Je wordt er toch gestoord van.

Beps : groot gelijk, verwachting voor morgen is niet best
Viva : kijk maar uit anders kan je straks door naar de uitdeukcentrale
wat een verhaal weer van je vaders zeg, valt niet mee he, oude eigenwijze mensen, sterkte ermee:kus:

Raak ik kan niet meer doen dan dat ik al gedaan heb.

En ja daar zit ik op te wachten de uitdeukcentrale, ach die zit geloof ik naast de ramenboer…maar zien of ik de wijk uit kom…fijn over de hobbelweg met tig drempels…lekker glibberen dus.

@Viva: Sterkte voor allebei de dingen: Je ramenboer en je vader… Jammer dat het zo moet, maar inderdaad, nu is het wachten tot hij een gevaar voor zichzelf wordt…

1 like