TTT deel 135

Zo, de tussentijd even benut voor opruimen en strak trekken hier en daar en dan moet het maar goed wezen hoor!

@Miere: Oh, wat een schatje ook. :wub: Liefffffff!!!

@TRL: Ook hele mooie foto’s en zo te zien heeft hij er al ietsje meer plezier in. Ha, ha.

@Beps: Al thuis of nog op het werk? Hier ook licht en al een poosje droog.

Gaan zo even een poging wagen om naar de supermarkt te komen voor wat schapjes en verder nog overtollig spul in de container te doen. We doen het wel met de benenwagen, want denk dat dat momenteel sneller gaat , dan met de auto. :retard:

Miere,oww wat een lieffie en mooi kerstvrouwtje

Hier nu opgehouden met sneeuwen.

NU naar huis…tot straks

Rij voorzichtig Beps

@Roanna
Te voet naar de super. Maar ook dat is uitkijken. Ik was net even in de tuin en maakte bijna een schuiver. De ondergrond is bevroren en daarop de verse sneeuw. En echt, je zakt erin weg to ver boven de enkelsl. De buurman zei dat er dik een cm of 18 gevallen was.

@Beps
Op weg naar huis. Ook jij voorzichtig rijden he!

Goede middag! Hier ook alles wit uiteraard. Ook wij hebben moeten ruimen vandaag voordat de auto de schuur uit kon. Altijd als er wind staat dan ligt er daar een grote berg sneeuw. Lekker met de slee weggeweest. M. vindt het leuk ook ook wel erg koud en G. vindt het helemaal super.

@miere
Jammer dat je askim niet ziet vandaag, maar beter 1 zondag missen dan toch gaan en het blijkt toch niet te kunnen…
Wat een schatje je kleindochter.

@trl
Leuke foto’s van C. jammer dat ze dit later niet meer kunnen herinneren.

@viva
Het hele OV van slag door alle sneeuw, er is ook best veel gevallen. Jij iig lekker vakantie en heeft hubs ook nog vrij?

@damber
Je hebt nu al 2 pinquins zwemmen, M. is jaloers op je…

@beps
Iedereen het last van stukke ketels, dat zal wel met dit weer.

@roanna
Ook mooie sneeuwfoto’s geplaatst.

@marion
Sloeltjes binnen en zo wordt het steeds mooier.

MK : jullie iig veel plezier van de sneeuw gehad, gebeurt tenslotte niet zo vaak he zo’n pak sneeuw. goed voor het fotoalbum
Trl : wat een leuke foto’s maar zo te zien vond C het beduidend minder, ach
Miere : schattige foto van je kleindochter, hoop dat je er veilig doorkomt straks
Beps: klaar met werken en ook weer thuis
Roanna : met de benenwagen naar de supermarkt geweest:tongue:
Marion : lekker in je knusse huisje gebleven
Kijk en nu ben ik blij dat ik toch een boom gezet heb, zit al de hele week binnen en heb alvast voor morgen mijn afspraak in Belgie ook afgezegd, is daar ook een puinzooi :drugged:
Toos nog niet gespot vandaag, denk dat ze ingesneeuwd zit :dag:

@MK
Met de slee erop uit geweest vandaag. En de kids hebben er van genoten. Leuk die koppies dan he!

@Raak
Onder de kerstboom gezeten. Is ook iets gezelligs in de kerstsfeer he!

@raak
Verstandig om de afspraak af te zeggen.
Ik vind het toch wel erg gezellig hoor, boom en andere lichtjes en versiersels en dan ook nog een pak sneeuw buiten.

@marion
Mutsen op, dikke rooie wangen eronder en stralende oogjes.

Goeieavond,
Ook hier hebben we behoorlijk wat sneeuw gehad. Vind het een mooi gezicht. Alleen moet je er niet uit hoeven.
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/14/3ac87310396a5fbf7c6c7a3063149a7b_14839.jpg?dl=1261327071http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/14/ece8550c3fee69cb7473a1ee6ee11e5b_14840.jpg?dl=1261327157

http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/14/a3f1733539b5834734ec09633b004ffe_14841.jpg?dl=1261327157
http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/14/02cdb6fa4e1be727432a9f79f8210a60_14842.jpg?dl=1261327237

@MK: Is genieten dan he
@Miere: Prachtige kleindochter!! Ben je er goed doorheen gekomen?
@Trl: C. vindt het nog niet zo leuk, komt vanzelf. Het is ook allemaal nieuw voor hem. Wel leuke foto"s ook
@Beps: Druk en allemaal ongeduldige mensen. Ook jij heelhuids thuisgekomen?
@Raak: Onder de kerstboom gezeten, beter he en verstandig dat je morgen niet de pad op gaat naar belgie
@Roanna: De boel gladgetrokken voor de makelaar morgen en met de benenwagen op stap geweest
@Marion: Vind je stoelen echt heel leuk, staat fris en fruitig hoor

@Raak: Was dus niet ingesneeuwd, heb net als jij bij de kachel gezeten. Mij te koud om er door te gaan
@Viva: Chaos in den haag, je zal toch maar op het OV aangewezen zijn. Heeft hub de auto inmiddels uitgegraven?

@Toos: Dat ziet er inderdaad ook erg koud uit daar bij jou. Brrrrr… Kijk wel uit voor wintervoeten he, zo dicht bij de kachel!!! :wink:

Mee eens, dat het er heel leuk uitziet, als je er maar niet door hoeft.

@MK: Ja zekers, voor de kids is dit over het algemeen dikke pret.

@Raak: Gelijk heb je hoor. Lekker bij huis blijven, als het niet perse nodig is om er zover uit te gaan.

Verder iedereen veilig op plaats van bestemming aangekomen?

*Zo, ik ben weer veilig thuis. *
Geen sneeuwfoto van Lisa, ze was een beetje ziekies, koorts, hoesten.
Maar volgens mij is m’n zoon d’r aan t trainen voor fotomodel, haha, die kerstvrouwtje foto’s zijn zo leuk allemaal, er is een hele serie van.
Ik vind nog steeds dat je in de auto veiliger zit dan lopend. De wegen zijn, hier tenminste, goed bereidbaar. Maar net even met de honden naar buiten(ze moeten ook af en toe ff P & P, nietwaar?) en toen ging ik wel bijna op m’n snufferd.

Maar goed, geen askim vandaag, dus moet ik zelf maar wat te eten in elkaar gaan draaien. Eens kijken wat ik kan vinden.

@ Beps, al veilig thuis?
@ MK, sneeuwpret met de kids, fotootjes??
@ Verder iedereen lekker onder de kerstboom, nou ja, bijna iedereen, TRL:slywink:.

Denk dat mijn auto morgen is ingesneeuwd,heb al sinds donderdag niet meer gebuikt…

@Toos
Mooie plaatjes vanuit het zeeuwse land.

@Roanna
Jij ook weer veilig thuis met de boodschappen? Ben je overeind kunnen blijven?

@Miere
Och dat arme kleintje, hopelijk knapt ze snel op. Jammer als ze de sneeuw zou moeten missen.

@TRL
Mijn autootje is mooi bedekt. Een lekker pak sneeuw erop. Alleen de onderkant is nog te zien. En hoe hij er morgen bij staat zien we wel. Ik heb nu nog weekend.

Nou, dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee te zeggen. Wij zijn dat stukje wel gaan lopen en ja zeker moet je uitkijken waar en hoe je loopt, maar voor ons denk ik toch sneller, dan met de auto hier van het woonerf zien af te komen, want dat is ook bijna niet te doen. Hoop echt dat het morgen beter is, want ja, dan moet we toch wel echt de weg op. De wegen zijn hier ook goed berijdbaar zag ik daarstraks.

@Marion: Dus, nee nog net niet op de snufferd gegaan. :wink:

@TRL: Nou, succes ermee dan. Hele klus denk ik.

Roanna,nee hoor,morgen komt me mams hier oppassen en dan heb ik hem ook niet nodig,en mocht het echt te gortig worden dan schept me lieve paps hem wel uit…