TTT deel 135

En zo aan de voorkant. Brrrrrrrrrrrr…

Hier weer grote, dikke vlokken nu. Het is prachtig, maar…

Geen foto’s alleen maar frustratie: Mensen willen NU een monteur…of hij rijden kan of niet…BAH!!!

Nog 4 uur haha

Beps ik snap dat die mensen het koud hebben, maar de monteurs kunnen nu toch niet weg…???..

Fijn hier gaat het hagelen op de sneeuw…:thumbsdown:

Een goede middag vanuit winterwonderland. Ook hier een witte wereld en ik geloof dat iedereen met het fototoestel in de weer is geweest :wink:
Ik was al van plan om er een luie dag van te maken vandaag dus wat dat betreft heb ik geen moeite met het pak sneeuw. Maar morgen he … dan moeten we toch weer op pad. Hier ook weinig op straat, zo af en toe wat wandelaars met een slee en kids die sneeuwballen aan het gooien zijn. Hier komen er ook weer 2 binnen met rode wangen, de lol is er al weer af want het is te koud. We zullen maar eens wat saucijzenbroodjes in de oven doen en wat te drinken maken. Kunnen ze wat opwarmen.

Hier net weer een flinke sneeuwbui, nu wordt het eindelijk een beetje licht buiten. Hubs is de auto aan het uitgraven met een schep.

Nou ja…Ik had net besloten om toch askim op te gaan halen, maar ik mag niet van hem. Volgens hem is het in den Haag veel gevaarlijker dan hier. Niemand rijdt daar zegt hij.
Ach…misschien is hij wel verstandiger dan ik.
**
Dan strakjes maar alleen naar de verjaardag van m’n schoondochter, dat is maar 5 kilometertjes.

Dooit trouwens wel als een gek, hierzo

Hier ook weer grote dikke witte vlokken,kan er de hele dag wel in lopen,maar voor C te koud en heb geen ( nog) geen slee.Zijn wel even een rondje wezen lopen

Hier een aantal foto’s sorry kon niet goed kiezen

Hier is het sneeuwen ook weer begonnen, de lucht is helemaal grijs dus het zal nog wel even door gaan.

@Beps
Crisis op de zaak? Een moeilijk punt he? Er is een storingsdienst en de meeste problemen komen er bij extreem koud weer. De monteurs moeten erop uit dan. Niemand zit tenslotte graag in de kou. Maar … wanneer is het punt daar dat zij niet meer de weg op kunnen/mogen? Wie bepaald dat. En jullie aan de telefoon krijgen het over je heen. Geen gemakkelijke baan op het moment.

@Viva
Hub aan het graven. Hij wil de auto weer zien.

@Miere
Moet binnen blijven van askim. Te gevaarlijk op de weg. Fijn toch dat ie zuinig op je is?

@TRL
Begint C de sneeuw leuk te vinden nu?

@Marion, ja, dat wel. Maar het voelt zo vreemd, we zijn altijd op zondag samen. En hij heeft natuurlijk best wel gelijk, het is niet alleen nu ophalen, maar hij moet vanavond ook weer terug. En dan weet je het helemaal niet.
Nu een week niet gezien, en wanneer kan het weer wel???
Ik weet wel dat ik geluk heb, dat mijn vriend in Nederland woont, en dat ik hem vaker kan zien dan jij jouw vriend, maar toch…

@Miere
Ik snap je wel hoor. Je kijkt toch uit naar jullie dag samen. Dan mag je balen als dat, om wat voor reden dan ook, niet door gaat. Kus voor jou!

Ik heb me er al bij neergelegd.
@ TRL, wat een schatje is het toch! Echt leuk, die foto’s.
@ Beps, sterkte ermee, maar ja, je zal maar in de kou zitten, nu. Maar mensen snappen niet dat jij er ook niks aan kan doen.

Ik ga ook maar eens de sneeuw van de auto afhalen, en dan naar Lisse toe. Eens kijken of m’n kleindochter het ook zo leuk vindt in de sneeuw. Neem wel m’n fototoestel mee. Misschien vanavond een foto van Lisa in de sneeuw!
En ja, ik zal voorzichtig doen!!

http://94.100.120.200/809250001-809300000/809262901-809263000/809262902_5_E9f9.jpeg

Kijk dan, die vond ik net op haar Hyves!!!

ach gosh…wat een plaatje

en daar komt de volgende lading sneeuw…het is donkergrijs buiten…

Ja Viva, ik kan het hiervandaan zien, er komt hier een donkergrijze lucht aan, vanuit richting den Haag! Brrrr, ik ga maar gauw.

@Miere
Wat een schattig kerstvrouwtje he!

@Viva
Het gaat om toerbeurt! Valt er bij jullie niets dan is het hier bezig en stopt het hier dan begint het bij jullie.

Hier gaat de lucht breken… her en der echt licht…maar… 20 min nog vollop sneeuw!!!