TTT deel 135

Ben nog steeds niet naar bed, maar ga nu… heb nog snel even de sneeuwfoto’s van de meiden online gezet…(en heb een ‘nieuwe’ site… het gaat nu gemakkelijker…onthoud Aiji… en ga naar www.aiji.nl en je bent er)

Nu op naar bed, om 8 uur weer fris en fruitig op mnwerk zitten…
Iedereen een fijne zondag!

@Beps: Weltrusten voor zo en werkse morgen weer. :dag:

@Raak: Ja, daar heb je gelijk in. Je hebt zowat de hele week al binnen gezeten toch en dan kan ik me voorstellen dat je er dan ff UIT wilt hoor. Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je voet.

@Jac
Ja het is echt koud, ik was later op de avond even boodschappen doen maar was blij dat ik de boel binnen had.

@TRL
Beoordeel zelf maar of een zonnebril nodig is, ik heb een foto geplaatst. Hoe fotogeniek is een keukentafel :o ?

@Beps
Voor mij hoeven de feestdagen ook niet zo nodig. Enige voordeel is een lekker lang weekend. Op 1e kerstdag komen mijn ouders en zus met family deze kant op. En de 2e kerstdag ga ik lekker banken denk ik. Op oudejaarsavond komt N hierheen, zij wilde rond 12-en even iets drinken in het cafeetje maar ik weet of ik dat ga doen.

@Roanna
Naar de achterhoek geweest en de stemmen al verdeeld.

@Raak
Heeft zin in iets gezelligs morgen. Kerstmarkt in Duitsland misschien? Maar eerst moet die schoen weer aan kunnen he?

@Marion: Ik vind ze echt… heel… heel leuk. Ziet er ook keurig netjes uit bij jou zeg!!! :biggrin: Nou, geniet van alles hoor!

Zeg gelijk maar even weltrusten ladies en tot morgen weer.

:slapen: :kus:

@Roanna
Nou het ziet er heus niet altijd keurig uit hier hoor. Ik weet wanneer ik een foto neem :wink:

Truste voor straks!

Goedemorgen, hier ijzel en dus levensgevaarlijk buiten. Iedereen die de deur uit moet : kijk aub goed uit:finger:

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Bloem29: 31 December Paris…?
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover

Op het werk, nu hier sneeuwstorm, en ook bijna niet te rijden…
Iedereen voorzichtig!

Beps,voorzichtig he

Goedemorgen all. :dag:

Ook hier butweer. Het heeft gesneeuwd en het sneeuwd nog. Bah, bah en nog eens bah. :disgust: Af en toe van die windvlagen erbij. Ik heb hier zakken met zooi ( kleding en vooral veel schoenen) staan wat in de container van het L des H moet hier op het WC, dus nu maar zien hoe we er door gaan komen. Misschien ff de slee van de buurkinderen lenen. Hi, hi.

Nou dames, als je er niet uit hoeft… blijf lekker bij de haard en maak er weer een leuke dag thuis van.

Iedereen een fijne zondag verder. :dag:

goedemorgen meiden…pffffff wat een weer zeg, het sneeuwstormt hier…de trams kunnen hier niet rijden omdat de wissels vast zijn gevroren…het is niet te geloven heb zelden zoveel sneeuw in zo’n korte tijd zien vallen. Meiden als je weggaat doe alsjeblieft verschrikkelijk goed uit wat het is hier onbegaanbaar…oke de kachel aan en als je niet weg moet heeft het toch wel wat.

Voor de rest netjes bijgelezen…ehum even denken…nieuwe stoelen, fleecedekentje…hertenbiefstuk, extra werken…weer aan het opknappen…en toen was ik het kwijt…iedereen een fijne dag…ik zo lekker onder de douche, en dan lekker bij de kerstboom…kachel aan en een goede film op de tv…

Goeiemorgen…
Wat een witte wereld! Wel mooi, maar ik baal ook. Ik zou askim vanmiddag ophalen, maar ik twijfel enorm, wel gaan? Niet gaan? En dan moet ie vanavond natuurlijk ook weer teruggebracht…
@ Viva, is het in den Haag een beetje te rijden? Ik ben niet zo bang aangelegd, en rij erg voorzichtig. Dan maar langzaam rijden, auto staat op 4 poten, zeg ik altijd. Maar ja, het is wel een risico…

Miere het is hier bar en boos, de trams rijden niet, de bussen rijden niet. en het is hier echt al uren aan het sneeuwen en dan niet van de poedersneeuw, maar dikke grote vlokken en dan waait het ook nog behoorlijk hard, dus alle sneeuw wordt opgestoven naar bepaalde plekken, denk dat hier nu zo’n 15 centimeter sneeuw ligt.

een kleine impressie vanuit Den Haag.

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums2215-picture14791.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums2215-picture14788.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums2215-picture14790.jpg

Viva : op de foto’s ziet het er wel mooi uit he, denk dat hier nog meer ligt, dus ik zal wel weer binnen zitten heel de dag:wacko:

Zo staat mijn autootje er nu bij! Dus het valt hier wel mee, vergeleken met de rest van t land.

Maar ja, het gaat erom of het erg glad is, hier rijden de auto’s wel door de straat.
Nou ja, wacht het nog wel even af voordat ik een beslissing neem.

Hier is het inmiddels gestopt met sneeuwen.

Zo ziet het er hier zo’n beetje uit.