Roanna,ondanks de hertenbiefstuk toch wel een leuke avond gehad en veilig weer thuis gekomen.
Marion,fotootje he,ben ook benieuwd.
Beps,werk ze vandaag
Roanna,ondanks de hertenbiefstuk toch wel een leuke avond gehad en veilig weer thuis gekomen.
Marion,fotootje he,ben ook benieuwd.
Beps,werk ze vandaag
:lol::lol::lol::crybaby: Ja, dat zal.
Zit nu nog ff aan een bakkie leut ( kan niet opschieten ) en ook hier alles nog wit hoor.
Nu bijna alles wel zo’n beetje compleet Marion? Leuk werk weer he en dan zien hoe het weer staat. Succes ermee!!
@TRL: :dag: Ja hoor, alles goed verlopen gisteravond. Het was echt heel gezellig.
Roanna : wat een verhaal weer, enne hertebiefstuk is idd errug lekker hoor
de fleecedeken houdt je ook lekker warm hoor, maar dan anders he:biggrin:
Marion : extra dagen nodig??? vertelllllllllllll haha. Suc6 met de poten onder je stoelen zetten, ik zie het wel. Stuur ff pbtje met je adres voor als ik in de buurt ben he, ben benieuwd
Trl: jij nog leuke plannen voor het weekend, of lekker bij de kaarsjes en de boom?
@Roanna
Ja, nu vind ik het best. Compleet genoeg. Als ze dan nog bellen dat ze, in ieder geval mijn 1e gordijn in de kamer komen hangen, ben ik helemaal happy.
Raak,kaarsje??? Boom??? Wat is dat ??? Nee verder geen plannen voor het weekend,vanavond misschien naar vrienden,maar het wordt behoorlijk koud,dus weet nog niet of ik erdoor heen ga.
@Raak
Extra dagen zijn nooit weg he? Misschien krijg ik wel een loge volgend jaar :biggrin:
ja er moest eerst genomineerd worden, nu kan er gestemd worden!
Bloem : ik wist ook niet dat ik genomineerd was;) we zullen straks wel eens gaan stemmen
Ik was nog niet klaar:lol:
Marion :een loge is altijd gezellig natuurlijk, vooral als ze langgggggg kunnen blijven he:hihi: en, stoelen helemaal in elkaar gezet nu?
Trl : geen zin om iets neer te zetten:confused: is idd koud maar dikke jas en handschoenen aan en sjaal om en gaan, alleen wel voorzichtig rijden hoor
@Bloem
Dan zullen we straks eens even een kijkje gaan nemen daar.
@Raak
Ja, de stoelen staan. Moet wel zeggen dat het heel even pijn deed aan mijn ogen :lol: ![]()
@TRL
Zal er straks eentje op FB zetten. Lang genoeg geteut nu, ik zal hier de boel maar eens recht gaan trekken.
Hallo allemaal!!!
@roanna: heeft een leuke avond gehad ondanks de hertenbiefstuk.
ik wens iedereen een hele fijne zaterdagavond!!!
Trouwens koud he??? min 15 brrrrr
Groetjes
Raak,nee zet niks neer.
Marion,zonnebril op of is het nog niet zo erg:tongue:
Zo ik ben weer een btje onder de mensen gekomen: TE ERG vandaag…echt TE erg…
Heb even bijgelezen… maar ik denk dat we allemaal het druk hebben…
Op naar de feestdagen, ik ben altijd blij als ze voorbij zijn… vooraf heb ik overal zin in, maar dan als de ‘laatste’ week aanbreek mag het van mij over zijn…al dat geren, en veel werken. Dan iedereen hier…nog geen plannen voor oud en nieuw denk ik…
@Roanna Bedankt, ga er morgenavond even voor zitten
En nu,…,. naar bed, morgen ‘mag’ ik weer
Beps : welterusten, kruip er maar diep onder want het is KOUD:tssk:
Eerst nog even op al mn vriendinnen gestemd, en natuurlijk op ons als beste forum.
Hopelijk gaan we het waarmaken met elkaar, een nieuw jaar wat voor ons ligt…
Op naar 2010… met veel nieuwe kansen en mogelijkheden!!!
Goedenavond.
Zo, wat was het stil vandaag he!!! Nuh, heb het niet zo druk ( een bietje opgeruimd hier en daar ), maar was even weggeweest naar de achterhoek en ervoor gezorgd, dat we voor donker weer thuis waren, want ben normaal al geen held in de auto en met dit weer al helemaal niet. :drugged:
@Beps: :dag: Graag gedaan en sluit me verder bij je wijze woorden aan.
@Raak: :dag: Ook onboard? :unibrow:
Roanna : ja hoor ik ben er, hier wel sneeuw maar goed te rijden
Beps : ik heb mn rondje ook al gedaan
Ik heb ook net ff een rondje stemmen gedaan. Niet op alles, maar wel op het meeste.
@Raak: Ja, dat is waar. De wegen zijn echt goed te berijden, hier ook, maar toch. Morgen wordt het waarschijnlijk wel weer slippen in en door de sneeuw, maar hoef er toch niet uit morgen. :o Lekker thuus bie de kachel. Hi, hi.
Roanna : wil eigenlijk morgen wel iets gezelligs in de kerstsfeer gaan doen, word een beetje gek van het binnenzitten. Mijn voet doet geen pijn meer, nu alleen nog wat slinken en dan kan ik weer een schoen aan want zonder schoen is het een beetje koud he;)