TTT deel 135

@Roanna::dag:, ja weerwaarnemers zitten door het hele land he;). Jullie een feestje vanavond, veel plezier enne niet te veel drinken he:p:drugged:

@Roanna: Veel plezier…

Wij zo naar het bos, en dan boodschapjes.
Daarna het kerstgebeuren en ga ik ook even alle kerstkaarten sturen…
(Ohhh ben mn adressenboek kwijt…TE ERG… zal wel pben voor adressen ;))

Bedankt ladies.

@Beps: Oh, ik had dat lijstje van Bloem nog, dus lekker makkelijk.

@Toos: Nou, inderdaad. Waarnemers uit alle windstreken genoeg hier.

Wou ik net nog even het Turkijeforum nomineren, is die al op slot.

@Roanna: PB Alsjeblieft???(hoef ik niet iedereen apart te pb-en…)

@Beps: PB is onderweg. :dag:

Ladies… tot straks vast nog wel :dag: :dag:

Wil je hem mij ook ff doormailen als je nog tijd hebt?

Toos : ik heb gemaild, denk dat Roanna al aan het werken is
Beps : ook aan de kaarten en kerstgebeuren
Marion : alweer laatste werkdag van dit jaar
Viva : in Den Haag ook alles ijsbaan?hiero ook

@Raak: Dank je wel :chin:

Goeiemiddag allemaal,
Sneeuw, sneeuw, sneeuw…
Ik ga zo ook ff lekker met de hondjes naar het bos, fototoestel mee.
Askim zou vanavond komen, maar nu weet ik het niet, want als het gevaarlijk is, heb ik liever niet dat hij gaat rijden

@ Roanna, ik hoop dat je een leuke avond hebt, en dat de buschauffeur voorzichtig doet. Maar dat zal wel, hij wil ook weer graag naar huis.
@ Ik heb helemaal geen adressen van jullie, maar wens jullie allemaal vanaf hier wel een goed kerstfeest toe!
[

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:oS5VLrDRVlcThM:http://designxpress.nl/tl_files/images/kerstkaarten/Kerstkaarten.jpg

*](http://designxpress.nl/tl_files/images/kerstkaarten/Kerstkaarten.jpg)**Is alleen een beetje lastig ophangen! Ik heb toch wel het idee dat steeds minder mensen, “echte” kaarten sturen. Of het ligt aan mij natuurlijk, dat kan ook. *
Doe voorzichtig, en geniet ervan, is toch wel mooi, alleen koud, brrrrrrrrrr

Ik vind kerstkaarten per post toch wel het leukst hoor, gisteren 2 ontvangen zonder naam…
Hier nog steeds alles wit, blijft toch een schitterend gezicht.
Vandaag maar een paar uurtjes op kantoor, mijn ouders zouden vandaag 40 jaar getrouwd zijn. Alle broers en zusters komen toch even een bakkie halen, dus dan ben ik er ook om een beetje te helpen.

@mierre: het herstel gaat voorspoedig, elke dag gaat t weer een klein stukje beter heb vanmiddag voor t eerst weer de spikerbroek aangetrokken

@mk: flessenpost is zeker via faebok? dan kan ze mij geen flessenpost sturen anders had ze van mij wel een berichtje terug gekregen

@roanna: hoe is/was het feestje?

Wereldwijzer community verkiezing, weet je niet waarop je moet stemmen, stem op Turkije!!

en last but not least:

Andere verkiezingen:
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1023

Moge allen…pffff

Gister druk geweest met alles hier, ben ik bijna klaar gaat mn foon: Of ik alsjeblieft kon helpen…
Ok ik ben ik, dus ik ga ‘even’ heen, was pas om 23.30 thuis en nu mag ik er weer heen…
BAH,… maar goed het is voor ‘het goede doel’ denk ik dan maar(het pupje van de zomer)

Tot straks misschien als de drukte het toelaat, en anders tot vanavond

Goedemorgen all,
Beps : werkse, je bent er idd al weer vroeg bij na een late avonddienst
Moet wel leuk blijven he:kus:
Verder niet veel te melden of te reageren:dag:

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Bloem29: 31 December Paris…?
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover

Goedemorgen.

Tssss… wat is het stil geweest hier zeg. :ninja:

Nouja, zal even vertellen wat me nu weer overkomen is. Geen ramp hoor, maar wel ff de moeite waard. Hadden dus een besloten feestje gisteravond in de Vossenberg, bungalowpark, tevens partycentrum in Epe. We werden ontvangen in een voor deze tijd, prachtige ambiance. Zo mooi.

Maargoed, na het welkomsdrankje een buffet. Een lange tafel met heerlijke salades en heerlijke stampotbuffetten. In het midden stond een grote BBQ, waar een van de kerstmannen dan het vlees op braadde. Alle soorten vlees en vooral veel truthahn, dus die hoefde ik niet. Ik denk, neem lekker zo’n stukje gepeperd biefstuk en moet zeggen… heerlijk. Lekker mals enzo.

Omdat ik de eerste keer niet zoveel van alles had genomen, ging ik samen met een collega voor de 2e ronde en vroeg dus weer om zo’n biefstukje. Nou, dat hadden ze heel niet en ik vroeg wat heb ik daarnet dan gehad? Oh maar mevrouw, dat was hertenbiefstuk. Dus ik van :retard: :wasted: jakkie. Hij weer van… oh, u hoeft niet om te vallen hoor. Hi, hi. Dus maar verder gegeten zonder vlees. :biggrin: :biggrin:

Daarna een heelijk ijsbuffet en koffie voor het naar huis gaan. Bij de uitgang allemaal een kado mee en ik nog grappig dat ik was, blij met de staafmixer, terwijl ik dus heel niet wist wat er in zou zitten. Nou, thuis gekomen… tsssss… zat er een opgerold fleecedekentje in. Pfff… nouja, wat zeggen ze? Je moet een gegeven paard enz enz. :stuck_out_tongue:

Ik was om 24 uur weer thuis.

Nou, ik ga dit weekend gebruiken voor opruimen hier thuis, dus kom zo nu en dan wel ff kaike hier.

@Beps: Werkse weer. :dag:

Iedereen een fijne dag verder en een heel goed weekend en kijk uit als je wel de weg op gaat.

:dag:

Een goede morgen vanuit een nog wit, heel rustig, brabant. Iedereen blijft nog lekker binnen heb ik het idee. En ik ook want ze komen mijn keukenstoeletjes brengen. Ik ben zo benieuwd hoe het kijkt. Misschien is het wel geen gezicht met die knalkleur :D.

@Roanna
Hoe was het op de partyboerderij? Heeft de chauffeur jullie heelhuids daar en weer naar huis gebracht?

@Miere
Met het fototoestel het bos in geweest. Zo mooi he, die winterse plaatjes.

@Beps
Aan de kerstkaarten en weer opgetrommeld om extra te werken.

@Mk
Kerstkaarten zonder afzender. Dat is lastig he? Geen bekend handschrift?

@Bloem
Komt even langs met de stemlijst. Ik had Eylem genomineerd. Wist trouwens niet dat ik er zelf ook nog in stond.

@Linda
Al een heel eind opgeknapt en heeft de spijkerbroek weer aan. Wel prettiger met dit weer he? Anders krijg je zo’n koude billen.

@Raak
Ik heb nog geen vrij voor dit jaar hoor. Alleen J heeft vakantie nu. Ik werk gewoon door, vind het zonde van mijn vrije dagen. Ik spaar ze lekker op voor Turkije en misschien heb ik volgend jaar nog wat extra vrije dagen nodig.

En nu even aan de klus want mijn stoelen zijn net bezorgd. Zit zo lastig zonder poten eronder he?

@Roanna
Hahahahahhaha … jij gaat dus vanavond lekker warm met je staafmixer op de bank?