MK : zal dan wel een berichtje terugsturen, heb ook zo’n kleinzoon van 7 die dat allemaal prachtig vindt, traint ook al de visjes haha
Blijft toch een apart sfeertje he, kerstviering in een dik pak sneeuw, maar ik moest vanavond eigenlijk weg, heb dat toch maar afgebeld. We gaan het tenslotte niet opzoeken he
Miere : ook weer thuis van een te lange dag werken
Roanna : nee hoor, niet zo druk, goed te doen. Hoop dat kokkie veilig thuisbeland is
Toos : heeft de zuurkool gesmaakt ?
Viva : alle rituelen afgewerkt ?
Jac : vetvrij gegeten, goed zo
Beps : drukke tijden op het werk denk ik zomaar
@Raak: Mooie update hoor, zuurkool was weer lekker
@MK: Geen punt hoor, stuur ook wel een berichtje terug. Van de kerstviering genoten en nu spekglad bij jou.
Hier vanmiddag wat meegemaakt. Hoor geknal vlak bij, dacht eerst dat het vuurwerk was. wilde eigenlijk naar buiten stekkeren. Waren het jagers, liepen hier tegenover. Zag eenden opvliegen, werd er een neergehaald. Weer een schot, wordt er een eend die in de sloot zwom voor zn raap geschoten en door een hond eruit gehaald. Was er helemaal naar van. Kan niet begrijpen wat daar nou leuk aan is. Pffff wordt er nog kwaad om
Mk, zal M. ook flessenpost sturen hoor als ze dat leuk vind.
Toos kan me voorstellen dat je daar helemaal beroerd van wordt als je zo iets ziet…bah…jagers.
O meiden het is is middernachtsale, je kunt ook via internet boeken…misschien zit er iets voor jullie tussen.
ik zag kusadasi voor 199 euro
@MK: Ik ook hoor, alleen weet ik niet of het overkomt, want doe eigenlijk nergens aan mee daar.
@Toos: Denk om je bloeddruk. Maar gelijk heb je wel. Bah!!! ![]()
Snap niet wat kaylo’s ventje daar nou leuk aan vind. Weerloze eend voor zn raap schieten, bahhh
Zit er nog iets voor jou bij Viva?
Ik weer thuis, even rust… morgen vrij!!!
Het is gekkenwerk op de wegen, half nederland is een ‘schaatsbaan’. Ook wij naar ‘huis geglibbert’!!!
Nu naar bed
Nee, er zit niets voor mij bij, meerendeel vertrekken in mei
He jammer, maar heb ook al geboekt dus deze keer maar niet.
Weltrusten all.
Hasta manana…bonne nuit. :dag:
Viva : dat is jammer he, dus geen reisje Portugal:unibrow: haha
Dames ik ga lekker :slapen:, tot morgen all :kus:
Ik ga ook slapen, morgen lekker niet werken, ben er blij om, ik ben niet zo’n held in de auto met dit weer. Truste allemaal:slapen::slapen::slapen:
:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN
Bloem29: 31 December Paris…?
Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
Goede morgen …
Nederland in ban van de sneeuw, we moeten wel he? Iedereen gelukkig veilig thuis gekomen. Hier was er ook een pak gevallen gisteren, 's morgens poedersneeuw, 's middags kwamen de dikke vlokken en dan ligt er zo een pak he? Vannacht gelukkig niet. Maar het was erg glad zei de taxichauffeur. Onvoorstelbaar als je dan ziet dat er een auto met een vaart voorbij komt sjezen en dat vlak voor een bocht.
Laatste werkdag en dan weekend. De kids vakantie en ze zijn er aan toe geloof ik, hier tenminste wel.
@MK
M een leuke avond gehad en is wild op flessenpost. Ik zal eens kijken waar mijn flessen staan ![]()
@Beps
Rubbie wil niet scooterend naar de sportschool maar pakt lekker de auto. Gelijk heeft ie, zit je tenminste droog en op 4 wielen ga je niet onderuit.
@Roanna
De familie op tijd vertrokken met de plane?
@Viva
Is shoppen op de midnightsale
En verder … een kus voor iedereen!
Zooo heb ik lekker geslapen. Hondjes en Rubbie zijn zelfs nog in dromenland…
Zo een bakkie met hem drinken in ‘het hoofdkantoor’
Tot straks, iedereen voorzichtig aan hoor…
Goedemorgen, voor iedereen een fijne dag:kus:
Goedemorgen meiden,…
kijk uit, want het is echt mega glad…not nice.
Goeiemorgen,
Als je eruit moet, doe voorzichtig!! Ook hier spekglad:(
Goedemorgen.
Zo, de rituelen al achter de rug.
Meiden bedankt voor jullie tips en waarschuwingen. Jullie zijn nog beter dan die hele KNMI
.
En dan wordt er nog meer sneeuw voorspeld en wij gaan om 5 uur weg met de bus naar Epe naar een partyboerderie voor ons eindelijk weer jaarlijks feestje, wat vorig jaar vanwege de versoberingen niet door kon gaan. Nu gaat ook alleen A’doorn maar mee, maar hoop toch wel dat er door te komen is straks.
@Viva: Heb ook nog ff gekeken, maar zat niks voor mij bij.
Iedereen een fijne dag verder nog. :dag: