@Roanna: Zo snel kan je niet schieten als die kleine rent. Al tegen Rubbie gezegt: Vandaag of morgen(morgen samen vrij) wel even naar t bos haha… zoooo gaan die 2 dan uit hun dak.
Maar hopelijk gebeuren er geen ongelukken. Blikschade zal er al veel zijn denk ik, alleen hoop ik op weinig mensen met letsel
@Viva: Zag het op buienradar, er komt een flink pak aan. Kom je vanavond hier eten? Ga je lievelingskost maken:D. Wendy en schoonzoon komen eten, zij maakt wat anders voor hub en haarzelf, lusten allebei geen zuurkool
Hier ook alles wit, genoeg om vanmorgen de kinderen per slee naar school te vervoeren. Hubs dan, want ik ben aan het werk. Eind van de ochtend op school geholpen om alles klaar te zetten voor het kerstdiner van vanavond. Straks ook wat eerder naar huis, er wordt door school een kerstmusical opgevoerd in de kerk en daar moeten we natuurlijk bij zijn.
@Beps: Werkse weer. Zal wel weer lekker druk worden. :frown:
@MK: Ja, daar moet je natuurlijk wel bij zijn. Leuk hoor. Heel veel plezier met z’n allen.
@Raak: Druk? :paranoid:
@Toos: Oh, en goed om de koffie gekomen? Geen hinder in het verkeer gehad? Zuurkool? Brrrrrrrrrrrrrrr… Eetze straks!!!
@Viva: :dag:
Kokkie heeft zo’n uurtje geleden mijn schoonzus en zwager hier uit de straat op de trein naar Schiphol gezet. Die moeten vanavond vliegen. Zij gaan voor 3 weken naar hun kinderen in Ierland. Nou, ik hoop maar dat ze goed en wel aan mogen komen op Schiphol, want de helft ligt plat hoorde ik net. Daar in Ierland is het qua weer, al net zo erg als hier. Blehhh… niks voor mij.
iedereen in de sneeuw… en hierook!!! Ligt hier een hele pak!! sinds vanmorgen half 5 non stop!!! En nu sneeuwt het ook nog.
Vind het wel super hoor maar niet als ik de weg op moet.
Verder eigenlijk weinig nieuws lekker lang weekend!!! Nou fijne avond. Ik ga paptatjes uit de act**ry pan. Geen vet he?!?!?! hahahaha
*Zo, ik ben weer thuis uit werk. Weer veel te lang geweest, maar ja…ik hoef morgen niet. Geen last op de weg gehad van de sneeuw hier, de wegen zijn helemaal schoon. Er ligt bijna niks meer, heeft aardig gedooid vandaag. Maar nu vriest het weer, en het begint zachtjes te sneeuwen, nu. Ben benieuwd. * Iedereen voorzichtig doen, ja???
@ Roanna, ben benieuwd voor je schoonzus en zwager. Als ze langs Urecht moesten…Schiphol zelf is aardig sneeuwvrij, maar ik zag net wel een hele rij sneeuwschuivers en strooiwagens klaar staan, ze zijn voorbereid! @ MK, drukke, maar leuke avond, veel plezier @ Beps aan t werk? Rubbie geeneens op de scoot?? haha @ Toos, is wel weer voor zuurkool, mmmmm, lekker hoor!
Eetze lekker allemaal, ik ga eens kijken of ik nog wat kan vinden in de koelkast voor mezelf.
Het sneeuwt hier ook lekker door. Vanmiddag waren alle wegen goed begaanbaar, maar nu is het bij ons voor de deur een ijsbaan. Iedereen die de weg op moet, wees echt voorzichtig.
@roanna
Ik hoorde dat het een ramp is met het openbaar vervoer. Ik hoop dat ze op tijd op schiphol zijn aangekomen.
Musical was leuk, de kerk echt bomvol. Op het schoolplein hadden ze voor de ouders vuurkorven branden en ze deelden warme chocomelk uit. M. had het geweldig gehad.
Ik heb thuis een klein meisje dat het heel leuk vindt om berichtjes te sturen, dus als jullie flessenpost ontvangen en je denkt “wat is dit nu weer” dan is de kan vrij groot dat M. de dader is.