Zo ik ook weer terug, moest vanmorgen mn ogen laten bijwerken(permanente make-up). Lijkt de laatste keer, kan ik weer 2 jr vooruit(1,5 en dan opfrissen zeggen ze) heerlijk makkelijk
Straks vergaderen en werken, het eten staat al op dus…
Allemaal werk ze vandaag(Raak niet TE hard he…) En volgende week is het al bijna kerst…(wat gaat het ineens hard!)
Jeetje, wat zijn jullie mak geweest vandaag Ikke vanmiddag weer naar werk geweest, is erg leuk, die verraste gezichten van de mensen: Hé, ben je er weer??? Maar ik houdt me alleen bezig met administratie en bestellingen. Volgende week halve dagen, en de week erna er weer vol tegenaan. Maar gaat goed. Morgen nog een paar uurtjes, en vrijdag blijf ik lekker thuis. Net weer even m’n kleindochter met ouders op visite gehad, het is echt een schatje!
** @ Linda, hoe is het met herstel? @ Beps weer mooie oogjes, en lekker samen met dinnetje naar Capadocië. Heb je nu al vrij dan? @ Roanna, weer mensen weg op werk, en straks jij ook nog. Moeten de overblijvers wel een stapje harder lopen. En een lekker bakkie in ZH, wat een luxe! Is dat voor de kerstgedachte ofzo? @ Raak nog steeds druk met werk @ TRL, gaat het weer wat beter? Verder iedereen :kus:
Wie schrijft het beste reisverhaal? Doe mee en win een gloednieuwe Sony spiegelreflex fotocamera t.w.v. 499 euro!
Hoe werkt het? Tot en met 19 januari kun je 1 of 2 reisverhalen plaatsen in dit forum. Daarna zullen er door de jury 10 reisverhalen worden genomineerd. Vervolgens kunnen alle leden van Wereldwijzer stemmen op de genomineerde reisverhalen en gaat de winnaar er met een nieuwe spiegelreflex fotocamera vandoor!
Goede morgen … wat is het koud … brrrrrrr!
Hier gelukkig geen sneeuw maar ik zag dat er op andere plaatsen een heel pak gevallen was. En van mij mag het daar blijven
Iedereen druk geweest gisteren, ik ook … een hoop telefoontjes, sommige noodzakelijk en andere voor de fun. Nu ook weinig zinnigs te melden eigenlijk. Ik heb eigenlijk zo’n ik-kruip-lekker-onder-mijn-dekbed-dag. Zal het weer wel doen denk ik want ik zit net het filenieuws te kijken
@Roanna
Afscheid genomen van collega’s en genoten van een bakkie in het ziekenhuis.
Een uur geleden keek ik uit het raam en toen nog niets. Ikke blij, maarre… nu sneeuwt het toch echt. Niet dat je zegt, van die zware grote vlokken, maar van dat poedersneeuw. Blehhhh… nou ik heb er ook niks mee hoor. Oei… het gaat nu wat harder. Bah!!!
In de achterhoek ligt niks, hoorde ik net op radio Gld.
@Marion: Zeker vrij vandaag? Nou, gelijk heb je. Lekker terug in het warme nestje. :unibrow:
Nou luitjes, voor allen die er vandaag wel door moeten… sterkte, wees voorzichtig en kijk goed uit.
Goeiemorgen vanuit een wit zeeland
Het sneeuwt ook een beetje, zag op buienradar dat wij er hier nog niet vanaf zijn.
Voor degene die erdoor moeten, doe voorzichtig
Hier ligt een lekker pak sneeuw, ik blijf dus lekker binnen vandaag…
Iedereen voorzichtig als je eruit moet. En volgens mij komt er nog veel meer als ik zo naar de lucht kijk gewoon witgrijs zeg maar.
Goedemorgen, hier gelukkig pas een klein beetje sneeuw maar het schijnt er aan te komen, lucht ziet rood/grijs. Blijf ook echt binnen.
Voorzichtig voor iedereen die de weg op moet:dag:
Goedemorgen, wat een narigheid op de weg, zeg. Ik ben blij dat ik niet vroeg naar het werk hoefde. Hier ligt een klein laagje, cm of 3. Ga straks maar op m’n gemakkie maar de kant van Schiphol op. Wat vroeger dan ik eigenlijk van plan was, maar dan kan ik ook weer eerder weg, voor de drukte uit, zeg maar. Ik vind het wel mooi, maar die narigheid ervan, brrrrrrrrr.
** @Bloem, mijn reisverhaal is bijna af, maar wel heel wat meer dan 1000 woorden, jammer… Allemaal fijne, rustige dag, blijf lekker binnen als je niet weg moet:kus:
Hier ligt wel meer dan 5 cm!!!
De kleine smurf vind het FANTASTISCH!!! Loopt door de tuin te rennen en te vliegen: ZALIG!!!
Aiji vind het leuk, maar wel ‘koud aan de pootjes’… tuttebel…
Rubbie weer thuis van het werk(geen last gehad van het verkeer of gladheid gelukkig)
Zo eens boodschapjes doen denk ik
@Miere: Daarom ben ik wel blij, dat ik wat later wegga. Is het meeste al weggereden door anderen. Hi, hi.
@Viva: Daar kun je weleens gelijk aan hebben, want het zou van uit het oosten vanmiddag weer naar het westen trekken, dus lekker bij de kerstboom blijven hoor.
@Raak: Ook de weg niet op. Lekker thuiswerken en gelijk heb je.
@Toos: Jij niet om of op de koffie op het werk vandaag? Hebbie de slee al uit de schuur?
Hier sneeuwd het nog lichtjes en ik denk dat er zo’n 3 a 5 cm ligt hier. :retard: