TTT deel 135

Zo op het werk, wel druk maar niet zo erg als het weekend…
Nu alles aan het terugbellen die naar de boodschappendienst gegaan is…

Was het een beetje te doen om er te komen Beps?

Iedereen weer veilig thuis of op de plek van bestemming :thumbsup:

Komen wel, grote wegen zijn redelijk schoon… maar ohhh hier he. Monteurs kunnen slecht overalkomen, veel vertraging, boze klanten!!!

@Roanna: Mooi dat de makelaar er wel ‘brood’ inziet… weer een stapje verder…

Wat kunnen mensen dan onredelijk zijn. Snappen toch ook wel dat de weersomstandigheden verre van ideaal zijn, als ze zelf ergens heen moeten duurt het ook langer.
Hub was vandaag in de buurt van rotterdam. Snelweg was drama, veel sneeuw en spekglad. Hij was blij dat hij thuis was

@Roanna
Kan je lekker aan de klus in je vrije week.

@Beps
De klanten moeten wel redelijk blijven zeg. Als ze ook maar een beetje verder kijken dan hun neus lang is weten ze dat alleen de doorgaande, drukke wegen goed schoon zijn en voor de rest is het 1 grote glijbaan. Die mannen doen hun best om alles zo snel mogelijk gemaakt te krijgen. Een beetje begrip voor de situatie mag wel lijkt me.

Helemaal met jullie eens. Wat denken de mensen wel? Vooral zij die net als ik op zo’n woonerf wonen is het al een grote glijbaan en sneeuwhopen aan de kant. Je kunt je auto niet eens fatsoenlijk op de parkeerplaatsen kwijt, want daar ligt meestal nog veel sneeuw.

Beetje begrip zou wenselijk zijn, al moet ik er nu ook even niet aan denken om in de kou te moeten zitten hier binnen. :redface:

Roanna : mooi dat je zo’n goed gevoel hebt bij deze makelaar:thumbsup: Kunnen jullie op het gemakje beetje gaan opknappen voor de foto’s, komt best goed hoor
Beps : wat een onredelijke mensen heb je toch he. Hier in de wijk (65.000 mensen)is in de straten nergens gestrooid, alleen de busbaan. Je ziet dus ook bijna niemand rijden want je kan gewoon de straat niet in of uit.
De monteurs hebben dezelfde problemen maar daar houden ze
geen rekening mee

@Raak: Precies. Als door weeromstandigheden het balkon en nog niet aan kan, dan worden er eerst foto’s van de andere zijde gemaakt en geplubliceerd, maar zover is het even nog niet!! :wink:

@Roanna; Eerst maar de feestdagen, daarna pas aan de rest denken. Stap voor stap he

Ik denk maar zo, ik zit warm en droog Ribbie komt me straks halen…en ze bekijken het maar(sorry klanten… maar ik kan tot een bepaald moment het begrip houden…)

Nog goed 1 uur, en morgen kort!!!

@Toos: Helemaal mee eens. Toen ik de makelaar vorige week via de mail benaderde hierover, was het hijzelf die zo’n haast had voor dit gesprek. Ik niet. Maargoed, nu hij de situatie in het echt heeft gezien en gehoord, wil hij er heel graag aan werken om voor ons te zien wat hij kan doen. Daar ben ik wel blij mee. Na de feestdagen maar verder zien. :arrow:

@Beps::thumbsup: Goed gezegd :thumbsup:

@Roanna: Dan wil hij graag zaken met jullie doen

Zit trouwens naar de polar express te kijken, vind het een leuke kerstfilm

Toos : ik heb kerstmemories zitten kijken, hoop gejank :teeth:

Hier staat de hele avond al sport op 7 op, maar och… ik zit toch hier. :biggrin:

Nou meisjes… ik ga zo nog een poosje tv in bed kijken.

Zie jullie morgen weer. :dag:

Voor wie slapen gaan…Truste

Dat zekers wel.

@Raak:Kijk er nooit naar, maar dat wist je al he:evil:

@Roanna: Als ze echt graag willen kun je misschien nog wat van de courtage af praten, is maar een tip:idea:

Ik ga ook zo naar mn mandje, moet er morgen bijtijds uit. Ze komen om 9 uur al om de schouw en gashaard te plaatsen. Dussss slaap lekker voor straks en tot morgen:dag: