Ja moet je wel zorgen dat je huis er netjes uitziet. Heb tegen die tijd wel tips voor je hoor;)
@beps: hoop dat ze snel groen licht krijgen en jullie eindelijk het contract gaan krijgen en ook het kerstpakket wat jullie verdienen
Hallo allemaal,
Net terug van werk, zou 3 uurtjes werken vandaag, maar das dus niet gelukt. was er om half 12, en om half 5 weer weg. Ik ben nogal chaotisch in m’n hoofd, wil alles tegelijk doen. Maar was wel leuk, weer onder de mensen.
Ga nu opschieten, moet zo uit eten met m’n “andere” werk.
En die s**** vissen en katten moeten ook nog! Haha*
**
@ Beps, stom dat jullie niks krijgen! Je hoort er toch bij!~
@ TRL nog een afterparty op werk gehad. Je kan de boom ook aan t plafond hangen, zag ik laatst ergens.
@ Marion, last van een nachtspook. En ik kan me ook voorstellen dat je je net ingerichte kamer niet meteen weer wil verbouwen, maar je kan toch wel versieren, ook al ist zonder boom?
@ Toos huis aan kant, en brabantse ballen!
@ Cyn denkt alweer aan een reisje, enne, geld sturen???
@ Roanna huis te koop zetten, ik hoop voor jullie dat het en beetje meezit
**
Verder allemaal :kus:
En nou gauw opschieten!
@miere: veel plezier vanavond! geniet ervan!
Miere: haha hij wil geld naar mij sturen voor die vakantie ![]()
@cyn: het is echt een lieverd he
Linda : welnee hoe kom je daar nou bij???
:wub: :wub: :wub: :wub: haha
@Cyn
Al is het dan pas in juni, je gaat!! Weer iets om naar uit te kijken toch?
@TRL
Kerstpakket en de cheques weer binnen. Ik morgen het 1e geloof ik, tenminste als ze nog aan kerstpakketten doen.
@Beps
Wat l*llig van dat kerstpakket. Als je er nu voor een week zat kon ik het snappen maar je hoort zo ongeveer bij de inboedel.
Jij ook een reisje maken? Ben benieuwd naar de bestemming.
@Bloem
Komt langs met verkiezingen en … WW staat niet op de beurs. Jammer!!
Je bent er maar druk mee he, kus voor jou.
@Roanna
Krijgt de makelaar op bezoek. De 2e stap die gezet is. Spannend he?
@Toos
Hoe is het met je schouder nu? Gaat ie wat beter na de spuit?
Volgende week kan ik wat langer blijven liggen, scheelt me 1.5 uur dus best wel de moeite waard.
@Miere
Een warhoofd op het werk. Komt wel weer hoor, nog ff en je zit weer helemaal in het ritme.
Ook nog uit eten vanavond, smakelijk en veel plezier!
En nu mijn beestjes, ik hoop dat ze niet boven in de bak dobberen want ze hebben nog niets gehad vandaag.
Dit zal nog wel even duren Linda… ze denken op zn vroegst volgend jaar rond deze tijd…
Zo kerstdiner uitgeprobeerd… goed geslaagd:
amuse met zalm
gebakken geitenkaasje op een bedje van sla(nootjes en honingmosterd saus)
kalkoenhaas(gemarineerd)
2 soorten aardappel gratinee
schorseneren en broccoli
Grand dessert…
Ja het is goed te doen, sta niet te lang in de keuken(hahahaha hoofdgerecht moet allemaal 20-30 min in de oven… en koop het kant en klaar) dus… goed te doen voor 8 man/vrouw…:beef:
Hallo ik heb mijn kerstpakket!!! Gewoon een lekkere ouderwetse eetpakket. Met als thema Holland. Met mokken en boerenbont handdoek en theedoek. En iedereen krijgt hetzelfde van stagaires en vrijwilligers tot aan het raad van bestuur. Vind het wel leuk dat stagaires ed ook krijgen!!!
@ Linda: ik heb gerelaxed en rond gekeken voor een nieuwe computer. Dit beestje word oud want hij wordt zo traaaaaag.
@ Mierre: ik mocht mijn vrije dagen tot week 50 opnemen. Dus vandaar…
@ cyn: krijgt een nieuwe laptop en gaat kijken voor een reisje in juni.
@Beps: kerstdiner hmmmmmm. SUPER!!!
ben het toen kwijt.
Ik ga eten… vanwege het vet gaan we naar gestoomde groeten en aardappelen.
O ja ik heb een broek gekocht van 90 voor 30 euries en ik heb maatje 36. Nou volgens mij heb ik dat vroeger overgeslagen ofzo… Heb ik echt nog nooit gehad!!!
Nou ja we wachten af…
@Miere: Veel plezier vanavond
@Marion: Gaat wat beter met mn schouder. Geen last gehad van de mex. grieprik deze keer?
@Viva: :kus:,:dag:
@Jac: Mooi maatje. Dat is voor mij echt jaren geleden.
@Beps: Ziet er lekker uit, al lust ik daar niet alles van, maar dat is onderhand wel bekend he!!!
@Toos: De makelaar die ik ingeschakeld heb, heeft ook zo’n adviseur, hoe je het best je woning en inrichting aan de mensen kunt tonen ( gratis ), maar goede tips zijn natuurlijk altijd welkom.
@Marion: ( beetje late reactie) Ik heb echt weer moeten lachen om je verhaal van vanmorgen. Weer te laat dus. Die J. Die loopt wat af te spoken s’nachts.
@Viva: Ik zag ze ook net ff hier. :dag: :kus:
wow wat een updates vandaag, sluit me er maar een keer bij aan, volgens mij de meeste langsgeweest vandaag, heb alleen MK en Viva gemist:dag::dag::kus:Ik moest vandaag naar de accountant, alvast afsluiting van het jaar voorbereiden, dus geen tijd gehad om langs te komen.
:dag::kus::slapen:
De kalkoen(Truthahn) is speciaal voor jou :chin:
@ roanna brood bakken, frisse lucht (raam open) en veel licht
Ja, dat zal!!! :lol::lol::crybaby:
@Raak: Tja, moet ook gebeuren he!!! Maargoed, je bent er weer.
@Viva: Nu al? :slapen: Nou :dag:
Hi, hi…brrrrrrrrr… met deze kou zeker.
@Roanna: Heb wat cakes gebakken met veel vanillesuiker. Rook heerlijk, cake was alleen niet te eten. Toen ik een keer geen zin had, met de franse slag had opgeruimd en het naar de verf stonk ,werd het huis verkocht
@Roanna: Misschien dat brood bakken beter helpt dan cake. Heb nog wel zo’n masjien staan, mag je wel lenen hoor