Goede middag meiden …
Ik ben echt een hopeloos geval de laatste tijd, WEER verslapen vanmorgen! J had tot diep in de nacht liggen klieren, hij kon de slaap niet meer pakken. En dan moet ik ook wakker natuurlijk. Eerst kwam hij telkens op mijn kamer maar dat mocht ie niet meer. En ergens tegen 3 uur werd ik weer wakker, toen was meneer aan het zingen, had ie zijn mp3 maar aangezet. En vanmorgen werd ik wakker, ufff is het al licht? Knap foute boel dus.
@Miere
MMMMMM lekker linzensoep. Ik was van plan het vorige week te maken maar er is nog niets van gekomen. Misschien vanavond die dingen maar eens in de week zetten.
Deze week weer langzaamaan aan het werk. Zal je goed doen, weer wat mensen om je heen want die vissen heb je ook al wel gezien he?
@TRL
Hier ook nog geen kerstboom. Het is een joekel die ik heb en weet ook nog niet zo goed waar ik hem laten moet. Ik heb geen zin om de halve kamer te verbouwen.
@Beps
Aan de koffie met hubs, gezellig! Voel je je al wat beter?
Oh wat spannend allemaal. >>> Iedereen weer reisjes aan het plannen. Nou, het is jullie allen gegunt hoor.
Ik net een mail naar een makelaar gestuurd voor info en dergelijke. Pfff… ook best spannund hoor!!!:retard: Maarja… moest toch een keer een begin maken.
Wij ook geen kerstpakket dan alleen die Ir*sbon van €25 en daar ben ik wel blij mee. Wou nog zo’n gladde bakplaat hebben voor als we gaan gourmetselen. Was laatst bij iemand en die had er zo een en ik vond 'm makkelijker dan die ik nu heb met die ribbels erin. Moeilijk schoonmaken.
Kokkie net wel een klein kerstpakket van TN* gehad. Zaten wel leuke dingen in.
voor diegene die van plan waren naar de vakantiebeurs te gaan… zoek je aub niet rot naar de ww stand, want die is er dit jaar (helaas) niet
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even informeren over het volgende. De titel zegt het al…
Andere jaren hebben we met Wereldwijzer een stand gehad op de Vakantiebeurs die ieder jaar in januari in Utrecht gehouden wordt. Omdat Wereldwijzer steeds meer groeide, werd de stand van de vorige jaren te klein en willen we ook de stand uitbreiden naar een groter formaat.
Helaas is er bij Wereldwijzer dit jaar niet genoeg budget om met een stand van passend formaat op de Vakantiebeurs te verschijnen. Hiervoor in de plaats hebben we besloten om te investeren in online advertenties en Wereldwijzer nog meer op de digitale kaart te zetten.
Als jullie hier vragen over hebben, of zelf nog iets over kwijt willen, laat het maar weten.
@TRL: Het oneerlijk van dat kerstpakket is, dat wij allemaal een contract zouden krijgen begin van dit jaar. Door de crissis moeten we minimaal 1-2 jr langer als uitzendkracht werken. Maar voor allemaal ligt het contract al klaar als er groen licht voor komt. Des ondanks… geen kerstpakket… uitzendkrachten krijgen niets…
Hondje halen??? Neeeee daar gaat het nu niet over haha
Goeiemiddag,
Weing te melden vandaag. Beetje in huis gerommelt. @Roanna: Eerste stap gezet voor de verkoop van jullie huis. Spannend allemaal hoor @Marion: Flink verslapen vanmorgen, nog een paar dagen dan is het vakantie voor J. Misschien dan wat minder vroeg je bed uit? Enne over de kerstballen, die brabantse ballen zijn mooier dan de zeeuwse:lol:. Kan ook niet anders he, ben zelf ook in brabant geboren;) @Cyn: Een reisje in optie gezet voor juni, iets om naar uit te kijken he @Bloem: Nou lekker dan, komt ww niet naar de VB. Goed dat je het zegt, had me anders te pletter gezocht enne geen ww pennen, kladblokjes en wijn dit jaar. Jammer:crybaby: @Kerstpakket: Hoorde vandaag dat wij er ook in krijgen, is leuk want vorig jaar kregen we helemaal niks
@Toos: Ja en ik had binnen een kwartier al mail terug dat ze deze week al wilden komen kijken en praten, alleen gaat dat mij deze week nog niet lukken, omdat ik bijna iedere dag wat heb van mijn werk. Afscheid van collega’s en jaarlijsks uitje enzo. Nu komt hij volgende week maandag om half drie. Dus dat wordt ruimen hier het weekend. :so:
Tja, nu je het zegt… geen pennen en dergelijke. Nouja, dan maar weer op pad voor vaute tassen ofzo.
Jullie toch een kerstpakket. Nou, niet meer dan verdient ook hoor!