hoihoi,
@toos: heb je al meer gehoord vanuit turkije en het aanstaande huwelijk?
@linda: ook weer langsgeweest.
@ cyn: dikke knuff
@trl: hartelijk gefeliciteerd!
Goeieavond,
@Trl: Nog een blommetje voor je verjaardag
http://www.fluitekruidweb.nl/images/3205-bos_roze_bloemen.jpg
[URL=“http://www.fluitekruidweb.nl/images/3205-bos_roze_bloemen.jpg”]
@Beps: Zag dat je langs geweest bent vandaag, goed zo! voor jou ook een blommetje voor je trouwdag
http://www.arenabloemen.be/product_image/large/7324-bos_oranje_bloemen.jpg
Moest zowaar bijlezen vandaag, ben er blij mee. Iedereen bedankt voor de felicitaties en de bloemen en de fles van Roanna.
Vandaag afgereist naar het brabantse land, wendy wilde graag dezelfde kleur kerstballen als wij dus maar weer naar een kerstshow. Vond het geen straf hoor, is daar echt leuk. Daarna even bij R. langs geweest, ze heeft sinds van de week een hondje en was wel benieuwd hoe het gaat.
@Viva: Dikke :kus:
@Raak: Kerstboom opgezet en een echte deze keer. Is mooier he
@Miere: Gipsloos en meer mobiel. Rustig aan met je pootje he
@Roanna: Gister een leuke dag gehad met dochter en de kleinkinderen en wezen eten bij je favoriete restaurant
@MK: Ook gezien vandaag, gewerkt en ook de boom opgezet
@Linda: beterschap
@Jac: Ja heb tulin van de week gesproken. Pa is het niet eens met haar keuze, als dat zo blijft trouwen ze een dezer weken in het geheim. Ze wist het nog niet precies, hangt af van de datum van haar kaakoperatie en dat heeft ze als het goed is afgelopen vrijdag gehoord
@Toos: oke ben erg benieuwd hoor. En natuurlijk spannend vanwege die kaakoperatie.
En weer naar de kerstshow geweest. Leuk!!!
Nou mijn weekje vakantie is weer voorbij. Morgen mag ik weer aan de slag en voordat je het weet komen de kerstdagen er weer aan.
En trouwens de kerstpakketten. Vind ik altijd leuk en spannend!!! hahahaha
@kolibo: ik vind de kerstpakken ook altijd leuk en spannend, ben benieuwd of ze m dit jaar komen brengen maar hoe was je weekje vakantie, nog leuk dingen gedaan
@toos: is je dochter nog geslaagd voor kerstballen? welke kleur heb jij/heeft zij?
ja, ze heeft net als ik chocolade/brons
@toos: leuke kleur, ik heb goud de kleur die ik gekozen heb toen ik op mezelf ging wonen
Pfffffff zo druk op het werk… iedereen is bang dat ze gaan bevriezen momenteel :S
Goede avond meiden … ik ben al een poos uit de doll hoor. Maar ga er bijna weer in, tenminste dat is de planning. Moet alleen nog wat vissen voeren zo meteen. En dan kan het wel eens uit de hand lopen. Moet je weer trainen en zo …
@Roanna
Gisteren druk geweest met visite. Lucky you!!! Ook nog langs geweest bij je favoriete restaurant. Vandaag op pad met een stel lijstjes. Je bent er maar druk mee he?
@Beps
Ziek en toch aan het werk! Denk je wel een beetje aan jezelf?! Ook nog druk, het koude weer komt er aan he? Dan moet de verwarming wel blijven branden. Tot hoe laat moet je?
@MK
Gewerkt vandaag! De boom, staat ie inmiddels?
Met mams gaat het wel hoor, voor haar ook een zorg minder nu hier weer meer rust is. Want ik denk dat dat de grote boosdoener is geweest.
@Raak
Zit ook al gezellig bij de boom.
@Miere
TE laat op vandaag. Thuis gepimpeld na het feestje, beter hoor want voor je het weet hebben ze je te pakken, en das niet leuk. Askim ook nog op visite. Wat had ie vandaag voor je gekookt?
Ik gewend hier? Ja hoor, heeft van het begin af aan gewoon goed gevoeld. Stom misschien maar ik heb mijn oude huis nog geen minuut gemist.
@Linda
Rustig aan, Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd. Iedere dag een beetje meer en dan ben je zo weer de oude.
@Toos
Fijn he, dat we weer wat te lezen hebben? Ik ben er ook happy mee!!
Jullie weer naar de kerstshow geweest. Hebben ze in Zeeland niet zulke mooie ballen als in Brabant? Ook nog op bezoek geweest bij R, wat hebben ze voor een hondje?
@Jac
De vakantie er weer opzitten. Vliegt voorbij he? Nog iets leuks gedaan of gewoon lekker geluierd?
En nu eens kijken hoe het met mijn beesies is.
Ondertussen thuis en met ‘de overall aan’ op de boerderie…
Trusten all
@beps: iedereen is bang dat ze bevriezen, is hun verwarming allemaal echt kapot? Of zijn ze bang dat ie kapot gaat? wanneer weer werken?
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal en tot morgen
@ Linda, beterschap!
@ Jac weer aan t werk na vakantie, rare week? Zou liever over 2 weken ofzo vakantie nemen?
@ Marion, Askim heeft linzensoep gemaakt, en iets van gehakt, met lekker vers turks brood erbij, we zaten alletwee bommetjevol.
@ Beps, gaat ie weer een beetje? Bij mij heeft het een week of 2 geduurd, dat hoesten en keelpijn enzo, nu alleen af en toe nog een hoesje.
Bomen, ballen, kerstpakketten…we zijn wel in de stemming, hè? Mijnes is dit jaar rood met goud, lekker traditioneel. Maar ik heb dozen vol van die zooi op zolder liggen, kan wel 5 bomen versieren met alles wat ik heb, kan elk jaar een andere kleurencombi kiezen. En kerstpakket krijgen wij helaas niet meer. We kregen jarenlang een “pluim” , maar nu een irischeque. Ook wel leuk, maar ik ben toch meer van de verrassing wat er in die doos zit, ook al gebruik je vaak de helft niet.
Nou nog ff de beesten verzorgen, en dan maar slapen. Moet morgen soort van vroeg op, voor mijn doen, moet tijdens lunchtijd op werk zijn, om te laten zien dat ik er nog ben. Ik ga deze week 3 x 3 uurtjes naar werk, beetje er weer inkomen. En dan morgenavond personeelsuitje van m’n zaterdagbaantje, bowlen en steengrillen. Nou wou ik dat bowlen maar overslaan deze x, lijkt me niet zo slim!
O meiden, ik ben zo blij dat ik weer kan LEVEN!!!
:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
Bloem,heb je toch weer in het lijstje gezet hoor,je hoort er gewoon bij,mocht je dit echt niet wiillen dan hoor ik het wel.
Beps,druk op het werk,ja koude dagen voor de deur he.
Roanna,weer lekker vij de mac geweest.
Viva,op je school toch een kerstboom heb ik gelezen.
Toos,dochter dus nu ook mooie balen in de boom.
Hier geen kerstboom of wat dan ook,zou ook niet weten waar ik hem kwijt moet…
fijne dag allemaal
ben weer wakker, boerderij aankant, visjes gevoerd… Rubbie nachtdienst, die wordt net wakker, dus even bakkie doen
Iedereen een fijne werkweek
Hello ladies!!!
Ik te werk… bezig met een reis voor mezelf… details volgen later ![]()
Woensdag komt mijn nieuwe laptop… maar dan ben ik vrij… en die laptop komt op mijn werk haha… Dus dan maar een extra ritje Castricum maken ![]()
Nou tot later!!! :dag: :kus: