TTT deel 135

En voor Beps en Rubbie’s trouwdag, waarvan ik echt niet wist evenals van Toos, wanneer het was alsnog een een blommetje van mij.

Dus Beps alsnog van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 26 jaar en dat het ook in goede gezondheid mag zijn.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerst_bloemen/kerst2010.gif

@Beps
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, sorry … ik wist het echt niet!
een bloemetje voor jou

http://www.bloemenschotsmans.be/bruidsboeket_8.jpg

1 like

@Toos
Sorry, ook jullie huwelijksdag ben ik vergeten.
Ook een bloemetje voor jou

http://www.bloemenschotsmans.be/bruidsboeket_8.jpg

@Toos: Ook natuurlijk nog van mij een presentje. Ook jullie nog van harte hoor en ook nog vele jaren gewenst samen met je JP.

Ik dacht, doe bij jou maar geen blommetje, omdat jij nogal dorstig bent, een ander kadootje.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstmannen/yg24.gif

Een goede morgen … zei ze gammel vanuit een zonnig brabant.
Nog even in het ‘dolletje’ met een bakkie en dan maar eens aan de slag en de toko recht trekken voordat mams straks op de koffie komt. Dat is er gisteren niet van gekomen. En nog bedankt, ook namens J, voor de felicitaties van al die tantes.

Een hoop bloemen vandaag en wijze woorden van Miere waar ik me graag bij aansluit.
Een fijne dag allemaal :kus:

Goedemorgen all.

@Marion: Jullie natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met J.s behaalde resultaten bij het voetballen. Wat een Kanjer :king: en natuurlijk ook zijn medespelers. :thumbsup:

Zo, ik was er gister niet, omdat ik s,avonds tot een uur of 10 bezoek had. Ik had de kinderen en kleinkinderen hier en zijn met z’n allen nog voor de verjaardag van de jongens, even naar de Mac geweest en later op de avond kwamen er nog familieleden op bezoek.

Maargoed, er is zo te zien heel veel heen weer ge-pb’t en geschreven hier. Ook naar mij en zeg ook nu weer, dat ik me niet geroepen voel om hier weeeeerrrrr op de antwoorden.

Het is allemaal anders gegaan, alles is inderdaad uit z’n verband getrokken, door wie dan ook en daar zal ik ook wel mede schuldig aan zijn, ( geen idee ) maar voel me nergens schuldig over. Ik heb mijn zegje hier toen openbaar op TTT gezet en daar blijf ik bij.

Natuurlijk hebben we weleens dingen die gewoon niet voor een openbaar forum bestemd zijn. Om elkaar dan een PB te sturen vind ik moeten kunnen, maar ik kreeg hierbij het idee, dat dit over en weer ging en op zo’n toon en daar had ik op gegeven moment echt genoeg van.

Ik wil best hier blijven, want inderdaad, je gooit dit alles niet zomaar weg, maar voorlopig ben ik nog niet toe, aan een meeting of wat dan ook.

Kijk, mochten jullie hier in de buurt zijn, dan zijn jullie natuurlijk altijd van harte welkom, maar zo’n masale meeting, heb ik even geen zin meer in.

Ik kom natuurlijk wel naar de VB. :vak01:

Als jullie het ook nog fijn vinden om hier te komen en dingen te delen, ben ik ook van de partij, maar als jullie zeggen, nou ik heb er genoeg van, ook goed.

Nou, dit was het wel zo’n beetje. Nogmaals wat mij betreft… no hard feelings.

Iedereen een fijne zondag verder. Ik denk wij weer even naar de stad en voor de rest… we zien het wel. :dag:

Dank allen

Goedenmorgen
Doodziek griep…hoesten, niezen…

straks hopelijk wel werken…
Ouders komen zo een bloemetje brengen …

1 like

Ik nu op kantoor, er moet een update gedraaid worden.
Even kijken of hij goed gaat lopen en dan weer naar huis, daar moet nog een boompje opgezet worden :slight_smile:

1 like

@beps
Beterschap!

@raak
Succes met de boom.

@roanna
Gisteren de hele dag visite gehad en verjaardag gevierd en natuurlijk heerlijk naar de mac geweest.

@marion
Mams straks op bezoek, hoe gaat het nu met haar?
Ook namens mij natuurlijk nog van harte met de kampioen.

@beps: beterschap en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
@toos: ook jullie gefeliciteerd met jullie trouwdag!
@marion: gefeliciteerd met het kampioenschap van J!

Hier weinig te melden…

Hallo!!! moest zowaar een hele bladzijde lezen:thumbsup:
Roanna : fijne dag vandaag, enne je bent weer fijn naar je lievelingsrestaurant geweest lees ik
MK : mijn boom staat hoor ! Jakkes werken op zondag, valt tegen zeker en daarna ook gezellig boompje opzetten
Beps : beterschap met je snotvalling en fijne middag met je ouders
Miere : lekker hoor, het gips eraf, weer mobiel. Wel verstandig dat je er niet in een keer vol tegenaan gaat anders lig je zo weer
Marion : al aangekleed en huisje schoon ? fijne tijd met de visite

Goedenmiddag inmiddels.

@Raak: Oh, wat een klus weer he!! Meende ik nu, dat jullie dit keer een echte boom hadden? Alle ballen netjes erin? :wink:

@MK: Op zondag naar kantoor? Tja, het vast vast nodig zijn geweest en wat fijn dan dat ze jou bereid hebben gevonden om het even te doen.

@Marion: Ja, wou ik ook net vragen. Al uit de doll? :wink: Jullie ook een fijne middag met de familie.

@Miere: Oh meid, heerlijk je vrijheid ( voor zover dan) weer terug en natuurlijk moet je nog ff rustig aan doen. Ook al je kerstattentie van Sodeo binnen? Nou, persoonlijk vind ik deze Irsbon prettiger dan die pluim van ander jaren.

@Beps: Beterschap en hopenlijk zet het niet al te erg door. Vanavond werken dus? Nou, als het niet gaat, gaat het niet hoor! Niets forceren. Groetjes ook even aan J. en H.

Zo, wij zo dadelijk even naar D’ter. Heb al wat verlanglijstjes binnen, dus kan er even voor gaan kijken zo.

Tot laterssssssss :dag:

1 like

*Ik zou wel goeiemorgen willen zeggen, maar daar is het al te laat voor, geloof ik. Stond op met een dijk van een koppijn, weer slecht geslapen vannacht. En te laat natuurlijk. Had eerst verjaardag van zwager, maar dat is een durrep verder, dus dan durf ik geen wijntje te drinken, je weet maar nooit. Dus dan thuis nog maar een neutje genomen. FF aan de computer, en dan het is zo laat. *
*Maar goed, nu ben ik er weer bij, paar bakkies, peukies en glazen water verder. *
Schitterend weer hier, lekker stukkie met de honden gelopen. Ik heb nu laarzen aan, en hou ze ook maar aan, als ik ze uittrek zwelt pootje op als een ballon. Er zit nog een megaschroef in, en die steekt wat uit, en daar heb ik eigenlijk wel last van, denk ik. Verder weinig pijn eraan.
**
Straks askim ff ophalen, en dan lekker de middag en avond samen.
Boom staat al sinds vrijdag (echte dus) en het ziet er weer gezellig uit.
Nu ff stofzuiger door de tent.
**
@ Beps, arm meisje! het schiet ook niet op, hè? En dan ook nog weer gaan werken. Beterschap en sterkte ermee!
@ MK, succes met de boom. Is zoveel leuker met kindjes erbij, kon daar vroeger zo van genieten, die koppies van de jongens toen ze klein waren!
@ Roanna, lekker ges"mac"t gister, en druk met de familie.
@ Marion Mams op visite, zo langzamerhand al gewend?
**
Zo, 'k ga ff wat nuttigs doen, de tijd vliegt, en die katten en vissen moeten ook nog verzorgd worden…

1 like

Roanna : staat hoor enne alles recht, ook de ballen:p

1 like

hallo allemaal, hier even een berichtje van mij. De operatie is me heel erg meegevallen. Ik zag heel erg op tegen de narcose, maar heb niet eens gemerkt dat ik wegviel. Ik kwam weer bij op de uitslaapkamer toen de bloeddrukmeter ging pompen. Om 12.05 uur werd ik richting ok gebracht en om 16 uur was ik op afdeling alweer R. en mijn ouders aan het bellen. Chirurg kwam later nog aan mijn bed operatie was goed verlopen en vertelde dat ik woensdag/donderdag alweer naar huis zou mogen Dat is uiteindelijk donderdagmorgen geworden. Heb niet kunnen slapen in het ziekenhuis. Had de eerste nacht last van snurkconcerten van beide kamergenoten en de man moest telkens naar het toilet. De tweede nacht was alleen de man er nog en hij lag weer hele nacht te snurken en het uit te schreeuwen van de pijn. Nu lekker weer thuis slapen. Kan elke dag een klein beetje meer. Wil alleen al wel weer meer dan ik kan. Niezen, hoesten en lachen doet nog erg zeer. Omdat ze ook door je buikspieren heen gaan.

Zo nu nog even reageren op iedereen.

@beps: nog gefeliciteerd met je trouwdag!
@toos: nog gefeliciteerd met je trouwdag!
@Mk: werken op zondag? Straks gezellig de boom opzetten. Veel plezier!
@roanna: veel plezier met shoppen in deventer, zal nog even duren voor ik weer kan gaan shoppen
@raak: dit jaar weer een echte boom. ik heb een kunstboom, hadden we thuis ook al jarenlang
@marion: super resultaat van J. Hopelijk worden ze ook zomerkampioen! Veel plezier vanmiddag met mams!
@viva: hoop dat je snel weer mee komt kletsen
@miere: gips is er af, nog wel rustig aan doen he
@kolobi: ook weer langs geweest

1 like

Linda: waar was je aan geopereerd dan??? x

1 like

@cyn: ze hebben afgelopen dinsdag mijn galblaas verwijderd, had 7 grote galstenen, daar heb ik heel veel last van gehad, de laatste tijd werden de klachten steeds erger

Linda : gelukkig dat je lekker geslapen hebt en je elke dag je iets beter voelt. Neem lekker de tijd om te genezen zodat je met de feeestdagen weer de oude bent
Cyn : he meissie, gaat het toch weer een beetje ??

@cyn: hoe gaat t nu je weer terug bent in nederland?

Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties…:kus: