Goedemorgen all.
@Marion: Jullie natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met J.s behaalde resultaten bij het voetballen. Wat een Kanjer :king: en natuurlijk ook zijn medespelers. 
Zo, ik was er gister niet, omdat ik s,avonds tot een uur of 10 bezoek had. Ik had de kinderen en kleinkinderen hier en zijn met z’n allen nog voor de verjaardag van de jongens, even naar de Mac geweest en later op de avond kwamen er nog familieleden op bezoek.
Maargoed, er is zo te zien heel veel heen weer ge-pb’t en geschreven hier. Ook naar mij en zeg ook nu weer, dat ik me niet geroepen voel om hier weeeeerrrrr op de antwoorden.
Het is allemaal anders gegaan, alles is inderdaad uit z’n verband getrokken, door wie dan ook en daar zal ik ook wel mede schuldig aan zijn, ( geen idee ) maar voel me nergens schuldig over. Ik heb mijn zegje hier toen openbaar op TTT gezet en daar blijf ik bij.
Natuurlijk hebben we weleens dingen die gewoon niet voor een openbaar forum bestemd zijn. Om elkaar dan een PB te sturen vind ik moeten kunnen, maar ik kreeg hierbij het idee, dat dit over en weer ging en op zo’n toon en daar had ik op gegeven moment echt genoeg van.
Ik wil best hier blijven, want inderdaad, je gooit dit alles niet zomaar weg, maar voorlopig ben ik nog niet toe, aan een meeting of wat dan ook.
Kijk, mochten jullie hier in de buurt zijn, dan zijn jullie natuurlijk altijd van harte welkom, maar zo’n masale meeting, heb ik even geen zin meer in.
Ik kom natuurlijk wel naar de VB. :vak01:
Als jullie het ook nog fijn vinden om hier te komen en dingen te delen, ben ik ook van de partij, maar als jullie zeggen, nou ik heb er genoeg van, ook goed.
Nou, dit was het wel zo’n beetje. Nogmaals wat mij betreft… no hard feelings.
Iedereen een fijne zondag verder. Ik denk wij weer even naar de stad en voor de rest… we zien het wel. :dag: