Nou, ik zie het wel. Ik zorg gewoon dat het opgeruimd is hier en een bietje stoffen en zuigen en dan moet het maar goed zijn hoor!! Er komen toch nog geen kijkers. We hebben eerst maandag een orienterend gesprek met met de makelaar en eventueel taxatie en dat hebben we aleens eerder gehad, dus weet een beetje wat me te wachten staat.
Momenteel zit het balkon er nog niet aan. Een kamer boven moet nog behangen worden en dat redden we toch nooit voor maandag. Maarja, ik moest toch een keer een begin maken en die is er nu. De rest zien we dan nog wel.
Zou kunnen, maar kokkie was al begonnen met aftrekken. Van het behang dan he!!! :unibrow: En dat behang hadden we ook al jaren op zolder, dus dat gaat er gewoon tegenaan en dan mogen de nieuwe bewoners zien of ze dat zo willen en anders doen die het maar beter. :unibrow:
Maar je hebt nog tijd genoeg, vaak geven ze advies om op te ruimen, zoveel mogelijk persoonlijke dingen opbergen en hoe je je meubels neer zou kunnen zetten om de ruimte beter uit te laten komen. Maar eerst het pannenbier, leuk hoor
Zo heel wat bij te lezen en Beps en Bloem zijn ook weer van de partij.
Roanna,spannend allemaal en hoop echt voor jullie dat jullie het huis toch wel snel verkopen.
Ik heb ook besloten om mijn app.in de verkoop te zetten in januari denk ik,en dan zie ik wel als ik het verkoop of ik eventueel wat terug kan kopen en anders misschien weer huren,als er wat te regelen valt op het werk.
Ik ga maar eens op tijd naar bed. Beestjes verzorgt, pannen van het vuur, visjes schoon en eten… geloof dat ik er klaar voor ben(en dus zal ik over 3 uur wel nog niet boven zijn haha)
Precies!!! Ik denk dat ik er nu nog maar niet wakker van moet gaan liggen. Zorgen maken komt miss wel als we het nieuwe huis al gaan betrekken en hebben het oude nog niet verkocht. Maar wat je zegt… ik heb nog even.
Collega van mij heeft vorige week in 3 dagen tijd hun huis zelf kunnen verkopen. Had net de makelaar ingeschakeld en die hoeft nu alleen nog de eindafhandeling te doen. Maarja, dat was ook een beetje geluk zei ze, want zij hadden er al semi-kandidaten voor, via hun buren.
Toos,er staan er nu 3 te koop,waarvan 1 grotere en 1 die al 2 jaar te koop staat maar die is veel te hoog begonnen en die andere staat nu een half jaar te koop.Het is ook niet echt de tijd ervoor he om te verkopen
Trl : wilt ook verhuizen naar groter huis
Roanna : pannebier drinken
Toos : wilt goeie tips geven, vooral foto’S weg haha
Beps : wilt vroeg naar bed, heeft alle beestjes overal al verzorgd
Bloem : vindt de geur van brood wel lekker overkomen
Viva : lekker vroeg onder de wol, is er koud genoeg voor
Marion : weer overslapen, oh oh maar wel lekker he
Zo, ikke weer terug. Was gezellig, en lekker gesteengrilled, zit zo vol als worst! Lekker gekletst jullie vanaaf, gezellig!
*Maar eens proberen een beetje op tijd te gaan slapen, moet toch weer in t ritme komen. * En pootje gaat goed, weinig last, alleen die schroef irriteert!:slapen::kus:
** @ Beps, hup, je bed in! @ Roanna en TRL huis verkopen, zal voor jullie duimen! @ Raak al bezig met de jaarafsluiting :kus::kus: allemaal! Brrrrrrrrrr, koud!
@Toos
Fijn te horen dat het beter met je gaat. En nee, deze keer gelukkig geen last gehad van de prik.
@Roanna
Kan er tenminste nog iemand om lachen. Ik baalde als een stekker, 2 mobieltjes liggen er ingesteld. Nog wel op herhalen ook.
@Raak
Moet het jaar afsluiten dus weinig tijd om te beppen
@TRL
Ook verhuisplannen. Snap ik hoor, het is ook aan de kleine kant zo met zijn tweetjes. En , je wordt hier wel lekker gemaakt de laatste tijd.
@miere
Ook weer thuis en zo vol als worst. Ik voel me altijd net zo’n rollade als ik teveel gegeten heb. Zie ik dat vlees voor me dat door die touwtjes heen komt …
En nu naar bed, alweer TE laat. Ik hoop maar dat het morgenvroeg goed gaat komen.