TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Hier ook. Heb ik nu nog een trauma van. :crybaby::biggrin:

Lief van jullie dat jullie aan me denken :kus:

Doe het gewoon héél kalm aan, er zijn goeie en slechte dagen en de goeie beginnen langzaam aan terug te komen. Komt wel in orde …
Enkel mijn gewicht blijft maar naar beneden gaan. IK DIE ZO GRAAG KOOK EN EET, krijg nu geen hap door mijne strot :so:

Maar lukt mij VERD…ME nie om op het werk foto’s te downloaden.
Ze hebben hier op het werk ECHT alles geblokkeerd !!!
Facebook, msn, ebuddy, etc … :unibrow:
Raar dat ik hier nog op kan komen.
Maar zal zeker eens nieuwe foto’s opzetten van Ziva !

Goeiemorgen,
Bedankt voor de felicitaties:chin::kus:. Heb hele mooie updates voorbij zien komen, sluit me er vandaag gemakshalve maar bij aan. Vanmorgen dus bij de bedrijfsarts geweest, ging er met lood in mn schoenen naar toe. Na de vorige operatie moest ik na 8 weken beginnen terwijl het helemaal niet kon en was er toen ook niet vanaf te brengen. Maaaarrrrrrr hij was nu heel redelijk, vond het niet niks wat er gedaan is. Hij had zolang hij bedrijfsarts is nog nooit gehoord van iemand met zo’n schouder vol ontstekingen die zo lang door is gegaan met werken zelfs weken van 48 uur. Zei ook dat dit misschien ook aangeeft hoe ik in elkaar steek. Moet over 2 maanden terug, hij houdt zich aan het advies van de ortho (zal hij ook wel moeten) en ik heb ook gezegd dat zowel de ortho als ik geen enkel risico wil nemen op complicaties en ik er niet aan moet denken dat een van onze mensen me vastpakt of op mn schouder gaat staan beuken. Hij vroeg nog of mn teamleidster begrip had gehad, nou niet echt dus en of ze begrip zou hebben dat ik voorlopig er niet zal zijn, nou ja dat mag ik hopen en anders is het jammer. Hij gaat ook aangeven dat er anders geroostert moet gaan worden om een herhaling te voorkomen. Al met al me voor niks druk gemaakt en ben enorm opgelucht

@Kaylo: Welkom terug en als je ergens mee zit, knal het hier neer. Er is altijd wel iemand die je steunt:kus:

Heb vroeger ook een houtjetouwtje jas gehad, soort van camelkleur. Zal er ook nooit meer een kopen
@Viva: Leuke laarzen ook!!!

@Toos: Het spreekwoord(uit de prehistorie)luid: Een mens lijdt het meest, door het vrezen dat men vreest…
En dus voor niets geleden;)!!! Mooi dat de CA geluisterd heeft… en dat hij ook geen risico’s nemen wil(gelukkig…) en zelfs een bericht gaat afgeven dat men moet VOORKOMEN dat iemand ziek word(zoals de ziektewet dat ook voorschrijft trouwens…in het burgerlijk wetboek!!!) kus meis, kan je lekker genieten van de verjaardag van je dochter…

@Kaylo: tuurlijk vergeten we je niet… missen je (soms hihi) zelfs… Rustig aan meis…

@Toos: Oh, nou dan zijn betere berichten en zo is het! Werken? Was da? Voorlopig dus niet. Heeft die BA goed gezien en heeft goed naar je geluisterd.

Meiden ik ga. :dag: Allen :kus:

@ toos pfeww gelukkig. klinkt igg positief. heb je daar geen stress meer van… en tja… die leidinggevende… die hoef je voorlopig toch niet te zien… eerst beter worden dan he?

@Roanna: Werk ze!!!

Welnee ik loop echt niet over hoor… Maar zij hadden net iets meer waar ik op kon reageren :wink:

Dont worrie… :smiley:

Toos : heb ik iets gemist over je schouder ? Heb namelijk al heel lang niet meer bijgelezen :o

Wens je alvast beterschap :kus:

Zo is dat, de tijd nemen en gelukkig gekregen om op te knappen. Mn schouder moet tenslotte nog een jaar of 40 mee. Enne mn teamleidster die zie ik voorlopig niet
@Bloem: Hoe is het nu met jou, je bent zo stil:kus:. Merk je al wat van de pills

@Kaylo: In Adr ging het niet bepaald lekker met mn schouder, liep er al zo’n 1.5 jaar tegenaan te hikken omdat het de 5de keer zou worden, ben op 11 augustus in belgie geopereerd. Het gaat naar omstandigheden goed, kan nog niet veel. Maar zoals Beps zegt, stap voor stap

Kaylo: :dag:

toos : inderdaad, kalmpjes aandoen :kus:

Cyn : :dag: en :kus:

@Kaylo: Ben 3 weken geleden ook nog teruggeweest naar ADR, als het goed is trouwt tulin 20 oktober met devrim. Hij was helemaal trots toen hij dat vertelde, alleen… tulin wist nog van niks, over de datum dan:p

@Cyn::dag:, heb je :wub: in ADR ontmoet of in turgutreis?

Toos: adr :wub: :smiley:

Werkte hij daar, in de poolbar soms?

Hihi, en als Rubbie niet zo op hem had staan te wijzen…HIHIHIHIHI