En dan…is er feest vandaag.
Wendy, van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag en nog heel veel goede en gezonde jaren toegewenst en een hele fijn dag vandaag samen met je lieve vriend en je aardige familie. :dag: :kus:
Groetjes :dag:
En dan…is er feest vandaag.
Wendy, van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag en nog heel veel goede en gezonde jaren toegewenst en een hele fijn dag vandaag samen met je lieve vriend en je aardige familie. :dag: :kus:
Groetjes :dag:
roanna me net voorgeweest…
Raak; ik heb vorige weekend een winterjas gekocht whahahah
Ik zal er wel aan moeten wennen maar vind de najaarsmode van dit jaar echt naatje…niets leuks wat er tussen zit…bah.
He bloemmie ook weer wakker???
Oeps even vergeten. Voor Wendy.
ja en wat voor een :evil: (houtjetouwtje) brrrrrrrrrrrr…heb er trauma’s van, vroeger kreeg ik ook jassen met houtjetouwtje ik vind het niet om aan te zien en Damber is er helemaal:wub:op…
Maar gelukkig hoef ik hem dus niet te dragen…hihihihihihi
Zo ik ga hier beneden maar even de toko glad trekken, hubbie ligt nog plat.
pcies hahahaha
‘gelukkig’ vindt papa m wel leuk ![]()
@Bloem: Oke, graag gedaan voor een keer hoor. Ja, ik dacht ik zie nog niets, het is vrijdag! Miss ff later beginnen, dus een uurtje langer uitslapen. Hopenlijk gaat het al wat beter met je. :kus:
@Toos: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter hoor en succes zo bij die BA en geef ze van jetje daar hoor! :kus:
@Viva: Ook mooie laarzen zeg. Ik haal ze meestal aan het einde van het seizoen net als vorig voor een € 10, maarja… dit keer niet opgelet en och… ik heb zoals gezegd, geen moeilijke voeten, dus voor mij hoeft het niet duur te zijn. ![]()
Nou hopenlijk is hij dan korter dan 7 maanden zwanger, anders mogen we nog niet eens vliegen. :lol:
@Beps: Op de scoot!!! Ja best koud he en vooral zo vroeg al. Ik heb sinds gister ook weer mijn windjack op de scoot aan hoor.
@Marion: Bakkie niet goed gevallen? Hmmmm… en je bent ook net terug van vakantie? Toch niet… ehhhh… :redface: :kus:
@Raak: Och meid toch. We misten je gisteravond al. Maarja… visite is ook soms gezellig toch!!!
@Damber: Alweer druk aan het werk en weer een paardenverzoekje gekregen. Toch leuk dat ze jou daarvoor vragen.
Nou, ik ga nu even aan de rituelen. Latersssssssss :dag:
Wendy: Happy birthday!!! :kus:
Ik weer aan het werk… Nog 2 dagen… dan weer weekend… :biggrin: Morgenavond naar AZ… gezellig ![]()
Zo weer thuis!!!
@Bloemmie: :kus:!!!
@Marion: Ja motoren verkocht, kleinere motorscooter teruggekocht(zodat we allebei wel vervoer hebben) dus vandaar op de (Motor)scoot…Heerlijk even uitwaaien…
@WENDY!!! GEFELICITEERDDDD
(oeps helemaal vergeten…)

En nu aan de koffie…pfff dufff:dag:
Jemmig wat een rust hier…
Goeiemorgen iedereen !!!
Weet het, het is lang geleden dat ik nog eens langs ben geweest. :o
Heb eigenlijk teveel in mijn hoofd zitten, en krijg het er nog steeds niet uit.
P.S. Met de kleindochter is WEL ALLES ok !!! :wub:
Wendy : gefeliciteerd met je verjaardag hoor !!
Goh Cyn: Zeggen dat je ons niet in de steek laat…maar hier maar 3 regels…en verder niets… en bij ons zusje gewoon een heel stuk…toch stiekum aan het overlopen :hihi:
@Kaylo!!! Goed je even te zien!!! Rustig aan meis…stap voor stap zeggen we altijd…:kus: gewoon komen als je je goed genoeg voelt. Mooi dat Ziva wel goed gaat, en hopelijk genieten jullie er goed van, jij en je ventje!!
Beppie : heb veel hulp aan mijn psychologe, dat klikt wel. En al de rest heeft tijd nodig, maar heb intussen wel de medicijnen weggelaten. Zat compleet onder de valium ![]()
Ziva heeft intussen wel in ziekenhuis gelegen, ze wou niet meer drinken en was aan het uitdrogen. Steeds reflux … en aan infuusje gelegen. Ocharme, zielig om te zien, maar nu is ze gelukkig terug “de oude” !
En wij genieten er tenvolle van … is zo een schatje :wub:
Zal eens zien of ik er al een “recente” foto kan opzetten :kus:
Bloem lekker ff langer geslapen
Cyn en hoe is je mood
Beps ook weer aan de koffie
Kaylo meissie rustig aan he en je kunt altijd langskomen
Roanna flinke update
Viva daar heb je gelijk in, nu is er idd nog volop keus
Damber ik heb heeeeeeel lang geleden ook een houtje touwtje gehad:wink:
@Cynthia: :wub: :wub: :lol: Hier niet, daar wel? :wub:
@Kaylo: Nou, ik zat van de week ( echt waar ) nog aan je te denken. Hoe zou het toch met haar gaan? Horen helemaal niets meer van haar.
Oke, nog niet helemaal de oude, maar toch even de moed en energie gevonden om ons te laten weten, hoe het nu met je is en je kleine meid. Heel fijn zo hoor! Nou, kom gewoon als je zin hebt even mee kletsen hoor en als het nog niet gaat… wachten we wel weer hoor. Het allerbeste met je en je ventje en natuurlijk die kleine Ziva. :kus: