TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Ik denk in het hutje op de steiger, kan haast niet anders voor die prijs

Maargoed, ik ga zo maar eens naar boven. P & W is al begonnen en Kokkie ligt nog voetballen te kijken…dus dat wordt knokken zo wat erop moet.

@Toos: Morgen zul je wel weinig tijd hebben, want je krijgt het vast druk met die verjaarjaardag van Wendy, dus mocht ik je niet meer spreken… een hele fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd met je mooie jongste dochter. :kus:

Voor zo… weltrusten en de groetjes thuus! :dag:

Oh, probeer het nog eens uit te horen dan. Als dat lukt hoor, anders zie ik het wel.

Dank je, de jarige zelf moet de hele dag werken, dus kom nog wel langs hoor

Moet morgenochtend naar de bedrijfarts, spannend want is zo’n ongelofelijke e*kel

Slaap lekker voor straks en de groetjes aan kokkie:kus::dag:

Denk dat iedereen al aan het :slapen: is maar had onverwachts visite gekregen. tot morgen:kus:

Onthoud meis: Je mag NIETS doen wat je genezing (nadelig) beinvloed, hij mag zeggen dat je kan werken, maar jij mag niet ingaan TEGEN het advies van je behandelend arts!!!(als hij vind van wel moet die ongelovelijke e*kel contact opnemen met je behandelend arts!!!)

Sterkte ik denk aan je :kus:

En nu ga ik ook naar bed…:dag:

:ninja::ninja::ninja:

Goedemorgen en een fijne dag voor iedereen:dag:

Gluurders in de nacht, en een vroege Raak…

Ik op mn werk… en lekker op de scoot(zooo was het koud vanmorgen…)
Tot straks…

Goede morgen meiden.
Een fijne dag voor jullie, het gaat mooi weer worden zeggen de geleerden dus dat moet gaan lukken.

@Toos
Als 1e gefeliciteerd met je dochter!
En succes bij de bedrijfsarts straks, denk aan je :kus:

@Miere
Kwam ook even snel langs. Hoe is het met je?

@Beps
Op de scoot? Ik moet geloof ik toch die 2 weken maar eens bij gaan lezen. Wist wel dat je de motor verkocht had maar dat je een scoot gekocht had ik niet meer mee gekregen. Bevalt ie?Zal idd best fris geweest zijn zo op de vroege morgen. Zou een koude nacht worden zeiden ze gisteren bij de weerberichten.

De koffie op en getverderrie hij valt niet goed, ik wordt er gewoon misselijk van.

Goedemorgen :dag:

Allereerst… WENDY!!! Happy b-day! en ondanks je moet werken>> maak er een leuke dag van!
Toos; jij ook gefeliciteerd met je dochter en laat je niet gek maken straks bij de ba
Roanna; mij zie je ook niet zo snel terug hoor bij ADR :evil:
Beps; gisteren laat, vanmorgen vroeg op de scoot… word je wel wakker van he… van die kou
Raak; jij gisteren tot laat vizwiete en vandaag alweer vroeg uit de veren
Bloem; de eer aan jou om het lijtje te plaatsen :kus:
Marion; koffie verkeerd gevallen… bakkie maagkramp?
euhm… euhm… euhm… alzheimer light… weet niet meer… :kus:

Ikke weer op het werk… kreeg net een lief mailtje van de eigenaresse van Inaldo (paard) of ik morgen wilde komen rijden. Dit keer in de buitenbak gewoon om te zien hoe dat gaat. In de binnenbak is hij uberbraaf, maar in de buitenbak kan hij wat voorwaartser zijn. Ze gaf aan dat zij er bij wilde zijn voor mijn gemoedsrust… lief mens!

Miere: vannacht nog ff op de thee geweest, was helaas niemand meer aanwezig
Toos : veel suc6 strakjes bij de bedrijfsarts en uiteraard van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag
Wendy : proficiat meisje en een heeeeel fijne dag toegewenst
Beps : ja he 's morgens heel koud maar betekent wel dat het een mooie dag gaat worden
Marion : zure melk ???of een griepje onder de leden
Damber : lief mailtje gehad, suc6 met uitproberen

@Damber
En dan maar hopen dat het paard zich een beetje gedraagt. Maar jij bent pittig genoeg om hem onder controle te houden denk ik.

@Raak
Ik denk het griepje, heb ook al een paar dagen koppijn. Maar het trekt wel weer bij.

goedemorgen meiden.

Wendy

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/2017.gif

maak er een leuke dag van en Toos van harte gefeliciteerd met je dochter, en succes bij de bedrijfsarts…laat je niet gek maken… Nog niet aan het werk laten sturen ook niet voor een paar uur.

Roanna wat een akelig bericht gisteren weer, en kokkie op voor de echo hopelijk kunnen ze zien wat er aan de hand is. (misschien is hij wel zwanger geintje)

Marion is het zat om op kamers te wonen, wordt nu ondertussen toch wel tijd dat je aan de beurt bent voor een woning, nog ff de kiezen op elkaar meis…en ook nog misselijk van de koffie…dat wordt dus voor de rest van de dag aan de melk.

Cynnie nog steeds in bad mood???

Bloemmie meissie hoe gaat het met jou…je bent wel heeeeeeeel stil. dikke knuffel

Miere even aangewaaid, gespiekt maar geen berichtjes achter gelaten.

Roanna druk met de vrijdagrituelen???

Raak ook nog even aangewipt, hoe is het bij jou??

Beps op de scoot naar het werk, zal niet warm zijn geweest, hier schijnt het zonnetje, heb de deur open maar krijg ondertussen een paar ijsklontje onder aan mijn benen brrrrrrrrrrrrr.

Toos ja mijn merk hoor, ik heb zwarte laarzen van dat merk, zit ook met het probleem, dikke kuiten en kleine voeten, moet wel zeggen ze lopen heerlijk maar vind wel dat het model heel snel gaat uitlopen en dan is het mooie ervan af, maar ja ik heb ook nog eens een brede voorvoet met een hoge wreef. Heb ze nu 2 jaar en er mankeert niets aan de laarzen, maar dat ik ze nog mooi vind nee…heb gisteren ook een paar laarzen gekocht

http://vanharen.nl/site/images/973931_pg.jpg

Goedemorgen all. :dag:

Ik denk,( weet niet zeker ) dat Bloem nog even aan het uitslapen is. Doen!!! :kus: Zal ik het lijstje even plaatsen.

:jamaica:**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Viva : hier alles ok hoor!!Jij ook al mooie laarzen gescoord, jullie zijn al snel met winterspullen kopen. ik wil altijd zo lang mogelijk de zomerkleding aanhouden, isveel vrolijker. Voel me in herfst-winterkleding altijd meteen somber:hihi:

Raak hoe langer je wacht, hoe minder keuze, 2 jaar geleden wilde ik laarzen van jj echt van die grove gave laarzen, nou mooi mijn maat er niet meer bij…38,5 he en 39 was te groot…dus ben er nu als de kippen bij om ze te kopen.