Ik zag zn foto op FB en hij komt me heeeeellll bekend voor:tssk:
Toos: nee niet in de poolbar… (nou ja, heel soms) maar hij werkte in het restaurant achter de bar…
En ja… thanks to Rubbie
:biggrin:
Maar hij werkt er nu trouwens niet meer he… ![]()
Nee, heb hem niet meer gezien. Vond hem wel leuk trouwens
Pfff ben ik niet eens vrienden met jou op FB??? Cyn??? snap ook geen r*k van dat gedoe…
Ik snap er ook niet veel van, doe er ook eigenlijk niks mee
cyn heeft 2 accounts
Ik ga een poosje in het :zon02: zitten, dus tot laterssss:dag:
Ohhh ok… ene account staat ze tussen mn vrienden…andere account dus…niet blijkbaar…raar… ga nog wel eens kijken…
Breakie breakie …
@Viva
Net als Toos ook al nieuwe laarzen gescoord
@Raak
Heeft nog geen zin in winterkleren. Is ook nog niet nodig want de zon schijnt weer lekker vandaag
@Beps
Lekker toch die scoot!
Was het vandaag dat je ouders terug komen van ADR?
@Roanna
De mexicaanse griep bedoel je :lol:?
@Damber
Helemaal happy met de houtjes-touwtjes jas, hier nog zo eentje met een trauma. Sorry maar ik vind ze ook vreselijk
@Kaylo
:kus: voor jou!!
@Cyn
Gaat gelukkig niet overlopen.
@Marion: Morgen… morgen in de middag(rond 14 uur denk ik) landen ze op schiphol…
Beps: Die 2e had ik aangemaakt voor Y. maar die wil geen vrienden meer met me zijn.:unibrow: Dus waar ik met jullie allemaal vriendjes op ben is de goeie!!!
Toos: Nee klopt… hij is begin augustus gestopt… En ja hij is inderdaad leuk
:wub::wub:
goh… wat kan je leven toch veranderen…
dit deed ik 2 jr geleden
http://bloemdiscoverslife.web-log.nl/bloemdiscoverslife/2007/09/1_week_gobi_des.html
Sorry, steeds te druk bezig om gezellig mee te kletsen, maar ik ben lekker bezig en voor me goed. M. gaat steeds beter op de BSO. Vandaag had ze sportdag, ben benieuwd hoe ze het vond.
Wendy van harte met je verjaardag!
Toos van harte met je dochter!
:kus: voor iedereen
Goedemiddag.
@Bloem: Zeg dat wel en niets is er veranderlijker dan het weer en de mens. Ik spreek ook altijd over het leven voor en na. :kus: Voor jou.
@Marion: Oh, die griep. :unibrow: Moet je wel mee uitkijken hoor!
@MK: Blij weer even wat van je te lezen en fijn dat het met jou en met M. ook beter gaat. :kus:
@Cynthia: Je mag best daar hele verhalen neerzetten hoor… :wub:, Jou keuze toch, als je ons maar niet vergeet. :unibrow:
De rest… :dag: :dag: Weet even niet meer.
MK : fijn om te lezen dat het weer goed gaat:kus:
Oh meiden… toen ik net thuis kwam van het werk, rook het hier helemaal naar … vanille ofzo iets. Had kokkie weer eens lekker bananen gebakken en ik verwacht heel geen bezoek nu. ![]()
Wat een weertje he. Ga zo nog maar ff van het :zon02: profiteren.
@Raak: Jij ook druk aan/op het momenteel? :dag:
Zal ik je eens wat vertellen Beps…, Cyn is zelfs nog nooit “vrienden” met mij op WW geworden. Hoe vind je dat? :redface:
hahahahahahahahah :wub::wereld:
Meiden jullie hebben goed je best gedaan met duimen … ik heb een
En een mooi … ik ben helemaal happy ![]()