TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

YEAHHHHH GEFELICITEERD!!! EEN NIEUWE BAAN VOOR R!!!
(en toch gewoon op vakantie!!!)

Toos: ik moet ook zeggen dat ze allemaal niet zo vrolijk/vriendelijk meer overkomen bij P*nta… wat ik ook wel goed kan begrijpen!!

Top dat ze lekker op vakantie kan, en een nieuwe baan heeft!! :smiley:

Toos : goed hoor voor R. is een lekker vooruitzicht
Beps : nou jullie zijn ook weer goed geslaag, toch nog duur uit? hoe kan dat nou he, is toch aanzienlijk wat stukken stof minder hihi
Damber : verkeerde lijstje gepakt:p
Wendy : morgen feestje
Viva: hubs thuis alles geregeld, jij weer naar paps getuft en daar weer alles gedaan
Roanna : HA weggeroepen, nu moet kokkie nogggggggg langer wachten
Crazy : van harte meisje, ik hoop dat je een fijne dag hebt in Marmaris

Cynnie was jou helemaal vergeten meis, hoe kan dat nu he? is je zin alweer een beetje beter?

Raak: neuh… haha :wink: Nog steeds een bad mood :wink:

Ohh en ik hopen dat mensen mij energie en ‘zin’ konden geven…
Ik ben nu op naar mn werk…tot laters…

@Cyn: :kus:

Nou ja… zojuist mail gehad van de T*T… ze hebben het afgeboekt en ik hoef dus niks te dokken… Dus dat is netjes… :smiley:

Goedenmiddag.

@Toos: Nou, feliciteer R. maar even van mij. Geweldig nieuws hoor. :thumbsup: Kunnen jullie allen met een gerust hart weg.

@Beps: Ook ik vind dit natuurlijk geweldig, maar dat wist je al wel he!!! :thumbsup: Weer veel kunnen scoren dus.

Verder sluit ik me ff bij de update van Raak :dag: aan.

Kokkie dus tussen de middag naar de HA geweest en die kon ( natuurlijk) in eerste instantie niets vinden, maar hij wordt toch wel even voor de zekerheid doorgestuurd voor een echo van de bovenbuik, omdat het vermoedelijk… om galstenen zal/kan gaan. Meteen even een afspraak gemaakt en kan daar de 24e terecht. Verder maar weer afwachten dus. :so: En dan net weer voor de vakantie, maarja… ff niks aan te doen.

Oh ja, en dan nog wat. Sommigen gasten waren vandaag erg verdrietig en sommigen zelfs de kluts kwijt en vragen mij dan om hulp bij het afrekenen. Dus ik zeg ook nog zo van… nou ik zal je wel ff helpen zoeken naar die kluts. Geintje natuurlijk!! Blijkt er een collega ( vrouw van 57 ) van hun op de afdeling gister vanaf het werk te zijn afgevoerd naar het ZH. Hele erge hoofdpijnen, door de scan geweest en weer naar huis gestuurd en lag vanmorgen dood in bed. Brrrrrr… de haren gingen me overeind staan. Logisch dat sommigen zo van de kaart waren. :disgust:

Zo hee… wat een post weer he!!!

Goede middag meisjes …
Afgewerkt en even lekker onderuit nu.

@Crazy
Zit dik in de kadootjes vandaag

@Beps
Zoooo gaat nog steeds goed bij jullie. Superknap hoor!!
Alles zakt af, dan wordt het tijd dat je nieuwe kleren gaat kopen. Te koud nu om er half bloot bij te lopen.

@Toos
Wow R een nieuwe baan. GEFELICITEERD!!

@Cyn
Wil dat de dag voorbij vliegt.

@Viva
Hubs thuis en bij paps geweest. Was ie weer uit zijn hum?

@Roanna
Kokkie naar het zh voor een echo. Wel net voor de vakantie maar wel beter toch? Je zit er toch tegenaan te hikken.
Wat een rotbericht weer op het werk. Geen wonder dat ze allemaal van slag waren.

@Marion: Oh, lekker klaar met werk en nu dus even lekker nietsdoen. Bevalt het je nog steeds? En J. op zijn nieuwe school dan? Heeft hij er ook een beetje plezier in?

Roanna: heee bah wat een naar verhaal… :frowning:

@Roanna
Het bevalt nog steeds heel goed. Maar ik heb het met mijn mensjes erg getroffen moet ik zeggen. Ook J heeft het naar zijn zin op de nieuwe school.

Roanna : dat zijn geen mooie berichten zeg
Marion : wat fijn dat J het zo naar zijn zin heeft he
Cyn : netjes hoor van TNT, aan de andere kant vind ik het ook eigenlijk normaal. Jij nog steeds in een bad mood :kus:
Beps : werkse maar weer:dag:

@Raak
Is zeker fijn. Al heeft ie overal zijn draai wel snel gevonden, je weet het nooit he. Maar eigenlijk is er, buiten de nieuwe school dan, niet zo veel veranderd. Nog evengoed op woensdagmiddag vrij en nog geen huiswerk. Dus nog vrij luxe.

Ik op t werk, mooie samenvattiingen langsgekomen, en nu aan het werk…

:ninja: :dag:

:ninja: :dag: terug…
Niets te doen, nog met zn 2tjes hier…

@Beps: Nee, nu nog niet veel te doen daar bij jou. Wacht maar, tot dat de kachels weer aangaan. :wink:

Waar is iedereen toch weer? Naar de koopavond ofzo? :paranoid:

:ninja: :dag: 3 op een rij, nu nummer 4 nog

:dag: :ninja: Mag ik van jou? Kwartet. :dag:smkiek