Dacht ik gisteren een update geplaatst te hebben … NOT! Het was hopeloos met de verbinding gisteren, hij knalde er telkens uit. Maar ik heb er verschillende voorbij zien komen, sluit me daar maar bij aan dan.
Ik had gisteravond weer eens een poging gedaan om te gaan sporten, was niet meer geweest sinds ik overdag weer werk. Kwam ik bij vriendin, lag ze te pitten. Hebben we er maar een kletsuurtje van gemaakt. Ook leuk hoor, volgende week maar weer een nieuwe poging wagen.
@Roanna
Succes voor kokkie vandaag bij de HA. Hopelijk valt het mee allemaal.
@Crazy
Jarig vandaag. Gefeliciteerd en een hele fijne dag daar in Marmaris!!
Aan een bloemetje heb je niets daar in de zon. Een cocktail zal er beter in gaan.
Zo, was ik ook weer. Had even het een en ander te doen. Ass belde net of kokkie wat later kan komen, want HA was weggeroepen voor een spoedgeval . Nu mag hij, als ik zo werken ben.
@Toos: Toevallig meerdere flessen bubbels gekocht voor vanavond nog ofzo? :unibrow:
@Beps: Nou, lekker toch een keer weer lekker geslapen. Je kunt ook beter wat later naar bed gaan. Ben je veel moeier. :unibrow:
Zo we gaan zo maar eens kijken of we wat kleding kunnen scoren…pfff alles zakt van onze lijven af…
Rubbie is nu bijna 35 kilo af, en bij mij bijna 25… dus ja…we moeten echt weer even kijken.
Van de week al 2 spijkerbroeken, en in de opruiming saampjes voor nog geen 15 euro hahaha…2 broeken 15 euro!!!(ik lig DUBBEL…)
@Beps: Shop ze vandaag @Roanna: Succes voor kokkie vanmiddag enne ja heb maar een par flessen meegenomen. Waren in de aanbieding en geloof dat er morgen ook een jarig is hier
Zo bij Cees en Arie heeft Rubbie een nieuwe broek en shirt, en ik 3 broeken, 1 truien en 1 vest-achtige-dingen gescoord. Ja weer een ‘vermogen’ maar ik kon mn broeken nu echt niet meer aan. Ben van 52-54 naar 46!!! HIHIHIHI, Rubbie van (amerikaanse) maat 46 naar 34…
@Beps: Ik vind het knap van jullie hoor
Vandaag goed nieuws bij R. smkiekze mag per 1 november bij tjieptickets beginnen. Morgen is haar laatste dag bij panta, daar is ze ook wel blij om, want werken met collega’s die allemaal op straat staan is niet erg motiverend