TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Gefeliciteerd :smiley:
En de hoofdprijs is …

http://members.lycos.nl/inekeshandwerken/hpbimg/DropveterString0.jpg

Goeieavond,
Kom ook nog maar even langs. Vanmiddag kwamen broer en schoonzus aanwaaien en zijn met zn allen ergens een hapje wezen eten. Was op zoek naar laarzen, heb hele leuke gevonden in donker paars. Moet er nog wel even op wachten, moeten uit een ander filiaal komen
@Roanna: Getver wat een vervelend bericht weer. Kokkie voor een echo, dus maar weer afwachten en hopen dat het niks bijzonders is
@Marion; Is er nog geen nieuws van het huizenfront? Fijn dat J. het naar zn zin heeft op zijn nieuwe school

@Toos
Nee, nog geen nieuws op het front. Maandag gaat het nieuwe systeem in en dan maar hopen dat het sneller gaat want ben het ‘op kamers’ wonen zo ondertussen meer dan moe.

@Toos: Oh, leuk paarse laarzen. Passen ook goed bij mijn paarse bril.

@Marion: Ook leuk en dat voor een hoofdprijs!!! Poeh, poeh. Hoorde er geen vakantie bij?

Ja, kan me er wat bij voorstellen dat op "kamers’ wonen. Pfff…

@Roanna
Helaas geen vakantie. Het is crisis he

Kan me voorstellen dat je het kamers wonen zat bent, wordt tijd voor n oplossing he

Tsss crisis dus een doorwaaislip… of dat ons warm houd…

Ja Beps…zitten gratis blaasontekingremmers bij.

@Marion: We blijven natuurlijk voor je duimen he!!! :kus:

http://images.omoda.nl/img/13bd0f5d62a5/max/624/max/200/paarse-gabor-lange-laars-796.jpg

Oh Toos… echt leuk!!! Ook echt helemaal mijn stijl en smaak. Eenvoudig en niet te hoge hakken enzo. Gaaf joh!!

Gave laars Toos…

Ja he, vond ze superleuk in donkerpaars. Ze zijn van Viva’s favoriete slippermerk, wel duur, maar dan heb je ook wat

Das ook mijn favo laarzenmerk, omdat ze een brede laars kunnen leveren, G*bor en Durea…

Precies, deze hebben een wijde schacht. Heb kaboutervoeten en klapkuiten, dus altijd moeilijk om wat te vinden.

Die klapkuiten zijn bij mij een btje weg gelukkig…

Oh meiden… daar heb ik gelukkig geen last van. ( Daarom ook niet zo duur uit) Wel kleine maat zeg maar ( 37 à 38 ), maar bij mij moeten ze juist niet te wijd zitten, want dan heb ik zo’n inkijk. Maar deze zijn echt mooi hoor Toos! :thumbsup:

Ik heb maatje 36, is altijd wel moeilijk. had hele leuke laarzen van esprat gezien, hebben ze ze pas vanaf maat 38, belachelijk he

Hihi, jullie kleine pootjes, ik maat 43!!!

Ja je hebt mensen die op grote voet leven. :lol:

Mijn dochter heeft 33 à 34 . Nog kleiner en nog moeilijker kopen.