TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Natuurlijk, hoe kan ik dat nou vergeten, het ene zakje is al warm toch;)

Roanna : zo raak je nooit zwanger hoor :finger:
Toos : ohhhhhhhhh ga jij 10 oktober opvakantie dan ???
wat een drama he dat hele gebeuren, je schaam je toch dood

Ik ga zo mn mandje opzoeken, misschien nog even naar de markt. Alhoewel er is geen markt meer om deze tijd enne is veuls te koud. De groetjes thuis ,slaap lekker en tot morgen maar weer

Ik 10 oktober op vakantie??? Heb geen idee, zou zomaar kunnen. Raak jij wel dan?

@Raak: Je zei toch zaterdag j.l. dat je ook wel zin had om met J. nog een weekje weg te gaan naar adr op 10 oktober? Oh, dat heb je niet gezegt? :smiley:

Toos: Gelijk heb je. Je hubs heeft miss nog wel lekker bananen meegenomen hier van de DeKa markt, dus wie weet wordt het nog leuk vanavond.

Weltrusten hoor en slaap lekker en jij ook groetjes thuis. :kus::dag:

Toos : niet dat ik weetsmkiek
Slaap lekker enne ook de groetjes thuis, idd veels te kpud voor de markt, volgend jaar mei weer :lol:
Roanna :slaaplekker meissie en tot morgen weer:kus:

Ik heb bananen op zn nachtkastje gezien, vertel morgen wat je ermee kunt doen:dope:

@Raak: Dan al???

Weltrusten meiden. :dag: :kus: Het was me weer een waar genoegen. :slapen:

Toos: Ben benieuwd!

Nou ga ik echt, slaap lekker:kus::dag:

ben ook nieuwsgierig nu, veel plezier :smiley: :dag::dag::dag:

Goede morgen meiden!

Ik moest zowaar een pagina of 4-5 bijlezen. Jullie waren weer goed op dreef. Alcohol, strings en kalotjes. Wij hadden snelle attracties en oliebollen op de kermis. en daarna een drankje in het cafe. Dat is nog eens wat anders he. En dan kom je thuis, zet de laptop aan en dan val je in slaap.
En vanmorgen stil op WW … geen lijstje op de vroege morgen want onze secretaresse is met vakantie.
Hier weer prijs vanmorgen. Kwam vorige week de taxi om 8.05, was idd een beetje aan de krappe kant want het is druk 's morgens in en om N. Deze week dus om 7.30. En jawel hoor, vanmorgen stond ie er al om 7.20, vette stress bij J want hij was nog niet klaar natuurlijk.
Hier nog steeds triest weer, wind en zo nu en dan regen.

:turkey:**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**17/09 Crazymar
**18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Goedemorgen meiden…

pfff wat een ouderwets slap gel*l gisteren, maar wel weer gezellig…

en jawel de forumbeheerder neemt de taak van tlr over…

hubbie thuis, kan niet op of neer…

Ik op mijn werk…en niets te doen tot nu toe…ik kan wel de deur open doen, collega niet, …hoe moeilijk kan het zijn na meer dan een week om een tac goed te programmeren.

Ook goedemorgen.

Fijn dat het lijstje bijgehouden wordt, maar hij mag dan wel even gecorrigeerd worden, want dacht toch wel dat… ja, ja, Toos en familie nu bovenaan hoorden te staan. Maargoed, miss wordt het nog veranderd vandaag.

@Bloem: Gaat het een beetje? :kus:

@Viva: Slap gel*l? Waar? :evil: Oh, dus hubs toch thuis? Tja… als het niet gaat, gaat het niet. Gaat hij er nog even mee naar de HA?

@Marion: Dus daar alles nog niet op schema zeg maar? Het is dus of wachten of haasten voor dat busje?

Nou, verder heb ik ook niks te vermelden. Vanmiddag na het werk ff met kokkie mee voor de bloeddruk en suikercontrole, dus zijn de middag wel weer zoet.

Iedereen een fijne dag. :dag:

**:jamaica:Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Zo dat is het gewone lijstje denk ik

Zo dadelijk komt er koffievisite(mn vriendin met de 2 jongens) dan eten en om 15 uur naar t werk
Geen bijzonderheden, lekker geslapen, maar va 4-5 uur liggen draaien…

goedemorgen :dag:

jullie zijn weer lekker bezig geweest gisteren hahahahahah ikke nu te werk… vanmiddag foondienst, dus kom dan nog even spieken :smiley:

Goeiemorgen,
Yessssssssssss, staan weer bovenaan het lijstje. Hier schijnt de zon, wel veel wind. Hub wil vandaag bijtijds thuis zijn, dus wie weet wordt ik wel weer even uitgelaten
@Viva: Heb je hub toch niet met rust gelaten gisteren? Wens hem beterschap met zn rug
@Marion: Wat een gedoe met dat busje, hopen maar dat ze een vaste tijd gaan aanhouden waarop ze aan de deur komen. Heeft J. het naar zijn zin daar op school?
@Bloem::kus:
@Beps: Veel plezier met de visite
@Roanna: Succes voor kokkie vandaag
@Damber: Werk ze

er kan weer gestemd worden:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=76596

Jeeetje wat een slap ge-ouwe-banaan… :wink: hahaha moest wel lachen… :smiley:

Ik vrij druk op het werk nu… Dus heb het wel half gelezen, maar ook wel wat overgeslagen!!!

FIjne dag!! :kus: :dag: