TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Toos :doet ze nou net of wij de enige drankorgels zijn ??? Waaaaaar haalt ze het vandaan he:biggrin:

Welja, je hebt toch wel gezien wat ze naar binnen goot in ADR? Ze zag zelfs een schoen met een been er aan staan:unibrow:, viel haast over mn bedje

:crybaby::lol::lol:

@Raak: Ik heb nog geen tandenbakje. Krijg je geloof ik cadeau als je naar het zorgcentrum gaat en daar heb ik nog steeds niets van gehoord.

Roanna zei wel dat ze de aardapples ging afgieten, zag ze wel afbuigen de bar in

Toos : jaja dat been he, en dat is niet het ergste, ze vergat het ook steeds weer mee te nemen:lol:

Ze was ook steeds haar schoen kwijt, zat aan dat been he

Ja, dat is waar. Ik vergat nog wel eens iets. :slywink:

Lag ik al in bed en dacht opeens… oeps… dat lukt niet. Waar is mijn been?

Enne ze was zo uhhh beschonken dat ze de plakstrip uit haar nieuwe tankinibroekje was vergeten

Roanna : nee daar wil je niet zijn hoor, hebben ze geen coctails, alleen advokaatjes met slagroom
Toos : ohhhhhhhhhh is dat aardappels afgieten, ik dacht al…ze krijgt daar steeds zo’n kleurtje van

Precies, ze ging ook wel eens de boontjes doppen, dat was dus gewoon naar een andere bar

Enne weet je waarom ze binnen wilde eten?.. Hoefde ze niet ver te lopen,

Roanna : wanneer gaan we weer op vakantie ???:tongue:

Toos : dan moeten we wel paar extra pakken tn meenemen denk ik zomaar
Roanna :P+W begintttttttttttttttt, ben je al uitgekleed ??:wacko:

@Toos: Binnen hebben ze knappere obers. smkiek

@Raak: Jullie gaan toch mee 10 oktober?

Denk dat ze inmiddels in dr doll voor de buis zit:biggrin:

Zie Bea op hvn, leuk zo’n geplukte kip op haar hoofd

In de doll? In mijn flanellen pyama zul je bedoelen. :lol: Brrrr… veel te koud!!

Ligt je WWzakje al in bed

Oh en dan die hoedjes. Afschuwelijk.

Ja, alle twee al. :tongue: