Zoooooooo dames, kreeg ff koffievisite en moest gewoon een half uur bijlezen
Zie dat het weer koud word en de patroontjes dus tevoorschijn komen, anders wordt het maatje pisang:unibrow:
@Raak: Oh meid… ze heeft vanmiddag pas dat smsje gezien. Had je het gelezen? En wij maar denken het is crisistijd… ze zal wel geen beltegoed meer hebben!!!
:crybaby:Nou ben ik zielig, helemaal Remy hier:so:
Roanna : gelukkig jij bent er nog. Nou he, wat heb je daar nu weer aan, kun je net zo goed GEEN gsm hebben:p
Nee ben er wel, maar ook niet…ben doodmoe…maar kom maar niet naar bed
@Toos: Hopelijk zoekt ze niet alle familie weer op. Kan ze eindelijk een stukje afsluiten om verder te gaan… Heb echt met ze te doen…
@Raak: Ik ga toch wel naar bed nu…
@llen: Trusten!!!
Beps : wat is dat nu meisje, las een half uur geleden dat je naar bed was:finger: Maar ja, misschien maak je nu dan wel een normale nacht en zit je weer in het juiste ritme:kus:
Ben er ook nog hoor, heb trouwens een abbo dus geen beltegoed. Krijg je van narcoses he last van je geheugen, wist dus ook niet waar mn tel is en had hem ook niet gemist
@Beps: Slaap lekker
Toos : leuk banaantje !!
Toos:hoop niet dat je gratis belminuten en sms-en hebt want daar kom je op die manier niet aan he:finger:
@Beps: Ben het helemaal met je eens wat betreft TRL. Tuste voor nu. :slapen: :kus:
@Raak Nee, ik blijf nog wel heel even hoor. Zal ik er nog een voor jou indoen dan?
@Toos: Dat wist ik wel dat je een abonnement had. ![]()
Zit ik nu in mijn eentje? :drugged:
Nou, dan ga ik zo maar P en W kijken. Zal wel over de troonrede gaan. :idea:
:idea: Lager. :idea:
Beps:welterusten voor nu dan he
Roanna : nou schenk nog maar een afzakkertje in he
nee hoor ben er nog steeds
Ga niet naar de troonrede kijken, wordt toch depri van. Zit met een half oog naar dirty dancing te kijken
Toos : das ook mooi he worden wij zomaar over het hoofd gezien enne P+W is nog niet eens bezig:so:
Ja ja staat Roanna netjes, en zelf is ze bezig met plaatjes raden
Ja maar jullie laten mij hier alleen met die fles zitten. Wat moet ik ermee?
Nee, is nog niet begonnen, maar moet ook nog uitkleden, tanden poetsen enz. ![]()
Opdrinken???
Roanna : oh oh dacht dat je gewoon je tanden naast het bed zette