TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

De zoon van de buren van mn broer, kun je het nog volgen, is er rijk van geworden. Die is eigenaar van c*nd**mfabriek.nl

Heb vanavond even zitten surfen voor shutters…vind het zo gaaf die dingen, maar wat is dat duur zeg…

hier op de A13 staat een mega bilboard van die fabriek.

Naar de “markt?” Nee joh. Mijn overbuuf heeft de MSN sinds kort ontdekt en of ik ff wat smilies wilde zetten.

Daar is onze oudste door geboren, door een scheur. :biggrin:

Vaderdagkado? Is er iets wat ik nog niet weet?

wist niet dat daar kinderen door geboren werden…:unibrow::unibrow::unibrow::kus:wel verwekt:unibrow::unibrow::unibrow:

Nou laat ik het dan zo zeggen…Mijn naam is Otje en ben geboren door een scheur in een kapo***. :unibrow:

Maar het is echt waar! :paranoid:

Ik probeer altijd te rekken… vooral UIT te rekken…hihi…

Collega heeft een webshop van allerlei ‘speeltjes’ tegenwoordig ook al zo een ‘niet meer schaamte verwekker’!!! Laatst heeft ze eea meegenomen naar kantoor…hihihihi…
Nu nog even zitten en dan pitten

tot morgen(Pff die TRL zit gewoon nu in Kusa…Gun het haar…maar …toch… ikke wil ooookkkkkk)

hahahaha die Roanna, tja risico van het ding zeg maar…

Beps volgens mij is Tlr…nog niet geland, maar ze is als het goed is onderweg, kan me voorstellen dat je ook wil…

Zo meiden ik hou het voor gezien voor vandaag…

voor iedereen alvast welterusten…ik meld me morgen weer…
doei…

@Beps: :kus: en weltrusten voor zo. Komt heus wel weer. :kus:

@Roanna: Ik kom niet meer bij:crybaby::crybaby::D:lol:. Vertel je nog wel eens wat hub voor vaderdag heeft gekregen
@Viva: Doe de groetjes aan hub, slaap lekker voor straks
@Beps: Maak me wel zorgen hoe trl volgende week weer terugkomt

@Viva: Jij ook slaap lekker en tot morgen en laat je hubs nu met rust he met z’n rug. Niet teveel vermoeien he!!! :slapen: :kus:

@Beps: Slaap lekker voor straks en jij ook de groetjes aan rubbie
@Viva: Hub kan niet naar de markt vandaag hoor, dusse dat wordt aan de tena voor het slijmspoor:D

Toos toch. Vetkees. :biggrin:

Oh, ik zie dat Raak ook weer thuis is. Gaan wij net naar bed… :dag:Grapje!!!

Hou het toch netjes:unibrow:

:lol::lol::crybaby:

@Toos: Ik ook, ik ook,… Ik maak me hoe dan ook zorgen om haar, maar vooral om C!!!

Ben nog steeds wakker…

@Beps: Goed zoooo, ja ik ook, heb echt met het ventje te doen. Nou ja hopen maar dat het mee gaat vallen, maar vrees met grote vrezen

Daar heb ik ook al aan zitten denken. Ik denk wij allemaal wel een beetje.

@Raak: Kun je het bijhouden allemaal?