@Toos: Gelukt!!! Geweldig jij.
Toos hij is gelukt…
Bloemmie hoe gaat het meis??? Merk je al iets.
Ja kan t wel, nou uhhh het is die van hub in vakantietijd:dope:
nou dan paste zijn vaderdag kadootje ook niet hahahahahahah
Jawel, daar kon hij uitrekken, hahahaha
“lig in een deuk hier”
zie hem al trekken en rukken aan dat ding…hahahahahahaha
dat vaderdag cadeautje heeft wel indruk gemaakt op jullie…!
hubbie staat boven onder de douche…(is vanmiddag lekker door zijn rug gegaan, dus kan niet op of neer arme hij is een beetje zielig), en dat is maar goed ook want ik lig hier me te bescheuren.
Wendy ik moest er zo om lachen, ik had zijn gezicht wel willen zien,maar vind het geweldig van jullie meiden…heerlijk
Pffff meiden; DAMES!!! Gedragen jullie een beetje… al die 'groot’spraak…;)!!!
@Bloemmie: En dan saampjes mysteryshoppen hihi…lijkt me gezelli!!!
Ik ga zo maar weer eens naar bed, lijk wel een oud wijf. Krijg de cirkel niet doorbroken. Word vroeg wakker, en dan niet meer slapen, dus ook vroeg moe…
Welk ding:unibrow:![]()
Ach arme hub, wens hem maar beterschap met zn rug
Als ik dan terug denk aan mijn eigen tijd (jeetje wat klinkt dat oud), alles in de mist der nevelen, en als ik het in mijn hoofd had gehaald om zoiets te doen, hadden ze me dat niet in dank afgenomen…geloof dat ze heel boos waren geworden…nu vandaag de dag kunnen dit soort dingen gewoon…haleluja…
dat laat ik even in het midden :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
O help het gaat weer helemaal nergens over…hihihihihihihihi.
Beps welterusten…probeer nog een uurtje te rekken…misschien kom je dan uit die rare cirkel.
Wat zijn de tijden veranderd he, vroeger gingen die dingen onder de toonbank en kreeg je het schaamrood op je kaken. Heb pas bij het kruidvat met verbazing naar een hele collectie van dat spul staan kijken
@Beps: Dat is de reden waarom ik een hekel heb aan onregelmatige diensten, je lijf weet niet meer waar het aan toe is
ja in alle kleuren en smaken en weet ik veel…vroeger ging je naar een drogist in een andere plaats of bij je uit de buurt om een doosje rubbertjes te kopen…nu gooien ze je er dood mee overal kun je dat spul kopen…dan heb je nog de befaamde beurs, waar ze je alles vertellen en voordoen…hahahahahahha
Ik denk dat Roanna even naar de markt is:)
denk het ook, …of ze is het meetlint aan het zoeken voor de juiste maat…of toch nog even naar de super…