@Viva; Mysteryshoppen is dat ze een opdracht krijgt voor een bedrijf en moet kijken naar bv service, klantvriendelijkheid enz. het bedrijf zelf waar ze opdracht bij uitvoert weet dus niet wie ze is
Roanna deze is wel erg overdreven, die kost je een vermogen…
http://www.polyned.nl/images_up/polyned.nl/specials/specials_polyned_17_banaan.jpg
oke een soort van spion dus…lijkt me wel leuk om te doen.
Precies, het is ook echt een type om dat te doen
Ja geweldig, maar je moet wel objectief blijven, en dat lijkt me moeilijk…
Roanna waar zit je ben je aan het meten…
Ik doe zoiets, maar dat in opdracht van een internetgeval en moet dan post thuis in de gaten houden van bepaalde bedrijven om te zien of het goed verstuurd wordt en krijg daar een bon van €10 per jaar van bal.com voor.
Ik mag wel uitkijken dat de belastingdienst hier niet meeleest. :unibrow:
Oh, ik nu ook post via de mail, dus ff lezen. :lol:
Zo ik ben er weer:
@Roanna: Ja van de Acrion… alleen is mijn kleur haar donker, dus ik ben niet ‘zo blond’ als het bij jou is. Wel mooie warme kleur heb ik nu…
@Ehhhh ja… ik weet het niet meer…
hahahaha ja vast daar krijg een een belastingaanslag van waar je niet goed van wordt…hahahahahaha
@Roanna; Hoef de mail niet terug hoor
Toos dat wordt jou nieuwe avatar…hij is zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
hij is leuk he, zal eens kijken of t lukt
Kan ook niet meer, want hij zit al in de prullenbak, maar wel lief dat je weer aan me gedacht hebt hoor! :kus:
Toos dan moet je hem eerst opslaan op je pc…
@Beps: Dat klopt ja. Vind die warme kleuren toch wel mooi voor dit seizoen. Ik doe het nog even voor ik weg ga. Eerst even naar de Turk hier knippen en dan een kleurtje erin.
Hij is te groot
jammer hij is echt gaaf.
resizen dan…
heb ook vrougah gemysteryshopt… erg leuk om te doen hooor… verdiende goed voor een middagje shoppen maar doe t nu niet meer, veels te veel regeltjes enzo
wist niet dat je het ook voor arkevlaai kon doen… had ik wel gewild…
Net zo groot als die van kokkie? :lol::lol::redface: