TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

We vonden het al een beetje vreemd, dat we niks terug hoorden en dachten… och misschien heeft ze geen beltegoed meer. :lol:

hahahah dan moet hij niet van katoen zijn anders krijg je er een van 40 centimeter…en van wol een van 10 hahahaha

Toos je oordoppen nog in…dus geen telefoon gehoord denk ik.

of druk met tellen in het breipatroon voor de string…

Ja wil ik wel doen hoor, 20 cm maar???. Heb vast nog wel goudkleur, heb ook zilverkleur, is heel leuk met rood

Nou, ik hoor 'm ook niet als die in mijn tas zit, maar zodra ik thuis ben ligt ie naast me bij de pc. Anders had ik JP’s telefoontje van vanmorgen ook gemist en nu dus niet.

Zeg maar maat banaan? In staande ovatie dan he

Moet wel een beetje ruim zitten. Had heel mn telefoon vergeten. Vanmiddag belde mn schoonzus op mn mobiel, zag het toen pas. Ze vertelde trouwens dat ze ook een week naar jamaica gaan, hun komen saampies in onze 2de week

Ja, zo ongeveer. Gaat je dat lukken denk je? Zeg maar wat je van me krijgt, want het is per slot van rekening crisis hoor ik net vanuit Den Haag, dus wil het niet voor niks. :slywink:

Oh Toos,… dat wist ik al. Maargoed. De anderen natuurlijk nog niet, dus vertel. :nod:

Tuurlijk wist je dat, heeft jp je verteld. Maarre is goed, je hoort wel wat het kost, is uurloon en ik brei niet zo snel

Mn schoonzus doet mysteryshoppen o.a voor arke en kan dus naar jamaica met korting. Is niet verkeerd dus

hahahah daar zit ook verschil in hoor.

mysterieshoppen wat is dat???

Toos toch nog een vorm van dat wil ik ook???

Ik gebruik voor hub maat chiqita, voor kokkie zo ongeveer klein bakbanaantje :smiley:

Wist ik het dan nog eerder als jij? Jij zegt, ik kreeg vanmiddag telefoon van mijn schoonzus.

Nee, maakt niet uit wat het kost ( gaat van de grote hoop) en doe maar kalm aan, want eerst moet je schouder goed genezen.

@Viva: Leuke Avatar heb jij. :idea:

hahaha je hebt ook duimpjes (bananen) is dat niet de goede maat, JP weet vast wel hoe groot die zijn.

@Toos: Heeft je hubs ook foto’s van de Dek* met die grote bananen? Zo een dus.

Ja, wil ik ook wel ff weten.