TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

nEUHHHHH hubs loopt niet zo hard naar de dokter…

Zo visite de deur uit, aardappels schillen om in De Pan patatjes te bakken(jammie met een entre coteje en sla) en om 14 uur warm eten. Zo mn maaltijd om mee te nemen klaar zetten…

Iedereen een fijne dag…

Pffff ik ruzie met de TNT… Ze hebben van Flo (envelop) ongevraagd een pakket gemaakt en nu mag ik nog 8euro extra gaan betalen… En dat doe ik dus niet!!! Die envelop woog 87gram en ik heb er al ruim opgeplakt… dus :finger: :finger:

Als het niet door de brievenbus past, dan wordt het automatisch een pakket… dat kan de reden zijn…(geen idee of dit zo is…hebben wij eens gehad met het verzenden van een slot)

Ik ben moe…moet nog werken en vergaderen…

Ja dat is het nou juist… Het past makkelijk door de brievenbus… :finger:

Toos: Pant* wordt overgenomen Suna*r… :wink:

Wat raar dan… Hebben ze ook verteld waarom het nu ‘ineens’ een pakketje is??

Neee… dus ik heb ze gemaild… Met de reactie dat het belachelijk is en dat ik dus niet betaal… En ze gaan het uitzoeken en binnen 5 dagen terugbellen… :finger:

@Cyn: Ik hoorde gisteren al dat pant* overgenomen wordt per 1 november. Al het personeel wordt op straat gezet, nemen ze niet over. R. was aangenomen bij tjeeptickets, ze had doorgegeven dat ze op vakantie gaat, was geen punt, doen ze nu moeilijk over. Dus of dat defintief doorgaat ik heb geen idee

Das ook belachelijk toos!!

Kon weer eens niet reageren:tssk:
Damber heeft vanmiddag tel.dienst dus spiekt hier mee
Bloem heeft de taak om het lijstje te plaatsen op zich genomen :kus:
Viva hubs echt thuis kan niet op of om, moet je hem maar verwennen meis
Beps had vanmorgen al visite en de warme hap ook weer op
Toos wat een gezeik nu weer over de vakantie, altijd iets he
Marion heb het trieste weer gezien, was weer bij je in de buurt, maarre niet om 7.20 hoor
Roanna met kokkie op controle, hoop dat ie zijn vragen ook stelt

Altijd gezeur…flo pas makkelijk door de brievenbus, toen ik haar terugstuurde stond er ook zo’n muts bij het loket, en zei, dat past niet door de brievenbus, ik zei echt wel, zo heb ik haar ook ontvangen, dus zij proberen want ze hebben zo’n bus staan, als ze twijfelen. Ik zei het is zacht dus je kunt het induwen, dat deed ze en flo glipte zo door die nep bus…dus geen probleem.

Toos, dat meen je niet…heeft ze een baan, doen ze niet moeilijk, en nu ineens wel…begint al lekker.

Snap niets van pant*…geen idee wat het is…blond he.

zo moeder zo dochter… maar dan alleen blond geboren :unibrow:

Goedemiddag. :dag:

@Damber: Ze bedoele antareizen, ( een touroperator) die is overgenomen door Sunir.

Zo, heb weer bijgelezen maar was gelukkig niet veul.

Poppetje die volgens T*T niet door de gleuf past, bijbetalen, piepers schillen voor in de "PAN ". Mmmm lekkel. Raak, die weer eens niet kon reageren. How come toch? Toos ook al niet zulke leuke berichten over tjieptickets. Vervelend nu weer. :disgust: Hubs van Viva die niet hard kan lopen, dus ook niet naar de HA. Damber en Cynthia ook nog gezien vanaf het werk. Dat was het wel zo’n bietje toch!.

Nou, met kokkie was gelukkig alles goed. De internist was heel tevreden . Gemiddelde bloeddruk goed, cholesterol goed, nieren goed, suikerwaardes… redelijk goed, dus over een half jaar weer terug komen en tussendoor even op controle bij diaverpleegkundige.

Over die maagpijnen zei hij niet veel. Moet eerst naar de HA en dat gebeurt morgen. Was buiten dit consult om zei hij. Ik zei dus… ja maar we zijn nu toch hier. Hi, hi. Maargoed, we blijven maar lachen, zo ook de internist, want dat is een toffe jongeman. Kijken maar even wat de HA er morgen van zegt.

Zo, ga nu eerst ff een hapje eten. ( nasi )

Ik bijna naar huis…

Fijne avond!

:dag: :kus:

heb zin in frietjes…
maar de frietboer bij mij op de hoek maakt geen lekkere :frowning: misschien ff langs de mac rijden…
mmhh…

De nieuwe Pan heeft VEEEEEELLLL lekkerdere frietjes dan de oude… en ik had er ook zo een zin in!!!

@Beps: Hoe kan dat nou? Wat is het verschil dan ? Nouja… as tat het maar lekker is. :slight_smile:

@Bloem: Mmmmmm… lekkerrrrrrrrrrr. Ma****************

Bloem :naar het favo restaurant van Roanna:D
Beps : vernieuwde versie van de Pan maakt nog lekkerderdere friet
Cyn : hoe is de ruzie met T.T afgelopen?
Damber : blond geboren
Viva : beetje blond…
Roanna : gelukkig alles weer ok met kokkie, morgen maar weer verder kijken dan he

@Raak: Ja, morgen weten we waarschijnlijk meer, maar voorlopig had hij er geen last meer van. Maarja… hij is zo’n iemand… die wel voor (bijna) alles naar de HA loopt. :unibrow: Pffff…

Nou, ik moet me ff afmelden. Buuf vroeg of ik ff een uurtje op wil passen. Nou, dat doe ik wel even, dus niet teveel beppen hier hoor. :unibrow:

Latersssssssssss :dag:

Zo gesprek op het werk gehad, ze vonden het erg knap dat ik wel wil werken aan een betere ik…(daar hadden we laatst eea over gehad!) Echt heel knap…en ik kan ZOOO goed complimenten aannemen(NOT!)

Nu… tot 23 uur werken. Ik heb zaterdag vrij gevraagd/genomen. Kan ik naar mn zus, mn ouders komen daar ook(nadat mn zus ze van schiphol heeft gehaald!) en daar mee eten…