TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

He meissie wat vervelend, ja de galblaas zit aan die kant, soms heeft het er ook mee te maken wat je gegeten kan hebben, vooral scherpe spijzen willen de galblaas nog wel eens prikkelen…ook veel suiker en vet eten doen dit.
groot gelijk even langs de ha, je hebt er niets aan om er te lang mee door te lopen.

En waarom is het geen spoed vraag ik me af?? Met zijn klachten(hart/suiker/leeftijd) is ALLES spoed vind ik!!! Gewoon terugbellen en zeggen dat hij alweer een aanval gehad heeft, en dat hij vanmiddag MOET!!!(ohhh ik HAAT die HA’s en vooral de assistentes…die denken dat ze zelf dokter zijn!!!)

Beps rustig denk aan je rikketik, het is overal hetzelfde…

Ikke ben zwielig, heb nieuwe laarzen aan na maanden van alleen maar slippers, en nu heb ik al 3 blaren…auwwwwwwwwwwwwwwww

Ja maar weet je…hij belt vanmorgen op en blijft dan te bescheiden. De ass vraagt ook verder niet door en hij denkt dan van… oh ik kan in ieder geval van de week terecht. Ik zei ook, dat hij had moeten zeggen waarvoor hij belt en dat deed hij niet. Vroeg alleen om een afspraak met de HA.

Nouja, we wachten het maar even af. En anders maar even doorgeven bij de internist, waar hij een dag eerder naar toe moet.

Bedankt voor het luisteren.

Ik ga ff werken… Hiep hiep hoi. :tssk: Laterssssssssss:dag:

@roanna
Hè gatver voor kokkie en dan ook nog voor de vakantie.

@damber
Zonder collega, balen!

@wendy
Wat een vervelende werkdag, 3x een klein tijdje maar je kunt net de hele dag niets doen…

@trl
Morgen lekker weg!!! Hoe laat vliegen jullie?

@viva
Zonder printer, zonder collega en de zon in je gezicht… LEUK :frowning:

@marion
Oh fijn zo’n vroege taxi…

Ook nog blaren, niet je geluksdag vandaag.

Ik ook weer achter het bureau, langzaam slinkt de achterstand… wordt ik ook weer iets rustiger van. Zaterdag nieuwe broeken voor G. gekocht, want hij liep op hoog water, nu iig weer 3 passende broeken. De rest kopen we later wel weer. Gisteren bij mijn zus op visite geweest en op de terugweg bij de Mac gegeten mmm.

de kleine man groeit goed zo te lezen…en jij wat meer rust…

goedemorgen
Roanna : je bent waarschijnlijk al weg maar wat een vervelend nieuws. ik zou iig niet accepteren om tot donderdag te moeten wachten, vind dit echt niet normaal.Als kokkie klaagt is het serieus en loopt hij er waarschijnlijk al langer mee.Probeer gewoon eerder, uiterlijk morgen, een afspraak te krijgen.:kus:
Beps : weer thuis en lekker rustig aan vandaag
Viva : bij jou is het weer echt maandag enne blaren: jakkes en pijnlijk.we moesten in een land wonen waar we nooit dichte schoenen aan hoeven:biggrin:
Damber : het zit waarschijnlijk in de familie :bij jou dus ook echt maandag
Wendy : mag 3 x vandaag komen opdraven, dat zijn flink gebroken diensten, maarre gelukkig bijnaaaaaaaaa vakantie
Trl : voor jou echt allerlaatste daagje voor je gaat>>>
MK : gelukkig grootste stapels weg nu, soms heb je ineens dat niets meer past he bij die kleintjes.Dat zijn dure momenten
Marion : vervelend zo ineens de taxi al daar. is je hele planning naar de vaantjes

Goeiemiddag,
@Raak: Mooie update, sluit me er gemakshalve bij aan.
@Roanna: Zou het er ook niet bij laten zitten, zou terugbellen om eerder een afspraak te krijgen
@Trl: Aftellen voor jou, zijn je koffers al gepakt?

Ik heb weinig nieuws te melden, scharrel wat in huis, wordt af en toe even uitgelaten. O ja hebben al ingechecked bij arkevlaai, zitten zowel heen als terug achter in de plain>>>

Ik ben het helemaal met Raak eens over Kokkie!!!
Gewoon zelf nog even bellen Roanna: Morgen is weer een dag eerder dan woensdag, en als hij klaagt dan heeft hij er al weken last van moet je maar rekenen. En gal…ohhh zo veel pijn…arme kokkie

Kan dat zomaar Toos?? Wat lekker dat is dan wel een pluspunt van Vlaai dus… (vind ik zelf)

Ja je kunt bij de vlaai 3 weken voor vertrek al inchecken. Moet je trouwens wel voor betalen

Toos : dan schiet het wel snel op zo he

Ja het schiet zeker op, nog uhhhhh 2.5 week>>>:vak02:

Wat!!! betalen bij arkevlaai om in te chequen, nog even en je betaald per kilo bagage

O bah…zit hier alleen, in een hok met de lamellen dicht (anders staat de zon precies in mijn gezicht), heb geen ene reet te doen…zie niemand…komt niemand…en heb zere voetjes.

vinden jullie mij nu niet zielig, en moet eigenlijk nog blijven tot 4 uur, nou dat dacht ik ff niet…

Vind het ook belachelijk dat je moet betalen om in te checken, maar ja als je zeker wilt zijn om bij elkaar te zitten moet je wel. Enne heb echt met je te doen viva, kun je je laarzen niet een poosje uitdoen, ziet toch niemand

Roanna,zou er zelf achteraan bellen of je kokkie niet eerder terecht kan.:kus:

Toos,nee koffer nog niet gepakt denk vanavond of morgenochtend als C naar Kdv is.

Mk,vliegen morgen om 19.50 uur.

Straks de spalken ophalen.
Heb alleen maar een confirmation formulier van Condor gehad,neem aan dat dat voldoende is.

Viva : vind je echt heeeeeel zielig:kus:
Toos : enne opletten, vorig jaar hadden mijn zus en ik betaald maar zaten nog niet bij elkaar, was een foutje!!!, geld wel terug maar wat heb je daar aan:evil: