TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Roanna : ja zeker he. dachten ze dat jullie gingen emigreren dan ??? haha

toe maar
roanna weer visite gehad vandaag, jou koffiepot draait overuren.

Bloem weer bij de wakkere wereld, lekker lang geslapen dus.

Nee geen ramen gezeemd had er echt geen zin in.

Zo ook weer thuis,cluppie heeft het goed gedaan,ben tevreden,helaas geen dubbele cijfers.Daarna na ouders van vriendin geweest en lekker bamisoep gegeten.

Roanna,het weekend van de meetings…

Trl : ja was weer genieten voor jullie he :slight_smile:
Viva : lekker relaxen mag ook weleens hoor:kus:

@Viva: Nou, het Sens*o-apparaat. Kep geen eens een koffiezetapparaat meer. Oh, toch wel, maar die staat in de kast, dus als jullie een keer komen… en je wilt toch liever “gewone” koffie, kan dat ook nog hoor. Kep ook nog wel filterkoffie en zakjes… dus. :wink:

Niets mis met die senseo…helemaal NIETS!!! Heerlijk bakkie

Zo meiden. Het was een drukke dag… Nu eve nnietsen en dan snel naar bed. Ik moet morgen weer heel vroeg op!(om 7 uur weer te werk zijn, dus om 6.30 de deur uit…)
Tot morgen…

Beps ik vond het ook een lekker bakkie hoor !:smiley: welterusten en tot morgen :dag:

@Beps: Weltrusten en tot morgen en werkse eerst. Nog bedankt voor jullie komst hoor!

@TRL: Pffff… wat een uitslag he. Kun je met een gerust gevoel een weekje weggaan.

Zo, heb eigenlijk ook een prachtig weekend gehad en nu weer over tot de orde van de dag, dus morgen weer werken allemaal en voor sommigen van ons weer, tot aan de volgende vakantie. :tongue: :zon02:

:kus:

Zo en ik ben weer wakker. Mag weer naar het werk zo, ben er echt nog niet aan toe eigenlijk.
Lag zo lekker te slapen!!!

Nou goed, iedereen weer een frisse en vrolijke werkweek, of een voorspoedig herstel enzo…
:kus:

:turkey:**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**17/09 Crazymar
**18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

@TRL: Laatste werkdagje dus…lekker op vakantie!!!
Smile lieverd, je gaat weer daarheen…:kus:

Goedemorgen :dag:

Roanna; gezellig onverwacht bezoek gehad en dat 2x!!
Raak; gelukkig een hele uitlaat onder de auto en lekker op vizwiete geweest…
Beps; naar de show geweest (hoe was die?) en daarna op de koffie bij roanna
Zussie; dat is geen geld zeg!! ik heb ook nog dagen :smiley: whahaha
Cyn; een nieuwe familie…
Bloem; lekker lang geslapen
Marion; ook een kokkie, maar dan niet voor thuis hihi
euhm… iets iemand vergeten :kus:

Ikke weer op het werk en 0,0 zin…

pffffffffffffffff collega ziek (vorige week al)… als hij vandaag niet komt… mag ik tot 17:00 uur blijven… :frowning: :frowning: :frowning:

Goede morgen …
Hier was het hurry vanmorgen. De taxi stond maar liefst 35 minuten vroeger dan normaal voor de deur. Niet door gegeven door het bedrijf, och arme, ze moest overal wachten.

Ik heb mooie updates gezien en daar sluit ik me lekker bij aan.

Hier ook weer op het werk…geen printer…de zon volop in mijn gezicht en collega komt ook vandaag niet…blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…echt weer maandag. dus.

Damber arme jij…

Ik kom ook weer ff buurten, weer druk aan het werk. Vandaag 3 diensten, 1ste zit er al op van voorschoolse opvang 7:00 tot 8:30, straks weer tussenschoolse opvangSO van 12:00 tot 13:00 en daarna nog buitenschoolse opvang van 15:00 tot 18:00, dus aardig onder de panne.

Kijk onze meiden zijn er ook weer(Damber en Wendy)

Ik thuis ondertussen, rustig dagje houden!!!

groot gelijk Beps lekker rustig aan.

Goedenmorgen all. :dag:

Kijk, dat vind ik nu ook leuk, dat die “meiden” zich ook weer even melden. Top!!! Jullie ook werkse weer hoor!

Sluit me verder ook even bij de updates aan, maar wil toch even wat zegen. Maak me een klein beetje zorgen om kokkie… Om kokkie zullen je afvragen? Vooal die 'm net nog gezien hebben.

Hij heeft al een paar weken dat hij s’nachts (ochtenduren) wakker wordt van pijn aan de rechterkant van zijn maag. Ik denk daar waar de galblaas zit. Het komt zo op en gaat ook vanzelf weer weg, zegt hij, maar kan daardoor niet meer slapen. Het rare is… ook niet elke nacht, maar zo nu en dan. Daarnet afspraak gemaakt met de HA, maar kan niet eerder ( geen spoed) donderdagochtend terecht. :tssk:

Nu moet hij toch eerst woendsdagmiddag voor controle naar de internist voor de suiker, dus waarschijnlijk kan hij het daar ook even aangeven. Pfff… vind het maar niks hoor en dat zo vlak voor de vakantie, maarja… als het niet gaat, gaat het niet. Hopenlijk is er met medicatie wat aan te doen, als ze tenminste weten wat het is, of kan zijn.

Verder is hij goed van pas hoor, maar ik maak me er toch een bietje zorgen om. Het ergste is… ( nouja?) ik merk er niks van, want ik slaap gewoon door, omdat hij mij er niet wakker voor wil maken.

Nou, moest het ff weer kwijt. Verder iedereen een fijne dag hoor! :kus: