Roanna,dat is met z’n drieen.Vorige keer toen we pakketreis hadden zat het ontbijt er niet eens bij en hadden we geen bad,nu dus wel appartement met bad gevraagd en uitzicht op zee…
@TRL: Nou, echt niet verkeerd dan hoor. Dat is nog wel eens te doen zo dan. Super. ![]()
@TRL
Maar hopen dat jou cluppie het net zo goed gaat doen als onze club gisteren. J zit in een hoger team nu en zij wonnen met 15-1.
WOW EEN SUPERMOOIE FOTO VAN C!!!
@Viva
Jij nog plannen voor vandaag?
@Beps
Op weg, of inmiddels al, in Zutphen. En wie weet nog een bakkie in A’doorn.
@Roanna
Inderdaad, alsof je nooit weg bent geweest. Vorige week waren we nog daar maar dat lijkt alweer zo lang geleden. Stom he, dat de dagelijkse sleur je weer zo snel opslokt.
Goedemiddag allemaal,
Trl: vandaag naar cluppie, wat een lieve foto weer.Voor die prijs kun je nog eens een extra keertje naar Kusa gaan he
Beps : Naar Zutphen en als er tijd is…misschien weer een minimeeting
Roanna : voor jullie ook een fijne zondag
Viva : Heb jij nog wat leuks op het programma staan ?
Marion : ja he, reis gewoon het hele land door, gezelli !!!Mooie prestatie van J 's cluppie
Cyn :ook Turkse familie erbij
Bloem : fiets gelukkig niet weg, laat ze maar lekker zeuren, toch?
Zodan J. zijn club niet slecht helemaal niet slecht.
Tlr…wat een droppie, nou hij lijkt wel een echt model. Wat een lieverd…
En dat is geen geld hoor met zijn 3tjes, maar het is voor 1 week dat is niet zo lang hoeveel was het voor 2 weken???. Misschien iets om even via pb die link te versturen…zo wil ik ook nog wel ff weg (helaas hubs geen dagen meer).
Ik vandaag geen plannen, ben net gedouched en hubs is in de tuin aan de gang…wilde eigenlijk ramen zemen maar heb er geen puf voor vandaag, dus dan maar niet.
:dag:
Niet veel blijven hangen… Raak en Roanna aan het meeten… en verder weet ik het niet meer…
Is het niet weer eens tijd voor een echte meeting??? ![]()
:kus:
VIVAAAAAAA: ik heb nog dagen… ![]()
@Cynthia: Ik ook nog wel. ![]()
@Raak: Is de uitlaat van J.'s Porch* nog wel heel? Ik hoorde jullie nogal over de “verkeersdrempel” gaan. Hi, hi.
@Viva: Ook geen spannende dingen vandaag. Hier ook niet hoor. Kokkie ook in de tuin weer bezig, maar dan nog steeds met de latjes van het balkon. ![]()
@Marion: Inderdaad… je bent zo weer in het oude ritme en gewoontes. Bah!!! Maarja… de pot moet eerst weer vol he?
:wub: :wub:
Roanna: hadii lets go
’
@Cynthia: Nou, ik ga zo mee hoor!!! :vak01: Hi, hi.
Zo, Beps en Rubby zijn al onderweg hier naar toe en komen zo dus toch even een bakkie doen hier. Nou, het is me het weekend van de minimeetings wel hier he!!! Gezelli hoor!
:lol:
Ik meld me dus weer even af. Latersssssssssssss :dag:
Roanna: hahahaha… zeg maar wanneer…
Moet je wel kokkie maar ook meenemen… Dan hebben we allebei goed gezelschap ![]()
@Viva
Toch maar niet aan de ramen vandaag. Als het zo’n weer is als hier heeft het ook geen nut. Blijft hier aan het regenen, wel niet hard maar toch.
@Roanna
Zit er gezellig bij dit weekend, ze blijft maar aan het meeten.
@Cyn
Heeft nog dagen, de tickets zijn spotgoedkoop … idd hadi ![]()
mogguh…
vandaag wel door kunnen slapen, en dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar het was stil in huis en in de buurt en voor ik het wist was het alweer laat…
nou ja… zal vannacht dan wat worden…
@ roanna lekker meeten!! leuk hoor, je zegt het altijd zelf, bel maar als je in de buurt bent hahah nu iedereen tegelijk!
@ marion en hoe bevalt het J. op zijn nieuwe school?
gaap… zo maar es afwassen en weer met de kaartjes bezig…
en deze is speciaal voor beps ![]()
http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2009/09/funny-dog-pictures-smaller-step.jpg?w=497&h=700
@Bloem
Dan zal je het nodig gehad hebben moet je maar denken.
Het bevalt J goed op de nieuwe school. Kreeg vorige week de 1e foto, meneer was groentensoep aan het koken. Schort aan en druk bezig de bloemkool in stukjes te snijden. Gaat je goed af zo te zien, zei ik, kan je mij ook helpen in de keuken. Ja duh!! Wist ik dus ook meteen waaraf en waaraan.
hihi ben je weer mooi klaar mee dan ![]()
Zooo weer thuis. Wij hebben echt een bakkie gedaan, moesten weer naar huis, Aiji moest uit!
@Bloemmie: WAHHAAAHAHAHAHA… ja ehhhh niet meteen de trap in 1 stap willen nemen hoor…hihi!!!(hij is echt leuk!!!)
Was gezellig even zo bij te kletsen…
Cyn : wat mij betreft kunnen we wel weer meeting plannen hoor
Roanna : nou nou meis jij een hoop visite. Nee hoor dat is de bescherming die je altijd hoort, heb je hier wel nodig met al die drempels:tssk:
Beps : naar Zutphen geweest en mini meeting onderweg gehad
Bloem : heerlijk lang geslapen vandaag
Viva : echt gen zin om ramen te zemen, groot gelijk hoor
Marion : nou dat wordt dus de rest van je leven gewoon zelf koken, weet je dat ook weer haha. Hier geen regen gehad hoor, heb lekker in de tuin zitten lezen
Als Viva, Roanna en Cyn toch al met Trl meegaan…>>>:vak02:
Zo, ben ik ook weer. Mijn overbuuf had MSN ontdekt en daar moest ik dus even aan geloven. Ha, ha.
Ja, was ff weer gezelli he Beps. Ook weer lekker even bijgebabbelt over van alles en nog wat en zo blijven we op de hoogte. ![]()
@Bloem: Heerlijk lekker lang uit kunnen slapen en zelfs te rustig las ik. Leuk plaatje hoor. Echt iets voor Beps ja.
@Raak: Dan was het weer hier andersom als gister. Nu hadden wij zon en iedere keer een buitje tussendoor, zodat kokkie weer naar binnen moest en niet verder kon met de latjes. Hebben we gister echt geboft he!!!
Oh, gelukkig maar. Zou anders zonde zijn van die mooie auto Mijn buren hadden 'm zien staan en dachten zo van… zo, die doen maar. (Wij dan dus he) Ha, ha.