Zou wel weer typisch vlaai zijn als dat zou gebeuren. Gaan er maar van uit dat het goedkomt. R. had in juni ook van te voren ingechecked en geen probleem. Ach we zien het wel
@toos
Dus vlaai is zo gek nog niet ![]()
@beps en raak
Gezellig op de koffie geweest het weekend, Roanna heeft het er maar druk mee ![]()
@viva
Lekker de laarsjes uit, straks is alles stuk.
Ohhhhh ik ben thuis, Laarzen uit:chin:…5 blaren waarvan 1 mijn hele kleine teentje bedekt.:beef:… snel weer slippertjes aangetrokken…die laarzen moeten nog maar even wachten…
:zon02:schijnt hier lekker.
Tlr…dat wordt nog even werken als je thuis bent om de :vak01:te pakken. Maar ja morgen heb je ook nog bijna de hele dag…en ook nog de spalken gehaald zal wennen zijn.
Toos ja het is altijd afwachten, we gaan er van uit dat het dit keer goed gaat allemaal…nog een paar dagen en dan lig je weer aan het:vak02:.
Tja Raak dat schiet niet op geld terug maar niet bij elkaar zitten, hoe moeilijk kan het zijn:tssk:
Ik nu toch zo maar even de ramen zemen beneden, het is allemaal spinnenrag en zand:evil::evil::evil::evil:.
Roanna voor jou en kokkie een dikke:kus:
Goedenmiddag :dag:
Hier ook een lekker zonnetje, maar vond het net best koud. Als het zo blijft, doe ik ook de laarzen weer aan. Ha, ha.
Oh, zielig jij Viva. :kus: Gelukkig hoefde je geen hele einden te lopen vandaag.
Nouja… dat over dat ik dan maar zou bellen… nee, dat wil hij beslist ook niet, want hij is volgens mij allang blij dat hij van de week mag komen. Wat jullie ook zeiden, had ik hem gezegd… maar nu kon het wel even wachten. Weet je… ik krijg het nooit mee, want echt… ik slaap meestal als een blok en s,ochtends verteld hij het mij dan en het is ook niet iedere nacht. Toevallig vannacht dus weer. Maargoed, we doen het zo als hij het wil. Toch??? Ik voel het niet, maar maak me dan altijd snel zorgen. We wachten het maar af!!! Mannen… :evil: :evil: :evil: Soms???
Hij staat nu buiten weer te schuren, dusssss… :tssk:
Oh, een collega was net terug van Kusadasi en had het weer zo gaaf gehad en ze was me toch bruin. Leuke verhalen had ze weer. Veel zilver gekocht.
Pfff… wat duurt het van mij nog lang!!! :tssk:
TRL eerst en dan Toos. Heerlijk hoor!
Tja als kokkie zelf niet anders wil, dan houdt het op he. Enne na mij mag jij he, schiet ook al aardig op toch. R. belde ze heeft de reispapieren gekregen en… een aanbod voor een contract bij tjeeptickets.nl
@toos
Dat is goed nieuws! Lijkt het haar wat?
@roanna
Als hij zelf niet wil, dan houdt het op…
@Dames: Precies. ![]()
@Toos: Oh, wat goed voor je dochter. Waar komt ze dan te werken? Wel een bietje in de buurt, of moet ze er een eind voor weg?
@MK: Fijn dat het bij jou nu ook wat rustiger is. Is voor jezelf ook fijner he!! Je zat toch al een bietje met dat van M. op de BSO, dus kan je het er eigenlijk even niet bijhebben dat je het te druk hebt. Gaat het nu goed met M. op de bso?
Volgens mij lijkt het haar wel wat, iets is beter dan niets he. Ze moet er ongeveer een half uur voor rijden, kantoor zit in Oosterhout, dus valt wel mee
Even snel: :kus:
:kus::dag::dag:
@Roanna: Ja dan houd het op, als hij zelf niet wil. Zo is het.
@Toos: Gaaf voor R!!! Hopelijk gaat het lukken en brengen wat ze hoopt te vinden.
Betalen voor inchecken vind ik eigenlijk heel belachelijk(maar zou het ook doen denk ik…)
@Toos: Nou, precies. Beter alvast wat en als het niets is, kan ze vandaar uit altijd nog door solliciteren. Eerst dit maar even aanzien toch!! Oh, bij B. in town?
@Cynthia: :kus: :dag:
@ toos, is O. maar een half uurtje vanaf jullie? volgens mij toch wel verder lijkt me??
@Bloem: Is niet vanaf ons vandaan, ze woont al meer dan een jaar samen in … brabant. Ze woont vlak bij bergen op zoom
@Toos: Oh dan. Moet te doen zijn.
@TRL
Nog even en dan ben je weer in Kusadasi. Samen met je moeder en C. Maak er een mooie week van meis.
http://www.seasidepropertiesturkey.com/kusadasi_real_estate/kusadasi/kusadasi_4.jpg
GENIET!!
@roanna
Afgelopen vrijdag was het goed gegaan.
Nu was het wel een speciale dag want er was feest, de officiele opening van de nieuwe locatie. Ze mogen mochten allemaal een ballon loslaten, er was een springkussen, een opblaaskoe waaruit ze zelf limonade mochten melken, koekhappen, poffertjes enz enz. Iemand van de leiding vertelde dat hij M. nog niet zoveel had zien lachen.
Niet een eerlijk vergelijk natuurlijk op deze feestdag, maar misschien gaat het vanaf nu beter. Ik hoop het.
Jaja, het is gelukt…we hebben verleden week dinsdag ook gefilmd bij ons meisje…Zooo wat een dame is het(Not) en hoe kan ze tekeer gaan…
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/th_TaroenChira.jpg
(klik op het plaatje voor het filmpje)
@Beps: Kan me voorstellen dat jullie hiervan genoten hebben. Wat een rolmopsen zeg. So cute ook nu weer. ![]()
@MK: Tja… dat is dan nooit zo leuk om te horen he, als de leiding dat tegen je zegt? Nou, hopenlijk zal het toch beter gaan vanaf nu. :kus:
@Beps: Is leuk om te zien hoor, ze zijn echt leuk. Alleen vraagje… welke is die van jullie?
@Mk: Het is misschien allemaal nog wennen voor M., is volgens mij ook wel een meisje dat de kat uit de boom kijkt