Marion,nee hier weinig water in de buurt.Nee ben niet op woensdagmiddag vrij,maar op vrijdagmiddag.
Viva,het gezeur valt hier gelukkig mee,moest alleen C vaker neer leggen ipv neer zetten,want hij moet alles vanuit de ligstand gaan doen,maar ja hij zit liever…
Zo, eerst ff hier thuis het een en ander strak getrokken en nu weer ff aan de koffie. Wat een weertje he!!! Mag van mij tot aan de kerst zo blijven en daarna nog beter. :zon02:
Even voor diegenen die het tof en knap van me vinden om mijn collega regelmatig te bezoeken. Nou, ik zeg eerlijk de eerste keer toen ze in het ziekenhuis lag had ik lood in mijn schoenen, maar hier in dit tehuis, totaal niet meer. Ik merk aan veel dingen, dat het haar goed doet, ondanks dat we weinig kontakt meer met haar kunnen krijgen. Zal het zo zeggen… je doet het natuurlijk niet met plezier, maar wel uit liefde voor een zieke collega.
Ik heb ruim 25 jaar met haar gewerkt. Zij heeft mij met bepaalde werkzaamheden moeten begeleiden toen ik van de schoonmaak naar de catering ging, dus had altijd alwel een beetje band met haar, zoals meerdere collega’s trouwens. Bij ons is al jaren weinig verloop, dus velen van ons werken al jaren samen.
Verder even weinig te melden. Iedereen werkse weer en diegenen die wel vrij zijn… heerlijk genieten van het weer.
Goeiemorgen,
Vandaag weer een dag om van de :zon02: te genieten. Zou wel naar het strand willen, maar de wegen er naar toe staan bomvol, dus hou het maar op rund um hause. Verder weinig nieuws te melden. @Viva: Inderdaad een buttijd voor je zoon, als ze maar op kreta komen toch. Paps in een goed humeur, is weer meegenomen. Ik word dinsdagmiddag geholpen en moet een nachtje blijven. Mag woensdag in de loop van de dag weer weg. Dat doen ze omdat ik behalve een algehele narcoseklap krijg, ze ook een plaatselijke verdoving geven. Heb dan ongeveer 12 uur geen gevoel in mn arm. @Roanna: Het is altijd triest als iemand zoals je collega zoiets overkomt en weinig familie heeft om haar bij te staan en daarom vind ik het echt goed van je dat je om haar geeft en haar regelmatig bezoekt