TTT Deel 128

Marion,nee hier weinig water in de buurt.Nee ben niet op woensdagmiddag vrij,maar op vrijdagmiddag.

Viva,het gezeur valt hier gelukkig mee,moest alleen C vaker neer leggen ipv neer zetten,want hij moet alles vanuit de ligstand gaan doen,maar ja hij zit liever…

Goedemorgen.

Zo, eerst ff hier thuis het een en ander strak getrokken en nu weer ff aan de koffie. Wat een weertje he!!! Mag van mij tot aan de kerst zo blijven en daarna nog beter. :zon02:

Even voor diegenen die het tof en knap van me vinden om mijn collega regelmatig te bezoeken. Nou, ik zeg eerlijk de eerste keer toen ze in het ziekenhuis lag had ik lood in mijn schoenen, maar hier in dit tehuis, totaal niet meer. Ik merk aan veel dingen, dat het haar goed doet, ondanks dat we weinig kontakt meer met haar kunnen krijgen. Zal het zo zeggen… je doet het natuurlijk niet met plezier, maar wel uit liefde voor een zieke collega.

Ik heb ruim 25 jaar met haar gewerkt. Zij heeft mij met bepaalde werkzaamheden moeten begeleiden toen ik van de schoonmaak naar de catering ging, dus had altijd alwel een beetje band met haar, zoals meerdere collega’s trouwens. Bij ons is al jaren weinig verloop, dus velen van ons werken al jaren samen.

Verder even weinig te melden. Iedereen werkse weer en diegenen die wel vrij zijn… heerlijk genieten van het weer.

@TRL: Tja, echt zo’n kereltje wat niets wil missen he!!! :slywink: Lief!!!

@Cynthia: :dag:

Goeiemorgen,
Vandaag weer een dag om van de :zon02: te genieten. Zou wel naar het strand willen, maar de wegen er naar toe staan bomvol, dus hou het maar op rund um hause. Verder weinig nieuws te melden.
@Viva: Inderdaad een buttijd voor je zoon, als ze maar op kreta komen toch. Paps in een goed humeur, is weer meegenomen. Ik word dinsdagmiddag geholpen en moet een nachtje blijven. Mag woensdag in de loop van de dag weer weg. Dat doen ze omdat ik behalve een algehele narcoseklap krijg, ze ook een plaatselijke verdoving geven. Heb dan ongeveer 12 uur geen gevoel in mn arm.
@Roanna: Het is altijd triest als iemand zoals je collega zoiets overkomt en weinig familie heeft om haar bij te staan en daarom vind ik het echt goed van je dat je om haar geeft en haar regelmatig bezoekt

Ik ga het sunnetje in, dus fijne dag voor degene die vrij zijn en anders werk ze vandaag

Breakie … breakie … croissantje met kaas, boterham met jam, kopje koffie en ik kan er weer tegen.

@Viva
Paps nog steeds vrolijk, gelukkig.

@Cyn
Slecht geslapen door de warmte.

@TRL
Geef hem eens ongelijk, als hij zit ziet hij veel meer he. Was alles goed?

@Roanna
En juist omdat het niet makkelijk is is het super van je. Je DOET het toch maar! En dat mag gezegd.

@Toos
De wegen naar het strand bomvol! Is het ver te ver voor de fiets? In de tuin is het ook om af te pikken denk ik.

Meiden ben niet vooruit te branden: Werkze voor de werkende, zon ze voor de mensen die vrij zijn

@Beps
Rustig aan meis, je eigen niet druk maken als het niet nodig is, daar is het veel te warm voor.

Marion,ja alles was goed,zit mooi in de groeicurve,wel wat aan de stevige kant,maar dat is (nog) niet erg.

Beps,jij vrij of wel werken ? Lekker rustig aan doen.

En ja hoor ,sorry het is er weer,voel me ook weer eens K.

Ik ben vrij. Nou ja, hh doen, was draaien, hubs verzorgen, stuiteren over pupsel enzo…
Ach ja…ik weet het niet… gewoon onrustig…

Ik heb het weekend nachtdienst, ga zaterdag even naar beverwijk met T. Even eruit…
Straks schapjes doen en dan zie ik wel verder…

ppff druk hiero… collega begeleiden enzo…
geen tijd om lekker mee te kleppen

Trl: :kus:

Feeling melting down…PFFFFF

pffff krijg allemaal berichtjes… en snap er geen hout van… :frowning:

waarvan…?

Vanuit Turkije…

Via foon, sms, email, FB???

hahahahaa lekker he… je geeft ze 1 vinger (je zegt 1x nasilsin) en ze beginnen meteen blablablaaaaa

Beps, FB, sms, mail… :wink:

Bloem: ja inderdaad :wink:

@Cynthia: Wel spannend dan!!! :wub:

@Cyn: ;)!!! Heerlijk weer…haha