TTT Deel 128

Ja heel heerlijk… Heb inmiddels al 1 woord kunnen vertalen… Hahahaha dat schiet op :wink:

Zo lekker gegeten: Kiphaasjessate, ciabatta, en wat brie…hihi…

nu even koffie, en dan naar het bos…

zo dames
weer thuis
was ff schrikken, portemonnaie kwijt… was ie op mn werk, naast t buro uit mn tas gevallen. gelukkig ff gauw opgehaalt…
nu lekker chill onderuit denk ik zo maar eens…

Pffff Bloemmie: dat is zo R*K als je die kwijt bent… ik ga er altijd van flippen…

Hey ladies, ik ben er ook weer even. Na het werk vlug de bikini aan en op naar het water. Het was er heerlijk, ik had nog wel uren kunnen blijven liggen.

Maar er was werk aan de winkel zag ik, dus dat maar eerst.

Zo terug uit het bos.
Net gehoord, kleintjes doen het goed!
Weer een dagje verder…maar deze worden oud daar ben ik van overtuigd,…

Zo even onderuit, en dan op tijd naar bed…

@Beps
Mooie berichten van de pupsels!!

Ja verklaar me maar gek, maar ik kan minder volkomen blij zijn…
Je bent toch bang/voorzichtig/op je hoede…

Goedenavond. :dag:

@Beps: Precies Beps… gematigd eerst nog even en dan… smkiek

@Marion: Drukke werkzaamheden, maar nog even en dan mag jij weg. :thumbsup:

@Bloem: Inderdaad… da’s schrikken. Gelukkig heb je 'm weer terug. Ik heb dat net als Beps. Schrik me dan de pl***** en dan blijkt hij gewoon ergens anders te liggen en een keer zelfs meegemaakt, stond ik al bij Appie bij de kassa… portemonee weg. Gelukkig gewoon thuis laten liggen, maar schrikke en voor joker staan!!! :paranoid:

Heb heerlijk de foldertjes en de krantjes zitten lezen in de tuin. Kopje koffie erbij. Mmmm… zalig even. Wie doet me wat!!!

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Zit in de tuin met de mini klepdoos op schoot, wijntje erbij, heerlijk.
@Beps: Komt helemaal goed met de pupsels hoor, voel het aan mn water.
@Bloem: Portemonee kwijt, gelukkig ook weer gevonden.Zou er ook behoorlijk van schrikken.
@Marion: Genoten van het mooie weer in bikini, alvast een kleur op doen voor straks

@Toos: Tja… dat mis ik dan nog he, zo’n klepdoosje voor op schoot. :smiley:

@Roanna; Wat let je, die dingen zijn niet zo duur en er zit alles op en an

@Toos: Ik weet het, ik weet het, maar dan sta ik voor zo’n ding en dan… ach, nog maar ff wachten. Weet je wel, zo gaat het dan, maar denk er zo dikwijls over om in ieder geval een klepdoos aan te schaffen, alleen het komt er om wat voor reden dan ook, steeds niet van. Stom wel he!!! :so: :wink:

@Toos: Wat voor een heb jij en heb je die via internet gekocht of gewoon in de winkel?

Ik heb net zo’n mini klepdoos als in ADR, een acer aspire one. Ik heb hem bij bal.com gekocht, die was de goedkoopste

www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/acer-aspire-one-d250-btk-1024-mb-160-gb/9000000006731566/index.html

@Toos: Nou, ik heb ff gekeken en dat ziet er inderdaad best goed uit. Voor zo erbij dan he!!! Want wil eigenlijk ook wel een iets meer volume klepdoos zeg maar, waar je ook mee kan branden.

Het voordeel van dit kleine klepdoosje is wel, dat er nog xp opzit en dat vind ik persoonlijk prettiger werken, al zal ik toch denk ik, eerdaags ook wel aan de Vista moeten. Kwestie van wennen zeggen ze. En… makkelijk mee te nemen he!!!

Ik vind XP fijner werken dan vista. Het weegt inderdaad bijna niks en voor erbij voldoet het prima.Branden kun je ook op je gewone klepkast toch

Enne nog een voordeel, zo’n mini klepdoos wordt ook niet zo warm op je benen

@Toos, leuk ding!!! Gefeliciteerd!!!
En de pupsels…we gaan het zien… ik durf nu even niet te hopen…

En nu… naar bed…