TTT Deel 128

@Toos: Ja, dat kan zeker nu nog op deze, maar deze klepjoekel is nu is al bijna 3 jaar oud en als die het dan opgeeft, heb ik in ieder geval al een soort van reserve als ik een normale klepdoos met alles erop en aan koop en dan kan ik altijd later zo’n minidoosje erbij nemen.

Maar nogmaals, ik vind het een super leuk ding.

@Beps: Ja he, ben er ook echt blij mee, zeker nu. Omdat het bijna niks weegt kan ik hem straks met een hand meenemen;)

@Beps: Weltrusten en als ik het goed onthouden had… morgen weer werken. :kus:

@Toos: Je hebt er over nagedacht. Alles met 1 hand straks. :lol:

@Beps: Slaap lekker voor straks en de groetjes aan R

Ja heb ervaring he:unibrow:. Vandaag wat bezigheidstherapie gekocht en halterbh’s want bandjes op mn schouder is niet zo fijn

dames
heb mn dag niet ofzo…
van alles spookt door mn hoofd…
geen zin om te kleppen
ga naar bed
ciaooo

@Bloem::kus:, hoop dat je toch een beetje kan slapen. In ieder geval welterusten

@Bloem: Dat kan. We hebben allemaal weleens zo’n dag of zo’n moment en nu heb jij dat even. We hebben er begrip voor hoor! Jij ook weltrusten en tot morgen weer. :kus:

Tja,… je moet toch wat he!!! :lol:

Nou meisjes… ik ga ook een etage hoger.

Ik zie jullie morgen weer. Wordt volgens Piet weer een mooie dag, dus als je de kans hebt, lekker genieten. :zon02:

Weltrusten all. :kus: De groetjes thuis. :dag:

Ik ga ook mn mandje opzoeken, slaap lekker en tot morgen:dag:

@Roanna
Was maar even hoor, een vriendendienstje :wink:
En het was niet zoveel deze keer.
Jij in de tuin gezeten, is er goed zitten nu denk ik, als de muggen weg blijven dan.

@Bloem
Portemonnee kwijt. ECHT schrikken. Had het vorige week ook, wist niet meer of ik hem in de tas had gestopt. Gelukkig wel dus.
Spoken in je hoofd, misschien gaan ze weg na een nacht goed slapen.

@Toos
Met de minidoos in de tuin. Is heel wat anders dan met de grote doos op bed he? Ook geshopt, op therapeutische basis :wink:

@Miere
Welkom thuis!!! Ik ben zooooo benieuwd hoe je het hebt gehad.

Voor de slapers weltruste!!!

:turkey:Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:

Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Bloem,:kus:

Toos,handig zo’n mini klepdoos,lekker in de tuin op schoot.

Roanna,wil er ook heen of een grotere,doe zoals Viva,die kreeg ze toch bij een nieuw telefoon abonnement?

Mk,hoe gaat het nog steeds druk?

Fijne dag allemaal

Goede morgen meiden.
Vanaf hier niets te melden, allemaal een fijne dag.

Zo ik ook wakker…

@Bloemmie: :kus: Hopelijk is er niets… maar ik denk aan je :kus:

@Roanna: Ja wel werken, maar vanavond laat pas: 3 nachten thuis…hihi en die zijn zo relaxed dat ik me daar niet druk om maak(2-3 uurtjes en dan naar bed :tongue:)

mogguh ladies

pff tis weer warm

@Bloemmie:ik ben nog nooit ZO blij geweest met mn airco…
Zou nu alleen IN de slaapkamer willen wonen

:dag:

Pfff wat een hitte… Zojuist lekker gescooterd in mijn t-shirt… dus ben wel een beetje afgekoeld, al heb ik het nu alweer warm…

Toos: nice die klepdoos!! :smiley:
Marion: thanks weer he… :kus: ben helaas nog niet veel wijzer… Hier op ww het vertaaltopic krijg ik op mijn kop omdat het ook op een ander forum staat… pffff :frowning:
Bloem: :dag: iedereen heeft zijn dag weleens niet! Gelukkig je portemonnee niet kwijt!

Nu weer aan het werk, morgen en zondag lekker vrij… Dus morgen even sporten en verder nog geen idee… Volgende week ook alle dagen (behalve zater- en zondag) en dan heb ik zaterdag een feestje van mijn broer&schoonzus… Zijn 12.5 jaar samen… Lang hoor!!! :wink:

Nou tot later!!
:dag: :kus:

Goedemorgen meiden…vanuit een heel warm haagje…

De toko bijna strak, en zo lekker douchen want het water loopt overal waar het niet moet lopen.

Tlr. C. aan de stevige kant, dat komt helemaal goed als hij gaat lopen…en dan kunnen ze ook tegen een stootje hoor.
Toos met een hand op de mini klepdoos…en halterbh’s …misschien strapless ook wat voor jou als je geholpen bent, helemaal geen bandjes is ook lekker.
Roanna nog steeds aan het twijfelen over een klepdoos, ik heb een acer extensa 5230E, en idde zoals tlr. al zei via een abbonnement voor de telefoon, ik heb een abbonnement voor 27,50 per maand, 2 jaar…waarvan het 1e jaar met 50% korting. Heb een nieuwe nokia telefoon erbij en moest doordat ik een andere telefoon heb uitgezocht daar 17,50 voor betalen en 106 euro voor de klepdoos, incl. brander, microfoon ect…met windows vista, maar dat went… het is een fijne laptop die ook niet warm wordt op je benen.
Miere al weer terug??? dat is snel
Beps…gaat goed hoor met de pupsels, zou toch mijn jubel stemming iets omhoog schroeven…
Bloem niet lekker in je vel, kan gebeuren hoor.
cynnie uitgewaaid.
Marion vandaag ook weer aan de slag??
Raak in polen, is niet naast de deur zeg…pffff en dan met dat warme weer, er zijn leukere dingen om te bedenken.

De koffers zijn van zolder…dus die kan ik het weekend in gaan pakken…ik meld me weer, ga nu eerst een bammetje eten en aan de koffie en wat opdrogen, want nog ff en mijn toetsenbord verdrinkt.