Viva: ooooh wat lekker dat jullie gewoon al bijna naar Gumbet gaan!!! Can i join?? ![]()
Goedemorgen all.
@Beps: Nou, dan zat ik toch aardig in de buurt met het onthouden van. :unibrow:
@Bloem: Nog warm? De airco werkt daar toch wel? :kus:
@TRl: Gelukkig alles goed met C en ach⦠wat Viva ook al zie⦠zodra hij gaat lopen, loopt hij het wel weer af. Als je hem natuurlijk niet vol blijft proppen he!!! :unibrow: Maargoed, daar ben jezelf bij. Komt allemaal goed!!! Nu ook jij nog. :kus:
@Cynthia: Wel raar dan, dat als je op een ANDER forum post, je hier dus dubbel zou posten. ![]()
By the way⦠je wilt ook al met ons mee in de koffer!!! :unibrow:
@Viva: Jij bijna alles strak. Ik boven alles weer spic en span. Ben vroeg begonnen, want het is me toch een partij warm en daarna lekker even geshowerd.
Ja, ben ook hier en daar nog steeds ff aan het rondzoeken hoor voor een klepdoos en wat ik al zei⦠iedere keer sta ik erbij en dan⦠zal ik het nu kopen, zal ik zus, of zal ik zo. Pffff⦠wordt soms moe van mezelf.
@Marion: Oh, een vriendendienst. Moet ook kunnen zo en en dan he!!! Ach ja, als je elkaar kunt helpen⦠Misschien heb jij hen binnenkort weer nodig, dus is het zo over en weer.
Ik ook zo weer heerlijk net als gister in mijn zomerse outfit op de scoot naar het werk. :unibrow::zon02:
Roanna: pffff ja⦠En thanks voor je sms hihiā¦
En wat je koffer betreft!! Ik wil gewoon met IEDEREEN mee!!! ![]()
Hihi, ik ook⦠maar het begint er echt op te lijken dat we andere dingen aan het doen zijn danā¦
http://shibaforum.nl/forum/images/smiles/icon_DogPooperScooper.gif
@Cynthia: Graag gedaan. Tja⦠is toch zo!!! :biggrin:
Ik ga er ook vandoor. Vrijdagā¦snackdag en alles light. :biggrin:
Latersss all!!! :dag:
@Beps: En dat is misschien nog wel veel leuker dan op vakantie gaan. Dat komt wel weer, dit is nu even belangrijker. :kus:
Nou, ik gaaaaaaaaaaaaaaaaa :dag:
Goeiemorgen,
Mooie update van Viva, heb er niks aan toe te voegen.
Heb mijn gewone klepdoos ook bij een telefoonabbo gekregen, betaalde 2 jaar ā¬22,50 + nieuwe telefoon. Ik heb een acer aspire en nog wat.
Misschien ook een idee Roanna, heeft je provider ook niet zulke aanbiedingen?
Hier een beetje raar weer, benauwd en het wordt mistig. Zag op BR dat we een bui krijgen. Misschien wel lekker, koelt het een beetje af
:wub: Ook leuk!!!
Roanna: ja je hebt gelijk hoor ![]()
Toos: :dag: Ik vind het allemaal best qua weer⦠Als het van 18-18.30uur maar droog is hier⦠![]()
@Cyn: Er zit een barst in mn glazen bol, kan niet zien of het droog blijft bij jou vanmiddag
Hallo Meiden, ja, ik ben er weer. Heb een heerlijke week gehad, met heel veel indrukken en emoties. En jullie klagen dat het heet is?? Nou, valt wel mee hoor, het is hier heerlijk, vergeleken met Adana, elke dag rond de 40, 45 graden, en 's nachts een graadje of 30, zonder airco!! Maar ik kon het goed verdragen, alleen “s nachts moeilijk.
Was gisteravond om 8 uur thuis, maar was druk met visite, Marjan was hier met vriendin, m“n beestenoppas met vriend, en A natuurlijk.
Ik heb een dagboek bijgehouden, ga nog een uitgebreid verslag schrijven, met foto“s, maar ga later vandaag al wat foto“s op m“n H*** en FB zetten.*
Jullie allemaal goed? Ik ga puin ruimen nu, ben er later weerā¦XX Alvast 1 foto van de eerste avond, ikke samen met de zus van A
Miere: welkom terug :dag: Leuke foto ook!!! ![]()
@Miere: Mooi dat je genoten hebtā¦
hier nu ook minder zon⦠zo naar de nagelmuts⦠en dan schapjes⦠spullen halen voor mn werk vannacht en eten⦠dan morgne dus naar de ZM
pfffffffffffffffffffffff wat is het hier benauwd/warm/plakkerig/broeierig weerā¦niet lekker hoor.
Middag.
@Damber of is het Viva? : Hier nog steeds :zon02:, maar erg warm en bijna geen wind. Maar ik zeg niks. Mij hoor je niet klagen.
@Toos: Ik zal eens kijken, maar volgens mij hebben ze bij TM alleen zoān klein klepdoosje als je een internetabonnement neemt, maar die heb ik dus al. Ga anders wel ff bij telefoon kopen.nl vragen,want daar had ik mijn vorige ook gekocht( gekregen) toen ik vorig jaar een abonnement afsloot.
@Miere: Welkom terug. Leuke foto en de rest ga ik vanavond wel ff op FB kijken. Ziet er vertrouwd en eigen uit hoor! Lief zeg!!!
@Cynthia: Lukt het allemaal nog een bietje? :dag:
@Beps: Weer leuke dingen in de planning!
Roanna: ja hoor!! Het is hier alleen zo warm!!!
Miere,welkom terug.Leuke foto.
Cyn,nog een beetje uit te houden op de zaak?
Pfff hiet nu benauwd bahhh,net ff het centrum ingeweest,een kika elfje voor mams der pandora arband gekocht.
TRL: een kika-elfje?? Ik ga ff zoeken⦠Die wil ik ook wel⦠vind kika echt een heel goed doel!! Ik koop altijd de kika-beren, maar die zijn zo groot ![]()
Hey meiden ⦠even snel voor het eten koken. Een hoop updates gezien en daar sluit ik me lekker bij aan. Ik reageer straks wel weer als ik wat afgekoeld ben ;), het was zooooooooo warm op het werk.
Alleen ā¦
@Miere
WELKOM THUIS!!!
En aan je stralende gezicht te zien heb je genoten!!!