Pfff dacht ff lekker warme broodjes te maken,C op bed,broodjes in de oven en ondertussen
ff de douche opruimen,maar ja dat gaat niet samen,begon wat te roken hele keuken vol rook.Pfff was wel ff schrikken.
Zo weer terug van schiphol, zoon en schoondochter zijn net opgestegen…wij in de tuin, en volgens mij houden we het niet droog…pfff wat was het vies vandaag zeg…
en vast weer onder Damber haar naam dit hier neergeschreven net als vanochtend natuurlijk…
dombo…;)!!!
Meiden… mn meisje heeft een naam… en een soort van gezichtje enzo
kijk maar even op mn log
@Beps: Ik heb het gezien hoor en moet zeggen… ook nu weer so cute, zo lief. Hopenlijk gaat alles goed en mag ze over een paar weken bij julie komen.
@TRL: Jeetje meid, dat was zeker schrikken dan. En nu? De hele keuken schoon moet maken, of alleen ff het raam open voor de lucht?
@Marion: Ondertussen al een bietje afgekoeld. :biggrin:
@Viva: Het is toch wat met dat inloggen he!! Jullie weer oppas voor dat enge beest?
Hier in de vooravond ook een flinke bui gehad, terwijl de zon bleef schijnen. Heel raar!!
hahahah Beps ik dacht al waarom krijg ik toch van die grote oren…
Nee roanna wij geen oppas voor Rex (de griezel)…we gaan zelf weg he, dus kan dat niet, nee mijn zoon zijn schoonouders passen op de hagedis en kat…
Hier nog geen regen al ziet het er wel naar uit dat er het nodige gaat vallen.
Tlr, als je de rooklucht niet uit je keuken krijgt een pan water met een flinke scheut azijn aan de kook laten komen en zonder deksel even goed door laten koken (niet de pan droog laten koken he, anders kan je weer overnieuw beginnen). Mijn moeder jaren geleden had er een handje van om de fluitketel zover droog te laten koken dat de keuken echt 2 weken naar de gesmolten bakkeliet van het handvat rook, toen kreeg ze ook de tip om azijn op te koken in de keuken, en gelijk van de stank af…ik doe het meestal ook als ik pannenkoeken sta te bakken dan ruik je het ook niet.
Beps ik kan je log niet meer vinden??? Blont he…
Sorry Viva… had ik even niet zo snel aan gedacht. DDDDDDDDDDDDDDD he!!! Ik ben ook nodig weer aan vakantie toe. >>>
@Viva(en anderen) www.aiji.punt.nl
Viva,dank je,jij hebt ook altijd goede adviezen he.
Beps der log,www.aiji.punt.nl
Haha TRL. saampjes gepost haha
Ja toevallig,ik dacht Beps is misschien al naar het werk zal ik het er maar neerzetten…
Bloem,hoe is tie,nog niet gezien.
Beps wat een droppie,…lekker snuitje zo te zien…kan alleen maar groter groeien zo te zien…fijn hoor dat alles tot nu toe zo goed gaat.
Tlr…ach ja, vroeger had ik ook een boekje, oma weet raad, echt de leukste dingen staan erin en het werkt ook nog als een speer…van zilver poetsen, tot wratten en weet ik veel wat er niet allemaal in stond…echt sommige dingen waren zo krom dat je er gewoon van moest lachen, maar het werkte.
Beps werkt thuis he…
Bijna al het werk al gedaan… toch al wel 6-7 telefoontjes gehad ondertussen… al weer de admin voor 60% zo afmaken en dan naar bedje hihi:slapen:
Oja hahah helemaal vergeten dat jij die luxe heb
nee de rooklucht is weg, zit je alleen met dat stink azijn ![]()
nee dames, ben nieuwe collega aan het inwerken, dus de hele dag zij aan mijn buro of ik bij haar… erg vermoeiend voor bloemmie, plus geen tijd om te forummen
ging naar ouders en die vertelden dat broer zn nieuwe vriendin mee zou nemen
:wub: wat een heerlijke persoonlijkheid ze is colombiaanse en ze zijn zo leuk samen. echt heerlijk om ze zo gelukkig te zien. heel wat anders dan het laatste meisje met wie hij was, maar goed… toppie
nu doooodd, ff bijlezen en slaapie doen denk ik
Hey meiden …
Ik bijgelezen in etappes maar er is niet echt veel blijven hangen. Verbrande broodjes, pannen azijn, een lieve vriendin voor broer, pupsels, miniklepdozen.
En nu ga ik naar bed, morgen vroeg op, ff beunen en dan naar Nijmegen shoppen. Truste!!
Een goede morgen vanuit een miezerig brabant.
Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Marion,shop ze,hoop voor je dat de zon er door gaat komen.
Bloem,broer een leuke nieuwe vriendin,uit Colombia nog wel,optie voor een reisje
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
?
Beps,lekker gewerkt vanacht of lekker kunnen slapen.
Ik misschien vanavond naar me cluppie,maar als de vrienden op tijd thuis zijn gaan er 2 vrienden,dus nog ff kijken…Als ze er net zo lang doen als op de heenweg zijn ze niet op tijd.
Allen een fijne dag.