Hier ook niet meer zo warm, maar wel droog gelukkig. Heel summier zonnetje wat er dooheen probeeert te komen.
@Bloem: Zo, dat is nog eens wat anders he dan een “gewone” vriendin. Komt ze oorspronkelijk daar vandaan en hier getogen, of is ze pas hier? Mijn nichtje d’r man/vriend is ook colombiaan , maar als baby hier naar toe gebracht en hier getogen. Fijn dat jullie het al zo goed kunnen vinden.
Verder erg rustig hier he!!! Iedereen aan het weekend?
Ik verder ook geen spannende plannen, denk ik. Miss vanmiddag nog ff de hort op.
@TRL: De lucht weg kunnen krijgen uit de keuken?
Nou lieve mensen… allemaal een fijne dag verder en vast nog wel tot laters. :dag:
Günaydin ladies, Ik begin alweer langzaam te wennen aan het hollandse leven, na een week lang als turkse geleefd te hebben. Foto’s op H**** zetten nog niet gelukt, straks nieuwe poging.* Zit nu aan de Turkse thee met Börek, niet te snel afkicken, he? Heb een echte theepot meegenomen, en ook koffiekannetje en kopjes, en echte turkse koffie. Hier nog lekker warm, wel bewolkt. Ga zo maar ff op stap, naar Pa en Ma denk ik, als ze thuis zijn, en vanaaf alweer werken in restaurant. Mis Adana wel, hoor, maar gelukkig is mijn vriendje hier, en niet daar, haha Fijn weekend alvast allemaal,:kus:
Zo terug van de ZM…
en veel gekocht, maar niets bijzonders… ja een tas.
Morgen…morgen ga ik naar de fokker. Of we werkelijk al naar ons pupsel mogen kijken is niet zeker, maar ik ga in hetzelfde huis zijn. Het moet wel verantwoord zijn om de pupsels te zien. We willen liever over 2 weken kijken en de pupsels gezond houden…
Zo visite, straks eten en weer werken. Vannacht rommelig. 5 keer telefoon tussendoor, wel een uurtje of 3-4 geslapen
Daarna niet meer, dus straks lekker moe…
Hallo all, weer alles gelezen enzo…ben nog beetje moe maar kijken wat is blijven hangen
Bloem : collega aan het inwerken en niet veel tijd/zin op het moment:kus:Broer leuke vriendin uit een ver land
Beps :helemaal in de ban van nieuwe pupsel,veel gekocht op ZM vandaag
Viva : krijgt last van ddd, vergeet nogal eens in te loggen, paps ook best te pruimen en alles zijn gangetje, zoon naar Kreta
Trl : vanaaf naar cluppie, met C alles in orde, beetje hollands welvaren
Cyn : is nog steeds :wub: heeft dringend spoedcursus turks nodig:wink:
Roanna : gaat nog steeds trouw op bezoek bij collega,lief hoor en zou ook welklein lappie willen
Toos : zit vaak met lap in de tuin, dinsdag operatie, woensdag naar huis. Schiet al op he. Laten we hopen dat het helpt, ben je er mooi voor de vakantie af
Marion : zitten puffen en daarna lekker bikini aan en genieten van het mooie weertje
Miere : ook alweer terug, zo te lezen een heerlijke week geweest, ga zo ff je foto’s zoeken
Hoop dat ik nix/niemand vergeten ben
Goedenavond…jawel ik ook nog even hier, hoef niet zoveel bij te lezen.
Raak weer terug uit Polen maar wel moe.
Tlr…met de pan met azijn in de weer
Beps naar zm geweest, tas gekocht en gaat morgen naar de fokkers…misschien heel misschien een blik werpen op je kleine meisje.
Bloem laat aan het ontbijt…
en wij, wij een rib uitgegeven verleden jaar een auto gekocht, wat een butding iedere keer wat mee aan de hand, gelukkig wel in de fabrieksgarantie maar toch, dus dat kreng ingeruild, en 31 augustus krijgen we de andere…kost toch altijd weer een hoop geld. Maar de irritatie die je hebt met een auto waar steeds wat mee is, weegt niet op tegen geld…
Toen een lekker stuk gelopen met hubs, Damber en Jessy, en even op het terras wat gegeten en gedronken…steeds een heli in de lucht, bleek er dus groot alarm te zijn, een man verdronken in de Delftse Hout, de recreatieplas eigenlijk recht achter ons huis…dus wij er ook nog naar toe…geen sensatielijders hoor zijn we…lees het ook op nu.nl en ad.nl…heb er nog foto’s van gemaakt…ook.
@Raak: Ook weer terug. Moe, maar toch hopenlijk wel voldaan he!!! Is een keer wat anders om naar Polen te gaan.
@Viva; Jeetje, wat heb jij weer een spannende dag gehad. Een auto gekocht ( wat voor een? ) en dan later nog over dat ongeluk. Ik had het inderdaad ook al even op nu.nl gelezen. Dat is dus bij jou in de buurt. Pfff… is ook weer wat he!
@Beps: Veel gescoord maar niet noemenswaardig, zeg maar. Oke, alleen die tas dan. Tja, je moet toch ergens je TL indoen he! Morgen ook voor jullie weer een spannende dag. Zullen we wel, of zullen we niet? Oh… spannund!!! :wub:
@Bloem: Was laat aan het ontbijt vandaag, maar ik neem aan, dat er nog genoeg was.
Wij vanmidaag dus gewoon ff de hort op geweest. Van het ene WC naar het andere WC en kwamen uit bij BC* en ik stond daar voor prachtige klepdoosjes, ook van de aanbieding, maar dan staat er iemand achter/ naast me, met de vraag of ik dat nu nodig heb. Nou, dan ben ik er weer ff klaar mee. Ga wel ff een keer alleen.
Viva :dat is idd erg snel om een nieuwe auto te kopen zeg. Wat heb je nu gekocht? Wel leuk thuiskomen en een nieuwe auto ophalen, had ik vorig jaar ook. Schrikken zeg als er zoiets gebeurt in je achtertuin
ja was langslapers ontbijt,. speciaal broodje uit de oven en cappu… kan hier zomaar geregelt worden, top hotel
@ viva wat voor auto??
@ raak waar in polen was je geweest? goeie business gedaan??
Zoekactie naar drenkeling in Delft
DELFT - Hulpdiensten zijn sinds half drie zaterdagmiddag bezig met een grote zoekactie naar een drenkeling op De Grote Plas in Delft.
[ul]
[/ul]
Bij de zoekactie zijn vijf duikteams van de brandweer betrokken. Ook is een politiehelikopter ingezet en speuren brandweerlieden met bootjes en waterfietsen van een verhuurbedrijf naar de vermiste man.
Hij zat met een aantal anderen in een bootje toen hij in het water viel. Zijn metgezellen probeerden hem nog te redden door onder meer een reddingsvest te gooien, maar de man verdween onder water. De aangelegde plas in de Delftse Hout is diep. Hoe diep precies, kon een woordvoerder van de brandweer niet zeggen.
Ja best heftig hoor een middagje varen op de plas loopt dan zo af, het was een komen en gaan van brandweerwagens, toen we nog thuis waren hoorden we al de sirene’s van de brandweer, en 1 reed er bij ons over de weg waar wij op uit kijken…stukje gewandeld en toen ook maar even gekeken.
Viva : nou nou dat was een flinke actie. Mooie auto !! met hopelijk veel rijplezier
Bloem : was in Poznan, ja denk dat ik hele goede zaken gedaan heb.
Was hier al vaker geweest. Centrum is ook heel oud en erg mooi
Roanna : is idd weer een ander land. Ga toch heel wat liever naar mijn eigen favo landje toe
tja en de auto, wij hadden een chevrolet Kalos, nou je wil niet weten wat er allemaal al vervangen is, toen we naar adr gingen, ging er ook al een lampje branden van de motor, toen heeft onze zoon hem weggebracht, en is er een nieuwe sonde in gekomen, die heeft er dus 5 weken in gezeten, en vrijdagmiddag ging dat kreng weer branden, wederom de sonde kapot, ook begon hij weer te kraken (rubberachtig kraken)…moest er weer nieuwe stabilisatie rubbers in gezet worden, deze zijn in februari ook al vervangen, en moesten er ook nieuwe ophangarmen voor de motor in…leuk hoor voor een auto van nog geen 3 jaar oud…nou ze mogen hem houden, we wilden hem inruilen maar we kregen veel te weinig terug, de anwb gebeld die had een prijs gezegd en die prijs hebben we nu na heel veel 5en en 6en gekregen…na een mail te hebben gestuurd aan de directeur van de opel dealer waarbij we dus ook die chevrolet hebben gekocht (general motors), die directeur heeft het toen teruggekoppeld naar zijn hoofdverkoper, daarmee in gesprek geweest en nu dus tot een mooie compromis gekomen…maar het blijft dik geld hoor wat er weer bij moet.