TTT Deel 128

Viva : mijn schoonzoon is duikteam leider bij de brandweer hier maar dat zijn geen leuke dagen voor ze hoor
Bloem : ik heb in 2 dagen 2.500km gereden dus weet goed hoe moe jullie waren toen je aankwam

Raak, nee dat lijkt mij ook niet dat zoiets ‘leuk’ is, een behoorlijke dosis frustratie denk ik, weten dat er iemand op de bodem ligt en hem niet kunnen vinden.

@Viva: Nou, dat geloof ik graag dat er veel bij moest. Al is chevrolet dan nu ook zgn. een soort van opl, de prijzen zijn echt anders. Maar denk toch wel, dat het met deze Opl wel goed moet gaan, al weet je dat natuurlijk ook nooit van te voren, maar daar ga je vanuit!! In ieder geval heel veel plezier ermee.

@Raak: Tja, dat begrijp ik dat je ergens anders liever bent, maar je was hier toch voor zaken neem ik aan. Heb je nog wel wat van de omgeving kunnen zien, of was de tijd daar tekort voor?

Viva : ja dat is het lullige van alles he, gaat jullie weer veel geld kosten

@ raak, ben je met de auto geweest? waarom!! wizzair vliegt volgens mij poznan! hahahaha

zag laatst ook een leuk wagentje… zal eens kijken of ik een online foto kan vinden

niet dat ik em zou willen hebben maar zag em en hij viel nogal op :stuck_out_tongue:

http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=54404744

alanya gangers
kunnen jullie ff hier kijken en zien of jullie info hebben:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=73805

Ohhhh dat is een kik kleurtje… ja zou ik wel willen: Meiden auto…haha

@Bloem: Die is gaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffff. Val je echt wel op hoor. :thumbsup:

jahahhaaa
ik moest vorige week even het beeldscherm overnemen van iemand op een andere lokatie, en toen zag ik toevallig dat ze hiernaar aan het kijken was.
toevallig die avond, reed ik terug naar huis en zag em op straat staan hahahaha wilde em al een tijdje aan jullie laten zien

is nix voor mij zo’n karretje, maar hij is wel gaaf!

nu ga ik ff crashen op de bank… zo moe…

hahahah Toos haar auto, maar dan in het roze, hij is wel leuk hoor een echt meiden auto.

Roanna, ik weet het, ik hoef nooit meer zo’n hokitonki merk…had hiervoor ook een opel corsa…chevrolet, aan me nooit niet, is gewoon een daewoo maar dan uitgegumt en er chevrolet op geplakt…een waaibomenauto dus.

Bloem reactie gegeven hoor over de markt.

Nou, ik zou 'm wel willen hebben.

@Bloem: Doe dat. Je hebt best een vermoeiende week achter de rug. Tot laters en anders tot morgen weer. :dag: :kus:

@Viva: Klopt!! Een andere naam, maar dezelfde auto.

Viva,leuke auto zeg,opel altijd betrouwbaar zegt mijn paps altijd…

Raak,ook weer terug uit Polen en goede zaken gedaan.

Roanna,dus toch nog maar geen klepdoos vandaag.

Beps,morgen lekker kroelen.

Ik niet naar me cluppie vrienden waren op tijd thuis,dus die zijn op de kaart van mij en me mams,ik net ff met C bij de andere vrienden geweest en leuke kadootjes gehad.Nu bij me mams cluppie op tv kijken,anders zat ze ook maar alleen en ze heeft haar kaart tenslotte opgeofferd aan een vriend van mij…

Helaas ook met water en azijn bleef de rook lucht hangen,nu maar wierrook stokjes gekocht misschien dat dat beter werkt…

Crimenight haha:dag:

@TRL: Oh en ruikt nog lekkerder ook. Jij dus gezellig met je mams voetballen kijken. Wel fijn hoor dat je dat rechtstreeks kunt volgen. Mis je het ook niet, al is de sfeer natuurlijk, lijkt mij, in zo’n stadion toffer.

Jij ook Beps :dag: en werkse straks. :slapen:

En ik ga Najib kijken.

Tot laters weer. :dag:

Zo meiden ik zeg weer gedag, vind het koud worden buiten dus vertrek naar binnen, naar de tv…ff hubs wakker maken, die ligt de bank door te zagen.