TTT Deel 128

Bloem : lekker relaxen op de bank, dochter wilde met de auto,lekker crossen door Duitsland, met mijn auto geweest dus:wink:
Roanna : zijn 's avonds met z’n 4tjes naar het restaurant gewandeld en na het eten naar het centrum gegaan en heerlijk op terras gezeten tot laat, verder nix gezien maar was er al meer geweest hoor, altijd voor zaken
Beps ::dag: schattig lief pupseltje hoor

Trl : de lucht er nog niet uit en nu lekker voetballen kijken bij mams
Viva : ook naar binnen, hubs aan de zaag
Roanna : Najib kijken, ikke ook, grote fan:D

Meiden ik ga vast aan de slag… morgen dus naar de fokkers…
Meld me nu af(kom vast nog heel ffies buurten) en meld me morgen(hopelijk met eigen foto’s)

:slapen: lekker

Roanna,stadion is idd leuker hoor dan proef je echt de sfeer,maar ja had beloofd dat hij de vrijdagavond en zaterdagavond wedstrijden mag gaan,dus…Ach komen er nog genoeg voor mij.

Bloem,lekker languit op de bank.

Beps,werk ze maar

Hey ladies :dag:
Ik ben er ook weer. Druk geshopt, onderhand de hele stad gehad en niets aan kleren kunnen vinden voor mezelf. Ik zag wel een leuk shirt maar had behoorlijk wat inkijk, vind ik niet echt prettig dus heb het maar terug gehangen. Heb alleen wat oorbellen gekocht voor een paar knaken. En een leuk adds shirt, kadootje voor een kindje in Turkije. moest nog een kleiner maatje hebben voor zijn broertje maar ook dat was nergens te vinden.

@TRL
Niet naar je club vanavond maar bij mams voor de tv. En … werken de wierookstokjes?
Heb ook eens zo in de brandlucht gezeten. J had zijn 1e vaccinatie gehad toen. 's Middags kreeg hij koorts en werd jengelig, ik dacht ga even met hem op bed liggen. Ik was net flesjes en speentjes aan het uitkoken en dacht de kookplaat uitgezet te hebben, niet dus. In slaap gevallen en de pan droog gekookt ondertussen. Echt zo’n rubberlucht, het was binnen niet te harden. Tis me wat met die moeders he.

@Raak
Ook weer terug uit Polen en goede zaken gedaan. Toppie!!

@Viva
Druk geweest bij jullie achter! Vreselijk nieuws zeg, het zal je maar gebeuren. Dan veranderd een leuke middag in een hel.

@Beps
Flink geshopt op de ZM. Ook nog een donertje gehad?

@Roanna
Weer de laptop staan bekijken. Maar weer bij kijken gebleven. Volgende gewoon inpakken en wegwezen met dat ding.

@Cyn
Je gaat goed met de cursus!! Je spreekt het al vloeiend zag ik.

@Bloem
Een grappig wagentje maar zou ook niets voor mij zijn. Te opvallend en een beetje te klein.

@Viva
Jullie een nieuwe auto gekocht. Een hoop geld altijd maar idd beter dan altijd die irritaties.

En toen … empty in mijn bovenkamer.

Nou heb ff gekeken, kan rustig crime night kijken haha…
Nog even dan hond uitlaten in de pauze…

Dan mss 15 min echt werken(admin gericht dan) hopelijk op tijd ff ā€˜onderuit’!!

@Marion: NATUURLIJK, bij mn favo-restaurant… met een lekkere Ayran toe…
Tot morgen ofzo

jup crimenight

Zo, hij was weer erg leuk en grappig. Ik heb weer genoten hoor.

@Marion: Nee, niet tĆØ veel inkijk hoor. Kun je daar niet maken. :biggrin: Jammer dat je niet hebt kunnen slagen. Maarja, je hebt nog heel even he en anders daar toch ff kijken op de markt ofzo.

Zo meisjes… ik zie dat er ( bijna) niemand meer is, maar voor de laatkomers…

Weltrusten en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

@Roanna
Komt goed hoor, ennuh … ik loop nog niet zonder, de kast ligt nog vol :smiley:

Truste voor degene die al slapen gaan!!

slaap lekker :dag:

Ssssssssssssssssssst, ik zal heel zachies doen, want jullie slapen allemaal al. Slaap lekkerrrrrrrrrrrrr:slapen:

Hahahaha
om de laatste tijden lag ik al lang te slapen. Er 2 keer uit geweest, dus netjes hoor. Ik kan fris en fruitig naar onze vrienden en de honden…en wie weet… haha(zooo spannend…)

allen een fijne dag ik meld me wel weer

:turkey:Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:

Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Goede morgen …

@Miere
Ook nog even binnen komen sluipen vannacht.

@Beps
Helemaal wakker voor het bezoek vandaag.

@TRL
Kus voor jou!

En ik even aan het werk, het potje he

Filiz,weet niet of je hier nog wel eens meeleest,maar van harte gefelciteerd met je verjaardag…

Goedemorgen all. :dag:

@Marion: Alweer druk doende voor de pot en… oh dan och, je hoeft er dus niet te bloot bij te lopen, als de kast nog vol ligt. :lol: Dat dacht ik even. Ha, ha.

@TRL: Je cluppie is aardig op dreef he!!! Geweldig hoor.

@Beps: Ik denk dat je weg bent… maar toch… heel veel plezier vandaag.

@Filiz: Ook namens mij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er nog even van nu je hier bent.

Verder ook even niet veel te melden. Ga zo even hier beneden de boel strak trekken en dan maar eens even languit het bad in om even na te denken, wat we vanmiddag weer zullen gaan doen. Hier wel droog, maar grijs. :hihi:

Laters. :dag:

Voor Filiz: Een TOPJAAR gewenst

En nu wegwezen…

goedemorgen all, had problemen om hier te posten.hoop dat het nu weer gaat
Ga lekker van het zonnetje genieten nu en reageer later
iedereen een fijne dag :kus:

Goeiemorgen vanuit een zonnig zeeland :dag:,
Heb niet zoveel te melden. Gister beetje rondom het huis geklust, moest even naar de stad om mn lenzen weer in te leveren en weer andere bestellen (waren nog steeds niet goed), hoop dat ik nu de goeie krijg, en hebben gebarbeknoeit.
@Viva: Gefeliciteerd met jullie nieuwe bolide. Het was wat bij jullie, had het ook op nu.nl gelezen. Hebben trouwens ook eens zo’n maandagmorgenauto gehad, was een hyundai. Stond meer in de garage en bij de importeur als dat we er mee reden. Er was niet mee te rijden, hij stotterde en haperde. Uiteindelijk na een jaar "loste’ het probleem op, in een tunnel sloeg de aandrijfstang door het motorblok en was het einde oefening.
@Bloem: Wat is de 500 ook leuk he in roze, maarre vind de mijne toch leuker hoor:tongue:
@Raak: Ook weer terug uit polen, effe 2500 km gereden. Je moet er wat voor over hebben om zaken te doen
@Roanna: Staan kwijlen bij de klepdozen, volgende keer gewoon doen of bestellen op internet
@Trl: Helpt zo’n geurding wat je in het stopcontact doet niet tegen de stank?
@Beps: Vandaag naar de pupsels toe:wub:, hoop dat je foto’s kan maken. In ieder geval veel plezier
@Filiz: Als je meeleest, Gefeliciteerd en maak er een mooie dag van:kus: