TTT Deel 128

Beste paard van stal vergeten.
@Marion: Wezen shoppen, niks voor jezelf gekocht, hadden alleen blote shirtjes, dat ken nie he. Gelukkig nog wel wat in de kast om aan te trekken

Goedemorgen meiden…

Wat een heerlijk weer en wat een lekkere temperatuur.

Toos gebakken en geknoeid, was er weer voor nietwaar.
Marion een kast vol kleding dus die komt de vakantie wel door.
Raak al aan het koffer pakken voor van de week, gaat opschieten he.
Roanna nog niet gespot, maar die zal wel in haar pon aan de koffie zitten
Beps naar de fokkers, en een rustige nacht gehad
Miere hier naar binnen geslopen…nou je hebt wel zachtjes gedaan, niemand heeft je gehoord.
Bloemmie nog op een oor.
Tlr…jammer dat het niet hielp voor de stank, die azijn…
Vandaag de koffers maar inpakken, kan maar gedaan zijn nietwaar…
Iedereen een fijne dag!!!

Laat hier nu toch ook het zonnetje er doorkomen. Gelijk even een :was: erin gegooid, kan dat mooi naar buiten.

@Raak: Hoezoe moeilijkheden om hier te posten? Wat gaat er niet goed dan?

@Toos: Ach welja…je hebt ze, maar soms kun je ze er beter niet bij hebben. :so: Maar komt wel goed hoor! :wink:

@Viva: Ik had om 9.52 uur al even hier gepost hoor. Oke… inderdaad wel in de doll en nu nog en inmiddels aan mijn 2e bakkie, maar kreeg telefoon tussendoor van een andere veronruste (oud)collega met veel problemen momenteel. Maargoed…

Ze hebben die man alsnog gevonden he, las ik.

Hub is inmiddels wakker uit zn coma, ga een bakkie koffie drinken. Fijne dag vandaag:dag:

sorry Roanna heb helemaal over je bericht heen gelezen dom dom dom…
ja idd gisteravond om half 8 hebben ze die man verdronken gevonden in de plas.

nu genieten van het weertje.

Zo is dat. Net ff de :was: opgehangen en de de boel voor zover voor het oog, strak getrokken en dan mezelf even een wasbeurt geven en dan lekker weer van de :zon02: genieten.

Iedereen een fijne dag verder en allen de groeten thuis. :dag: :kus:

mogguh

dacht dat ik gisteravond laat was, maar miertje was nog iets later
ikke ‘lekker’ met countrie en western muziek op de achtergrond, want floralia staat in de achtertuin :smiley:
wel grappig. verder weer nix te melden behalve dat ik eens ff ga opruimen hiero…

@Filiz
Gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren en een hele fijne dag met je familie!!
Ik heb een kebabje voor je gekookt want die zal je wel missen hier :o

http://www.thekebabshop.com/Iskender%20Kebab-Small.gif

hahhaa @ Marion :thumbsup: wat voor kebab is dat?

:dag:

Hallo!!! Zo ik vandaag weer verder met de online cursus… :biggrin: En dan nog even hopen op een msn-bezoekje… :wub: Heb hem gesmst dus ben benieuwd… :wink:

Bloem: wooooowwww haha die auto zou ik wel willen!! Maar wat ik nog leuker vind is de fiat 500 barbie… Die is nog rozer… :smiley:

Viva: he bah wat een naar bericht… :frowning:

Beps: veel plezier bij de fokker!!! :kus:

Nou ik ga ff verder!!! :dag: :kus:

@Raak
Van de zon aan het genieten. Gelijk heb je, hard genoeg gewerkt de afgelopen week. Weer problemen met posten, knap balen.

@Roanna
Ook jij in de zon nu de klusjes aan kant zijn.

@Toos
Gisteren geklust en weer andere lenzen gehaald. Irritant als ze niet goed zitten. Ook nog ge-BBQ-d, onder de nieuwe veranda?

@Viva
Gelukkig dat ze de man gevonden hebben, geeft de familie toch een beetje meer rust. Jij bezig met de koffers. Dat is het betere werk he.

@Bloem
aan het opruimen in huis. Daar ga ik zo ook maar eens aan beginnen. Krijg je als je zaterdags op schoep moet he!
Wat voor kebab? Iskender natuurlijk!

@Cyn
Weer aan de studie! Misschien ik straks ook nog wel even, ben in de herhaling gegaan maar het schiet niet echt meer op, er gaat zoveel tijd in dat werken zitten, en het blijft niet altijd even goed hangen. Maar komt wel weer.

Marion: komt goed!!! :smiley: Ik nu bijna bij les 4… :wink:

Mogguh allemaal…
@ Marion, gewoon een paar weken in een gebied gaan zitten waar ze alleen maar turks praten, dan gaat het hard,hoor
@ Viva narigheid in de achtertuin, maar idd, gelukkig dat hij gevonden is
@ Beps op visite bij de baby, hoop dat je je eventjes mag kijken, en fotoos maken
@ Ja, lenzen, ik heb ze jaren gedragen, maar nu afgezworen, had er zoveel last van, lekker aan de bril nu
@ Bloem niet zoveel te melden, gaat het weer wat beter met je pols? (dat was het toch?)
**
Ik ga ook maar even opruimen enzo, en dan straks even naar m’n kleindochter, heb een babypop meegenomen voor haar, is ze nu nog wel te klein voor, maar ja, komt wel.
En laat in de middag komt A weer, gaat weer voor me koken, ben benieuwd wat het deze keer wordt…
Fijne zondag allemaal, en o ja fotoos nog steeds niet gelukt, misschien later vandaag…

@Cyn
Ik was bij 27, nu zo af en toe een herhalingsles. Zit ergens in 6 geloof ik.

@Miere
Misschien komt dat nog eens … ooit

Marion… 27!!! Jemig!! dan mag ik nog wel ff :wink: Hahahaha :smiley:

welke cursus doe jij dan cyn?

ik kom hier nog niet echt vooruit… echt stapels en stapels kaarten die ik nog moet ‘opruimen’ (fotootje maken, verkleinen, naampje geven, op de website uploaden, op flickr zetten) :retard:

Bloem: turks natuurlijk :smiley: :tongue:

Bereid je maar vast voor, het wordt echt pittig hoor :mad:

Haha vind les 4 al lastig :wink: