Zo, ik heb een fotoalbum gemaakt, hier op WW, kunnen jullie ff kijken, als je wilt. Het is een selectie, veel foto’s zijn van de familie, maar ik heb lang niet alles geplaatst. Veel plezier ermee.
Ik ga nu naar mijn kleindochter toe, tot later…
Ik ga snel kijken Miere, ben erg benieuwd!!
Veel plezier bij je kleindochter!
Ze staan alleen van achter naar voren, zie ik, snap ook niet hoe dat kan…
@ cyn ja duh! slimbo dat snapte ik ook nog wel!!!
wat voor cursus, waar/wie/wat naam…etc…
@ miertje, ga zo ook eens ff kijken dan!
prachtig die moskee van binnen… dan is het het wel waard om ff een hoofddoekkie om te slaan
@Miere
Super meis, wat een ervaring!!
En die moskee … echt een plaatje he!!
heel erg mooie foto’s, heb ze ff van achter naar voren bekeken, de juiste volgorde dus, en echt super!! je zult wel veel nieuwe ervaringen hebben opgedaan!
Bloem: hahahahaha… www.turks.nu deze ![]()
Cyn,druk aan de studie,ben er ook ooit aan begonnen,maar al heel lang niks meer gedaan dus kan denk opnieuw beginnen.
Net terug van collega,wezen brunchen daar met C,heeft 5 kids dus was wel gezellig.
En nu foto’s van Miere kijken.
Miertje: mooie foto’s hoor!! :wub:
Trl: haha ja ik ook hoor… Dus ben maar weer opnieuw begonnen
Heb trouwens sinds gister het engeltje aan mijn armband hangen ![]()
Miere,mooie foto’s zeg.
Cyn,ben je gelijk naar de winkel gerend ![]()
@ cyn doe je die online dan?
ppff ik word gek!! zitten een stel kinderen onder mn raam naar boven te gillen… word echt gek van dat stompzinnig nikszeggende geschreeuw… moet me echt inhouden om er niet wat van te zeggen, ik wil rust!!
Bloem: ja… ![]()
Trl: haha nou ik niet… maar mams wel… Ze hadden er nog 1… dus meteen nog 1 besteld voor mams der armband… ![]()
Pffff… wij een stukje gefietst en het werd me toch een partij donker in de verte, dus wij naar huis…en alles is weer helder. :hihi:
@Miere: Oh, wat een prachtige foto’s en je ziet het zo… wat een lieve familie ook. :wub:
@Bloem: Wat kan dat irri zij he!!!. Nou, gewoon een emmer water over ze heen gooien vanuit je raam . :lol: Pffff…
@Cynthia: Zo hee. Jij hebt er wat voor over hoor. Doe je best… je kunt het!!! ![]()
De rest… :dag:
Roanna: ach ja… vind het ook wel leuk om gewoon daar met de mensen wat beter te kunnen praten… Dat als “bepaalde” mensen (Bloem&Beps) mij steeds aanwijzen en zeggen “zij spreekt turks” dat ik dan niet meteen met mijn mond vol tanden sta… hahahaha ![]()
hahaha ja dan zeggen we het alleen nog maar harder natuurlijk!!
ppfff gekkkk word ik… als ik nog 1x " zeurderig toontje: denise hartje dave" hoor dan word ik gek! echt… slaat nergens op. die kinderen zijn niet eens van hier. nu zitten ze met watermeloen te gooien… en er is nota bene een skatepark 50 meter verderop. das ook wel rechtvoor de deur, maar niet precies eronder. heb er nu iets van gezegd en het lijkt alsof ze opgerot zijn
sorry hoor, maar echt zo asociaal gedrag
hahaha Denise hartje Daaaveeee hahaha
Nou ik ben weer weg!! :dag:
:kus:
@Cynthia: O zo ja, daarom dus. Altijd makkelijk als er een een mondje Turks spreekt toch. :biggrin:
@Bloem: Mooi zo. :finger: Zijn ze nou helemaal gek geworden!!! :biggrin:
@Bloem
Hahaha, zie het helemaal voor me. Ik moet meteen aan de tv-programma denken, the Nanny of zoiets.
ppff ze zijn gelukkig weg…
de aso’s van achter zijn wel bezig maar die hoor ik alleen in de slaapkamer of in de keuken
nu lekker nos kijken- schaatsen ![]()